MotoVoyager - padł?

Data: 2011-11-01 00:42:20
Autor: Johnny
MotoVoyager - padł?
Wie ktoś może co się z nimi dzieje? Od sierpnia w EMPiKu leży ten sam numer:( Padło im się czy jak?

BÄ™dÄ… 2dwa numery w jednym w najbliĹĽszym czasie  - tak podaja na http://motovoyager.pl/

Zdroofka Johnny

Data: 2011-11-01 09:32:06
Autor: erg
MotoVoyager - padł?
Użytkownik "Johnny" <johnny@plusnet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4eaf325d$0$5810$65785112news.neostrada.pl...
Wie kto¶ może co się z nimi dzieje? Od sierpnia w EMPiKu leży ten sam numer:( Padło im się czy jak?

Będ± 2dwa numery w jednym w najbliższym czasie  - tak podaja na http://motovoyager.pl/

Odpowiedz z redakcji jest taka, ze maja przejsciowe problemy i stad opoznienie.
Zdaje sie ze majac takie podejscie jak oni, wcale sie temu nie dziwie. Gdzies na forum (moze AfricaTwin - nie pamietam?) czytalem post motocyklisty ktory chcial opublikowac opis swojej wyprawy i poisal jak oni leja na czytelnikow - ile to trwa, jak sami zmieniaja tresc i robia skroty ktore nie odpowiadaja pozniej prawdzie, podstawiaja wlasne zdjecia, a finalnie nie przesylaja opisu do autoryzacji bo nie chca kolejnych problemow, itd. Oczywiscie wszystko to jest za darmo, bo nikt nie placi autorom. Czlowiek pisal ze w koncu po publikacji nawet nie przeslali mu "dziekuje", ani chocby numeru z jego opisem za free.
Ja wiem - komercja ponad wszystko. Kasa, kasa, kasa...

Tak jak napisal poprzednik maja byc polaczone dwa numery, ale wciaz jeszcze nie opuscily drukarni..
:(

Erg

Data: 2011-11-01 18:56:29
Autor: Qlfon
MotoVoyager - padł?
Ok, Panowie. Dzięki za info. Poczekam, (może) poczytam:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

MotoVoyager - padł?