Motocykl dla niskiej

Data: 2013-08-13 11:34:38
Autor: gr4n4c1k
Motocykl dla niskiej
W dniu poniedziałek, 12 sierpnia 2013 22:14:57 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:
Dziewczę wzrostu 150cm, długość nogi 67cm. CB125 za wysoka, Gladius

Proszę się nie śmiać ale mogę polecić motorek Benzer Aston, występuje z silnikami 50, 125, 250cc wszystkie mają dokładnie te samą budę. Wysokości siodełka nie znam ale moje nastoletnie dziewcze niewiele wyższe (na oko 155) siedząc na nim prawie dotyka piętami i spokojnie ogarnia. Siedzenie ma dość grubą gąbkę więc sprytny tapicer może obniżyć. Jak na Chińczyka jest całkiem spoko, nasz ma 50tke (specjalnie taki kupiony do nauki jazdy, córa ma kartę motorowerową) ale zamulaczem nie jest. Polecił bym, nawet w nowym, wymienić łożyska w główce na stożki (pasują 5103051 z Larssona) i przewód hamulcowy na teflon w oplocie (długość 78-80cm w oczkach)z czasem klocki na miękkie Ferodo FDB497. Ogólnie motorek spoko, prowadzi się prawidłowo, przewidywalnie, hamulec przedni (fabrycznie zacisk dwutłoczkowy) z nowym przewodem dobrze dozowalny, nawet da się zblokować. Wykonanie jak na tak tani pojazd zadawalające. Kupiłem używany nieco ponad rok za pół ceny salonowej, 6k km przebiegu, doinwestowałem w częściach i materiałach niecałe 300zł plus swoja robocizna i na razie nie mam się do czego przyczepić.

Pozdrawiam

Motocykl dla niskiej