[spam nowy sklep] MotoZbrojownia Bia³ystok

Data: 2012-06-14 16:37:00
Autor: Bablor
[spam nowy sklep] MotoZbrojownia Bia³ystok
Hejka!
No i sta³o siê, ¿e za³o¿yli¶my w Bia³ymstoku sklep z ciuchami.. Mamy Redline (nie myliæ z Retbike!!), 2moto, Knox, Kriega (10lat gwarancji!) i nowo¶æ w Europie (choæ ju¿ docenione w USA): japoñska Komine. To ostatnie mia³em okazjê osobi¶cie obmacaæ i jutro ju¿ powinienem mieæ dwa zestawy na miejscu - a jest co ogl±daæ, bo Japoñce wsadzili w to sporo pomys³ów i technologie z kosmosu i jakim¶ cudem ceny z kosmosu nie s±.
Pochwaliæ siê mo¿emy przy okazji, ¿e w ca³ej Polsce pó³nocno-wschodniej tylko my mamy te marki :D
Do tego mamy bieliznê termo, coolmax i Outlast z Redline (kto zna, ten wie, ¿e warte to to swojej ceny).
Oprócz tego jest kilkadziesi±t sztuk u¿ywek i komis.
Stonka na razie bidna, ale jest: www.motozbrojownia.pl , a fizycznie zapraszamy do lok.30 w CH Park (obok dworców PKS i PKP) w Bia³ymstoku.

pozdrówki i do zobaczenia
Bablor
TDM900
Bia³ystok

Data: 2012-06-14 16:46:44
Autor: bablor
[spam nowy sklep] MotoZbrojownia Bia³ystok
ps. jeste¶my te¿ na facebooku :)

Data: 2012-06-15 06:54:13
Autor: Mikolaj Jopczynski
[spam nowy sklep] MotoZbrojownia Bia³ystok
W dniu 2012-06-15 01:46, bablor@interia.pl pisze:
ps. jeste¶my te¿ na facebooku :)

Misiu ptysiu.... jak juz wysylasz spam (ba, nawet sam o tym wiesz) to moze zrob ta strone jakos sensowniej? Tak by siary nie bylo? Bo w tej chwili przegapiles nieco swoja "szanse".

A jak juz mowisz, ze jestes na fejzbuku - to linka byc podal.

Takie dobre rady :)

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-06-15 02:28:19
Autor: Pi Wie
MotoZbrojownia Bia³ystok
Data: 2012-06-15 07:40:55
Autor: Marcin N
W dniu 2012-06-15 01:37, Bablor pisze:

Stonka na razie bidna, ale jest: www.motozbrojownia.pl , a fizycznie zapraszamy do lok.30 w CH Park (obok dworców PKS i PKP) w Bia³ymstoku.

Dobre pierwsze wra¿enie mo¿na zrobiæ raz.
Na stronie nic nie widaæ, ¿adnego obrazka, nawet kodowanie zepsute.

Data: 2012-06-14 23:31:38
Autor: grzech
MotoZbrojownia Bia³ystok
Dobre pierwsze wra¿enie mo¿na zrobiæ raz.
Na stronie nic nie widaæ, ¿adnego obrazka, nawet kodowanie zepsute.

U mnie w ogóle siê nie otwiera:(

___
grzech
tdm

Data: 2012-06-15 10:39:03
Autor: de Fresz
[spam nowy sklep] MotoZbrojownia Białystok
On 2012-06-15 01:37:00 +0200, Bablor <bablor@interia.pl> said:

Stonka na razie bidna, ale jest: www.motozbrojownia.pl ,

Nie jest bidna, jest ¿a³osna (no offence). Poza kodowaniem popraw ten szary we wszystkich kategoriach poza g³ówn±, czyta siê to beznadziejnie.

de Fresz

Data: 2012-06-15 02:57:46
Autor: Pi Wie
MotoZbrojownia Bia³ystok
Dziêki za uwagi, projekt strony dopiero zlecam (a mo¿e kto¶ tu chce to
zrobiæ?). Na razie chcia³em poinformowaæ ludzi z regionu, ¿e taki
sklep powsta³, bo internetowego nie planujê (na nasze potrzeby
wystarczy allegro).
Pozdr
Bablor

Data: 2012-06-15 03:12:44
Autor: piotrek.franczak
MotoZbrojownia Bia³ystok
W dniu pi±tek, 15 czerwca 2012 11:57:46 UTC+2 u¿ytkownik Pi Wie napisa³:
[...]

A tam pieprzycie, strona nie jest zla, przypomina mi poczatek stron www, brakuje mi juz tych wszystkich "moja strona domowa" :)

A tak na powa¿nie, sprawdz wix.com - szybki i ³adny kreator stron, chyba nie tylko we flashu. W 10 min przy podstawowej znajomosci myszki zrobisz ladna i oryginalna stronke. W wersji za darmo jest pelna funkcjonalnosc, ale nie mozna przypisac wlasnej domeny. Ale i tak robi lepsze wrazenie jak obecna "wizytowka".

