Motocykl dla 鄴速odzioba - taki do ok 20KM.

Data: 2011-03-29 18:49:35
Autor: Aleksander
Motocykl dla 鄴速odzioba - taki do ok 20KM.
Witam,

Kiedy w dawnych czasach zrobi貫m sobie prawo jazdy na
motocykl - w 1993 roku - i jako kr鏒ko przed i kr鏒ko
po uje盥za貫m jakie SHLki, MZtki (ale w sumie
ma這 przejechanych kilometr闚).

A teraz moja przygoda z dzi.

Teraz po 18 latach zasadniczo przerwy w uje盥瘸niu
dw鏂h-k馧ek kolega podjecha pod prac nowym nabytkiem,
Honda CB600F... 100KM - cz貫k mimo 瞠 stary, napali si
jak szczerbaty na suchary i m闚i, daj si przejecha,
delikatnie zrobi rundk ... no i delikatne ruszenie jeszcze
g豉dko posz這 - ale na tym sukcesy si sko鎍zy造... ;)
.... przy bardzo ciasnej nawrotce w lewno minimalne
odkrecenie gazu okaza這 si zbyt du瞠 i motorek wyskoczy
jak narowista bestia w stron latarni i zaparkowanego tu obok
Subaru kolegi z pracy. Na szcz窷cie pewne rzeczy zadzia造
si instynktownie i wci郾iecie sprz璕豉 i hamulca jako uratowa這
mi sk鏎, cho niestety wjecha貫m odrobink w zderzak Subaru i za
lakierowanie b璠zie trzeba zap豉ci - no ale cz這wiek g逝pi,
to nawet dobrze, na drugi raz nie b璠e mia ochoty na takie
przygody - dobrze 瞠 tylko na tym si sko鎍zy這, 瞠 motor
ca造, ja pr鏂z wysokiego st篹enia adrenaliny we krwi te
wyszed貫m bez szwanku. Jednak dop鏦i cz這wiek nie poczuje
pod w豉sn d... co to jest spora moc motorka, to nie jest
sobie tego wyobrazic - no przynajmniej ja nie mog貫m.

I teraz pro軸a do Was - pole熯ie jaki motorek, 瞠by
przypomnie sobie jazd jedno郵adem - z jedn uwag -
-  mie ma陰 moc ! :) - no i dobrze jakby by prosty,
豉twy do prowadzenia.

Data: 2011-03-29 17:41:55
Autor: Piotr Klimek
Motocykl dla 鄴速odzioba - taki do ok 20KM.
Dnia (Tue, 29 Mar 2011 18:49:35 +0200) ktos podajacy sie za Aleksander
wyklawiaturowal co nastepuje:

I teraz pro軸a do Was - pole熯ie jaki motorek, 瞠by
przypomnie sobie jazd jedno郵adem - z jedn uwag -
-  mie ma陰 moc ! :) - no i dobrze jakby by prosty,
豉twy do prowadzenia.
 Moze jakies enduro - lekkie, latwo sie prowadzi i mozna sobie zjechac z
asfaltu. Jaki w ogole rodzaj motocykla Cie interesuje? --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2011-03-29 18:02:05
Autor: power_bit
Motocykl dla 鄴速odzioba - taki do ok 20KM.
Napisz najpierw jaki typ motocykli Cie interesuje oraz do jakiej kwoty. --
Wys豉no z czytnika 圭igacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-03-29 21:12:19
Autor: Heniek

"Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message news:slrn.pl.ip46li.bjc.usenetpiko.homelinux.net...
[...]

a o gabarytach kierownika tez by sie przydalo cos wiedziec, by radzic

Data: 2011-03-29 19:47:08
Autor: J_K_K
Motocykl dla 鄴速odzioba - taki do ok 20KM.
U篡tkownik "Aleksander" <fake@fake.fake> napisa w wiadomo軼i news:imt2ih$53v$1inews.gazeta.pl...

I teraz pro軸a do Was - pole熯ie jaki motorek, 瞠by
przypomnie sobie jazd jedno郵adem - z jedn uwag -
-  mie ma陰 moc ! :) - no i dobrze jakby by prosty,
豉twy do prowadzenia.

W tych okolicach to np. Yamaha SR 250 lub Suzuki GN 250.
Klasyczne motorki, o prostej, wytrzyma貫j konstrukcji,
niewielkim zu篡ciu paliwa, ale ju z elektrycznym starterem :-)

Jak by co, to by mo瞠 ten drugi b璠 mia nied逝go do sprzedania.

Pzdr

JKK

Data: 2011-03-29 20:57:43
Autor: Monster
Motocykl dla 鄴速odzioba - taki do ok 20KM.
W dniu 2011-03-29 18:49, Aleksander pisze:
Witam,

A teraz moja przygoda z dzi.

