Motobi Gepard 150cc quad jakie ma miec luzy zaworowe

Data: 2012-02-17 14:00:58
Autor: dziad89
Motobi Gepard 150cc quad jakie ma miec luzy zaworowe
Prosił bym o pomoc niewiem jakie t

Data: 2012-02-17 14:05:19
Autor: dziad89
Motobi Gepard 150cc quad jakie ma miec luzy zaworowe
dziad89 napisal

Prosił bym o pomoc niewiem jakie t
 kliklo mi się i wrzuciłem temat  .. chciałem napisać ze, proszę o pomoc z tymi luzami na ssacy i wydechowy, bo jak jeżdżę i się zagrzeje strzela i  obroty nie sa takie jak powinny , serwisu nie odwiedzam bo sam go robię ale nie znam luzów, dzięki z góry

Motobi Gepard 150cc quad jakie ma miec luzy zaworowe