MotoVoyager - padł?

Data: 2011-11-01 00:10:14
Autor: Qlfon
MotoVoyager - padł?
Wie ktoś może co się z nimi dzieje? Od sierpnia w EMPiKu leży ten sam numer:( Padło im się czy jak?
--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-11-01 00:42:20
Autor: Johnny
MotoVoyager - padł?
Wie ktoś może co się z nimi dzieje? Od sierpnia w EMPiKu leży ten sam numer:( Padło im się czy jak?

BÄ™dÄ… 2dwa numery w jednym w najbliższym czasie  - tak podaja na http://motovoyager.pl/

Zdroofka Johnny

Data: 2011-11-01 09:32:06
Autor: erg
MotoVoyager - pad³?
U¿ytkownik "Johnny" <johnny@plusnet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4eaf325d$0$5810$65785112news.neostrada.pl...
Wie kto¶ mo¿e co siê z nimi dzieje? Od sierpnia w EMPiKu le¿y ten sam numer:( Pad³o im siê czy jak?

Bêd± 2dwa numery w jednym w najbli¿szym czasie  - tak podaja na http://motovoyager.pl/

Odpowiedz z redakcji jest taka, ze maja przejsciowe problemy i stad opoznienie.
Zdaje sie ze majac takie podejscie jak oni, wcale sie temu nie dziwie. Gdzies na forum (moze AfricaTwin - nie pamietam?) czytalem post motocyklisty ktory chcial opublikowac opis swojej wyprawy i poisal jak oni leja na czytelnikow - ile to trwa, jak sami zmieniaja tresc i robia skroty ktore nie odpowiadaja pozniej prawdzie, podstawiaja wlasne zdjecia, a finalnie nie przesylaja opisu do autoryzacji bo nie chca kolejnych problemow, itd. Oczywiscie wszystko to jest za darmo, bo nikt nie placi autorom. Czlowiek pisal ze w koncu po publikacji nawet nie przeslali mu "dziekuje", ani chocby numeru z jego opisem za free.
Ja wiem - komercja ponad wszystko. Kasa, kasa, kasa...

Tak jak napisal poprzednik maja byc polaczone dwa numery, ale wciaz jeszcze nie opuscily drukarni..
:(

Erg

Data: 2011-11-01 18:56:29
Autor: Qlfon
MotoVoyager - pad³?
Ok, Panowie. Dziêki za info. Poczekam, (mo¿e) poczytam:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-11-07 10:47:42
Autor: Kub@
MotoVoyager - padł?
Użytkownik "Qlfon"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:j8n9tq$4sv$1@mx1.internetia.pl...

Wie ktoś może co się z nimi dzieje? Od sierpnia w EMPiKu leży ten sam numer:( Padło im się czy jak?

Teraz już będzie łączony z 3 numerów. Mieli głębokie zmiany redakcyjne i stąd taka zawierucha, ale wciąż utrzymują że będą kontynuowali wydawanie MV.

Kub@

Data: 2011-11-07 11:47:55
Autor: KJ Siła Słów
MotoVoyager - padł?
W dniu 2011-11-01 00:10, Qlfon pisze:
Wie ktoś może co się z nimi dzieje? Od sierpnia w EMPiKu leży ten sam
numer:( Padło im się czy jak?

To może być przeze mnie.
Wysłałem im jeden tekst czymożebychcieli...
wiec moglo ich oczadzic na dluzsza chwile.

KJ
PS. Nie odpisali mi wiec raczej nie bedzie debiutu w kolorowej prasie

Data: 2011-11-07 10:49:51
Autor: AZ
MotoVoyager - padł?
On 2011-11-07, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

To może być przeze mnie.
Wysłałem im jeden tekst czymożebychcieli...
wiec moglo ich oczadzic na dluzsza chwile.

KJ
PS. Nie odpisali mi wiec raczej nie bedzie debiutu w kolorowej prasie

KJ ochujales? Pisac do jakiejs niszowej gazetki kupowanej przez kilku
zapalencow? To juz na fejsie masz lepsze przebicie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-07 12:02:00
Autor: sowa
MotoVoyager - padł?
W dniu 2011-11-07 11:49, AZ pisze:

fejsie masz lepsze przebicie.

i kolorowy tez jest;]

sowa

Data: 2011-11-07 15:18:13
Autor: Roman Niewiarowski
MotoVoyager - padł?
W dniu 2011-11-07 11:49, AZ pisze:

To juz na fejsie masz lepsze przebicie.

To on jest Fejs!

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-11-07 16:24:53
Autor: Johnny
MotoVoyager - padł?
Użytkownik "KJ Siła Słów" nie jest osamotniony:

[...]

Nuuuu, ja też im jednym tekstem rzuciłem, ale pewnie zwaliło ich z nóg, bo też ni huhu ;-(

A tak a propos, nieraz się zastanawiam, bo kiego różne redakcje zamieszczają adres meilowy, skoro nawet nie stać ich na zdawkową odpowiedź. Chociaż z drugiej strony, może nie chcą ranić wrażliwych dusz okrutnymi słowami o grafomanii ;-)

zdroofka Johnny

Data: 2011-11-07 16:37:16
Autor: KJ Siła Słów
MotoVoyager - padł?
W dniu 2011-11-07 16:24, Johnny pisze:

Nuuuu, ja też im jednym tekstem rzuciłem, ale pewnie zwaliło ich z nóg,
bo też ni huhu ;-(

walimieto, lepsi od nich mi odmawiali :-)

KJ

MotoVoyager - padł?