I teraz pro軸a do Was - pole熯ie jaki motorek, 瞠by
przypomnie sobie jazd jedno郵adem - z jedn uwag -
- mie ma陰 moc ! :) - no i dobrze jakby by prosty,
豉twy do prowadzenia.

Hmm,ka盥a moc mo瞠 by zbyt du瘸-widzia貫m taki nr na Simsonie,WSK(by貫m pasa瞠rem)i skuterze 125:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-03-29 21:33:32
Autor: Dysiek
[...]

Twoj budzet, wzrost i waga i typ motocykla jaki ci sie podoba.

Moze Virago 535? wersje sa 27, 34 i 46 KM.

Dysiek

Data: 2011-03-29 21:55:45
Autor: Aleksander
Motocykl dla 鄴速odzioba - taki do ok 20KM.
Dzi瘯i za odpowiedzi.

Wi璚 tak.
Moje gabaryty.
182cm, 80kg.

Co mi si nie podoba.
Odpadaj typowe 軼igacze... i og鏊nie
przykurczona pozycja.

Podobaj mi si zwyk貫 takie motorki
turystyczne, mo瞠 jakie chopperowate... ale te nie
przesadnie, 瘸dnych n鏬 przy przednim kole ;)

Mo瞠 jakie lekkie enduro, ale takie nie do b這ta,
tylko co bardziej na le郾 dr騜k ?

Bud瞠t niewielki - bo to ma by tylko przygoda od czasu
do czasu (kt鏎ego jest baaaardzo niewiele, przy 穎nie
i dw鎩ce ma造ch dzieci) - no i zdaje sobie spraw,
瞠 motorek mo瞠 zosta po這穎ny, wi璚 szkoda jakie
drogiej zabawki - tak wi璚 maks do 4000-5000 z.
Wi璚 wiem, 瞠 motor b璠zie leciwy, ale wol
leciwy zadbany motorek, ni chi雟kie nowe/nowsze
badziewie. Poza tym pewnie za drugie tyle b璠 musia
sobie wyszykowa jakie ubranko, wi璚 generalnie im
bestia b璠zie ta雟za, tym lepiej ;).

Pozdrawiam,
Aleksander.

Data: 2011-03-29 13:17:47
Autor: WS
Motocykl dla 鄴速odzioba - taki do ok 20KM.
On 29 Mar, 21:55, "Aleksander" <f...@fake.fake> wrote:
Dzi瘯i za odpowiedzi.

Wi璚 tak.
Moje gabaryty.
182cm, 80kg.

ja bym jednak proponowal lekkie podwyzszenie dopuszczlnaej mocy ;)

na "pocztek" w sam raz bedzie cos typu Honda CB 500 lub Yamaha XJ 600

WS

PS. jakies enduro rowniez moze byc ;)

Data: 2011-03-29 22:58:23
Autor: Aleksander

"WS" <LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl> wrote in message:

ja bym jednak proponowal lekkie podwyzszenie dopuszczlnaej mocy ;)
na "pocztek" w sam raz bedzie cos typu Honda CB 500 lub Yamaha XJ 600

Nie no jasne. Lekko mocniejszy mo瞠 by.
Grunt aby delikatnie rozwija moc (ewentualnie na g鏎ze).

Ten motorek (potem si dowiedzia貫m 瞠 by d逝bni皻y)
ju z do逝 szed jak piorun po przekr璚eniu manetki
dos這wnie o 2-3mm, k徠owo mo瞠 10-15 stopni... a ja przyzwyczajony
by貫m do tego aby motorek pojecha, to tak z p馧-obrotu manetk
trzeba by這 wykona ;) eh, ma這 mnie to "przyzwyczajenie" nie
zabi這...

Data: 2011-03-29 17:16:35
Autor: Pete
Motocykl dla 髒籀todzioba - taki do ok 20KM.
On 3/29/2011 2:55 PM, Aleksander wrote:
Dziki za odpowiedzi.

Wic tak.
Moje gabaryty.
182cm, 80kg.

Co mi si nie podoba.
Odpadaj typowe cigacze... i og籀lnie
przykurczona pozycja.

Podobaj mi si zwyke takie motorki
turystyczne, mo髒e jakie chopperowate... ale te髒 nie
przesadnie, 髒adnych n籀g przy przednim kole ;)

Ja stawialem pierwsze kroki na Suzuki GZ250 Marauder... do nauki bardzo fajny... krzywdy sobie tym raczej nie zrobisz.  Wygodna pozycja.  W miare zwinny i komfortowy.  Jedyne minusy to ze jest dosyc lekki, wiec jak wyjedziesz na trase, to sa male problemy ze stabilnoscia jak wiatr zawieje albo TIR Cie mija.  No ale ogolnie to i tak nie jest sprzet na trase bo za szybko nie pojedzie.  Jak sie pewniej poczujesz, to zrobisz upgrade to czegos wiekszego...

