Motocklisci z rzeszowa i okolic

Data: 2009-09-16 08:47:50
Autor: Wieslaw
Motocklisci z rzeszowa i okolic
Witam,

mieszkam w Wawie, ale mam rodzine na Podkarpaciu w Błażowej 25 km na poludniie od Rzeszowa. Szukam motocyklistow z tych okolic bo lubie czasami skoczyc w Bieszczady a nie mam z kim. W kupie razniej:) wieslaw@540.it.pl

Pozdrawiam

Wieslaw

Data: 2009-09-16 09:26:57
Autor: szynszyll
Motocklisci z rzeszowa i okolic
yo!

jest nas tu troche na 'popapraciu' - gdybys sie wybieral w nasze strony to
wrzuc posta na grupe - nie dzieje sie tu ostatnio zbyt wiele - lub odezwij sie
na gg. 6200322

szynszyll - rzeszow
xtz750

Data: 2009-09-17 13:20:56
Autor: Wieslaw
Motocklisci z rzeszowa i okolic
Czesc!

Dzieki za kontakt. Dodam sobie gg do kontaktow. fajnie jest miec znajomych w swocih rodzinnych stronach. Szczegolnie, ze okolice takie ładne. Moze w ten weekend pojade. Jakbym sie zdecydowal to dam znac na GG.

Pozdrawiam

Wieslaw
cbr1100xx