--
Pozdrawiam,
Barnaba

Data: 2012-06-15 15:06:07
Autor: motozbrojownia
[spam nowy sklep] MotoZbrojownia Bia³ystok
Za dotychczasowe komentarze dziêkujê i pytanie mam np. takie: w jakich godzinach odwiedzacie sklepy tego typu? jest sens otwieraæ o 9 czy lepiej np. 12-18? jakiego asortymentu najczê¶ciej szukacie: kombi/kurtki/bielizna/torby/co¶innego?

z góry dziêki

Bablor
TDM900
MotoZbrojownia
Bia³ystok

Data: 2012-06-16 00:20:19
Autor: duddits
W dniu 2012-06-16 00:06, motozbrojownia@o2.pl pisze:
otwieraæ o 9 czy lepiej np. 12-18?

Zawsze mnie to irytowa³o, ¿e jako "cz³owiek pracy" nigdy nie "zdan¿am" do salonu/serwisu, bo w³a¶nie zamykaj± o jakiej¶ nieludzkiej godzinie.
Idealnie by³oby, gdyby przynajmniej latem te wszystkie instytucje otwarte by³y przynajmniej do 19-ej.

Z drugiej strony wiem, ¿e tam te¿ pracuj± ludzie, którzy chc± mieæ jeszcze czas dla siebie, no ale co¶ za co¶. Taka bran¿a.

Co¶ kojarzê, ¿e chyba Honda Plaza w Warszawie ostatnio wyd³u¿y³a pracê serwisu (do 20-ej?). Dobry kierunek zmian.

Jak dla mnie to i od 15-ej taki przybytek móg³by byæ otwarty ;)
W weekend to ju¿ obojêtnie.

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-06-16 10:30:01
Autor: Magic
W dniu 2012-06-16 00:20, duddits pisze:
[...]

Motorista otwiera serwis o 9 a sklep o 11 i dzia³aj± do 19.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-06-16 17:23:45
Autor: duddits
W dniu 2012-06-16 10:30, Magic pisze:
Motorista otwiera serwis o 9 a sklep o 11 i dzia³aj± do 19.

Wiem o tym doskonale. Szkoda, ¿e wiêcej serwisów i sklepów tak nie robi, ale to siê powoli zmienia i to dobrze.

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-06-15 18:00:51
Autor: morghul
[spam nowy sklep] MotoZbrojownia Bia³ystok
Stonka na razie bidna, ale jest: www.motozbrojownia.pl , a

O w morde... ¿e siê serwer nie wysypa³ jak mu to wys³a³e¶ ;) ¯enua...
--

morghul

Data: 2012-06-16 15:00:20
Autor: Krzysztof \"Mad Max\" Laska
W dniu 15.06.2012 01:37, Bablor pisze:

Stonka na razie bidna, ale jest: www.motozbrojownia.pl , a fizycznie
zapraszamy do lok.30 w CH Park (obok dworców PKS i PKP) w Bia³ymstoku.

Niewa¿ne, co masz pod dup±. Wa¿ne, co masz nad ni±. Jak ju¿ przepisujesz has³o przewodnie riders.pl, to rób to bez b³êdów.
--
Krzysztof 'Mad Max' Laska

Radix lecti

Data: 2012-06-16 14:32:07
Autor: motozbrojownia
[spam nowy sklep] MotoZbrojownia Bia³ystok
W dniu sobota, 16 czerwca 2012 15:00:20 UTC+2 u¿ytkownik Krzysztof Mad Max Laska napisa³:
W dniu 15.06.2012 01:37, Bablor pisze:

> Stonka na razie bidna, ale jest: www.motozbrojownia.pl , a fizycznie
> zapraszamy do lok.30 w CH Park (obok dworc�w PKS i PKP) w Bia�ymstoku.

Niewa�ne, co masz pod dup�. Wa�ne, co masz nad ni�. Jak ju� przepisujesz has�o przewodnie riders.pl, to r�b to bez b��d�w.
-- Krzysztof 'Mad Max' Laska

Radix lecti

Wiem, ¿e na tych moich stronko-wypocinach pochrzani³o siê kodowanie i obrazki (nie wiem dlaczego), ale z Twojej wypowiedzi te¿ niewiele mogê odczytaæ. Je¶li chodzi o has³o, to nie wiedzia³em ¿e jest na jakiej¶ wy³±czno¶ci riders.pl - serio kojarzy³o mi siê tylko, ¿e gdzie¶ je tu na grupie przeczyta³em i bardzo mi siê spodoba³o. Tak wiêc zmieniê na dos³owne - mam nadziejê, ¿e nie masz nic przeciw? BTW: czy istnieje jeszcze co¶ takiego jak web-ringi? Chêtnie promowa³bym na swojej stronce (ju¿ porz±dnej) i fizycznie w sklepie parê "instytucji" i liczy³ na wzajemno¶æ. S± chêtni?
pozdrówki
Bablor
MotoZbrojownia.pl (w budowie)

Data: 2012-06-17 18:56:40
Autor: Krzysztof \"Mad Max\" Laska
W dniu 16.06.2012 23:32, motozbrojownia@o2.pl pisze:

[...]

A gdzie ja pisa³em o wy³±czno¶ci? Korzystaj, to m±dre has³o. Tylko nie psuj.

P.S. Webringi zdech³y raczej.
--
Krzysztof 'Mad Max' Laska

Najpierw u¶miechy, potem k³amstwa. Dopiero potem kule.

[spam nowy sklep] MotoZbrojownia Bia³ystok