Pozdr.
Pete

Data: 2011-03-29 22:18:36
Autor: Tadek
Motocykl dla 鄴速odzioba - taki do ok 20KM.
Dnia 2011-03-29 21:55, Aleksander napisa(a):
Dzi瘯i za odpowiedzi.

Wi璚 tak.
Moje gabaryty.
182cm, 80kg.
[...]

Jestem w podobnej, do Twojej sytuacji ale z t r騜nic, 瞠 ju po wyborze i przejechanych (jako nawet, nawet nie幢e) kilometrach. Moje przerwa trwa豉 30 lat, przypomnia貫m sobie co i jak podczas paru godzin jazdy w szk馧ce na jamasze 250 w swoim ubiorze i kasku, potem odbi鏎 kupionego motonga i jazda do domu kilkana軼ie km przy temperaturze 3 st.C - da這 rad :) i by這 ciep這 "wszendzie" na ciele (zanaby貫m drog kupna kurtk i spodnie z polskiej f-my Feliks - polecam). Liczba KM nabytku to 78 KM ale... odkr璚anie gazu jest "spokojne" i aby nagle i znienacka wkr璚i w obroty musz do嗆 mocno przekr璚i nadgarstek - tak wi璚 nie ma mowy o niezamierzonym odkr璚eniu gazu - samo ruszanie nie wymaga nawet ruchu praw r瘯 - delikatnie puszczam sprz璕這 i maszyna spokojnie rusza a potem... sam wiesz ;)
Sama maszyna to Bandit 600 z 2001 roku - kasa troch wi瘯sza od Twojego pu豉pu ale c騜 pocz望 - nie mog貫m nie mie w豉郾ie tego egzemplarza po prostu.
Tak wi璚 nie patrz na KM - w豉軼iwe podej軼ie, trening a reszta przyjdzie sama. Serio.

Pzdr
--
Tadek
B6

Data: 2011-03-29 22:28:22
Autor: Vir
Motocykl dla 鄴速odzioba - taki do ok 20KM.
Mo瞠 jakie lekkie enduro, ale takie nie do b這ta,
tylko co bardziej na le郾 dr騜k ?

Nie ma ich za du穎 na rynku wt鏎nym, ale sprz皻 godny uwagi

http://www.google.pl/images?q=honda+varadero+125&um=1&ie=UTF-8&source=univ&sa=X&ei=mECSTYbHAsuqhAfJ5KiCDw&ved=0CDkQsAQ&biw=1280&bih=675

--
Vir
Du瘸 czarna bawarka, 鈔ednia srebrna cebulka i ma豉 czarna japonka

Data: 2011-03-29 23:05:39
Autor: Heniek

"Vir" <agentmarek@onet.pl> wrote in message news:imtfd6$o4t$1news.onet.pl...
[...]

Male viaderko, popieram, sprzet latwy w prowadzeniu, dlatego tez czesto uzywany w szkolach nauki jazdy, niezawodny, w zalozonej kasie mozna juz cos ciekawego znalezc i (chociaz to tylko subiektywna ocena) po prostu ladny i zgrabny. Obawiam sie jedynie ze mimo wszystko szybko przestanie wystarczac i potrzebna bedzie przesiadka na cos mocniejszego.
Zreszta, pojecie za duzej mocy mocy jest troche dyskusyjne. Wazne jest to, w jakim zakresie i w jaki sposob moto reaguje na to, co dzieje sie z manetka. GS500, XJ600, ER-5 mimo ze maja troche wiecej koni niz zalozone na poczatku 20 to nie sa jakos przesadnie wsciekle, przynajmniej w dolnym i srednim zakresie obrotow.
Co tu radzic, trzeba siadac, przymierzac probowac i wybrac to co najbardziej pasuje.

Data: 2011-03-29 22:38:18
Autor: Dysiek
[...]

Nie przesadzaj. Niezly stroj kosztowalaby mniej wiecej:

- kask: 500 zl
- kurtka: 500 zl
- spodnie: 400 zl
- rekawice: 120 zl
- buty: 300 zl

Za 2 tys masz spokojnie ubior wystarczajacy do amatorskiej, rekreacyjnej jazdy od czasu do czasu.

