Motocykl dla dziewczyny (kat. A2)

Data: 2015-12-26 17:45:32
Autor: Piotr Rezmer
Motocykl dla dziewczyny (kat. A2)
W dniu 2015-12-23 o 14:24, Xada12X pisze:

Motor musi mieć tak zwany "pazur i wygląd".Jaką
pojemność wybrać, myślałam o przedziale 250-600?

Jak mam mieć pazur i wygląd to polecam MV Augusta Brutale.
Tyle że do 45 kg to trochę armata na motyla.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-12-26 17:51:03
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2015-12-26 o 17:45, Piotr Rezmer pisze:

Jak mam mieć pazur i wygląd to polecam MV Augusta Brutale.
Tyle że do 45 kg to trochę armata na motyla.

No i jeszcze jeśli chodzi o wygląd to charakter też mają Buelle. Tyle że tam też ciężko coś znaleźć poniżej 900cm.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-12-27 19:28:28
Autor: Xada12X
Motocykl dla dziewczyny (kat. A2)
Haha "armata na motyla" :D Chodzi mi o to by przynajmniej dostawać do ziemi stopami. A coś jeszcze polecisz?

Motocykl dla dziewczyny (kat. A2)