Dysiek

Data: 2011-03-29 22:43:25
Autor: Aleksander

"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message news:imtg05$im$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ok, nie wiedzia貫m - nie orientuje si kompletnie.
Wiem, 瞠 ubranko jest wa積e, wi璚 na pewno nie b璠
pr鏏owa je寮zi w T-shircie, jeansach i trampkach ;)

Skoro mo積a zmie軼i si w 2000z to super.

Jakie namiary na konkretnych producent闚 ?

Dzi瘯i,
Aleksander.

Data: 2011-03-29 22:51:45
Autor: Dysiek
Motocykl dla 鄴速odzioba - taki do ok 20KM.
Skoro mo積a zmie軼i si w 2000z to super.

Jakie namiary na konkretnych producent闚 ?

Najlepiej jakbys sie wybral na jakis motobazar - oblukasz, podotykasz, wybor duzy.

Kurtke mam z polskiej firmy Feliks (http://www.moto-feliks.pl) - dalem 450 zl, stosunek jakosci do ceny uwazam za bardzo dobry. Mam ja chyba 3 sezon i sprawuje sie bez zarzutow. Mozesz poszukac czegos w Modece (www.modeka.pl) choc u nich troszke drozej. Kask - tu pewnie grupa bedzie mowic, ze trzeba kupic markowy, sprawdzonej firmy. Aczkolwiek osobiscie uwazam, ze ich cena jest nieadekwatna do jakosci (doplacasz za marke kupe kasy). Mialem Nolana N41, ktory kosztuje wlasnie 500 zl i kupilem sobie tez kask malo znanej, niemieckiej firmy Gensler za 250 zl chyba. I wole go od Nolana, no ale co kto lubi :-)

Dysiek

Data: 2011-03-29 23:20:20
Autor: Heniek

"Aleksander" <fake@fake.fake> wrote in message news:imtg94$1q9$1inews.gazeta.pl...

Jakie namiary na konkretnych producent闚 ?

Kaski LS2, zwlaszcza model ff369. Sam sie do niego przymierzam, cena jest dobra, waga niezbyt duza, SHARP twierdzi, ze jest dosyc bezpieczny. Jeno opinii uzytkownikow mi brakuje

Data: 2011-03-30 10:54:26
Autor: Damork
Motocykl dla 鄴速odzioba - taki do ok 20KM.
Na m闚nic wtargn掖 "Heniek", poprawi mikrofon, rozwar paszcz i rykn掖:

[...]

Szcz瘯owa Delta?
Mia貫m. Co by tu powiedzie... Og鏊nie jak na tak cen jest OK. Bli瞠j jednak nie
jest tak ca趾iem OK. W 鈔odku bardzo twardy (wy軼i馧ka ma這 daje),
mechanizm zamkni璚ia szcz瘯i wygodny, prze陰cznik blendy umieszczony
wygodnie, ale pracuje jako tak... skokowo. Nie pasowa mi. Mia貫m
wcze郾iej Airoha Miro, teraz Nolana N90 i to zupe軟ie inna bajka (cho w
Nolanie blenda potrafi si zaci望). Delta jak to szcz瘯owiec - g這郾a jest.
G堯wn odczuwaln przeze mnie atrakcj by這 jednak co innego, p鏦i
u篡wa貫m go na skuterze, nie by這 to odczuwalne, bo pr璠ko軼i mizerne, ale
po przesiadce na normalne moto okaza這 si 瞠 ten kask ma rewelacyjn
wentylacj. Do tego stopnia, 瞠 przy zamkni皻ych wszystkich wlotach (os這na
podbr鏚ka oczywi軼ie by豉) i pr璠ko軼i powy瞠j 80 km/h w 鈔odku hula
wiatr. W ch這dniejszy dzie bez kominiarki by這 bardzo niemi這.

--
Pozdrawiam Piotr Mocka陶o
Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N

Data: 2011-03-30 14:32:09
Autor: mk
Aleksander pisze:

Mo瞠 jakie lekkie enduro, ale takie nie do b這ta,
tylko co bardziej na le郾 dr騜k ?
mo瞠 taki (28KM)
http://www.bankfotek.pl/view/927777

Data: 2011-03-30 15:06:40
Autor: Aleksander

"mk" <dwaskrzydla@tlen.pl> wrote in message news:imv6jm$d94$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Aleksander pisze:

Mo瞠 jakie lekkie enduro, ale takie nie do b這ta,
tylko co bardziej na le郾 dr騜k ?
mo瞠 taki (28KM)
http://www.bankfotek.pl/view/927777

A no mo瞠 i taki :)
A jak on jest "na wielko嗆" ?
Bo przewin窸o si tu has這, aby jednak nie wyglda
"jak na psie" - czyli motorek mo瞠 by s豉bawy,
ale gabarytowo spory.

Data: 2011-03-30 15:29:12
Autor: Micha V-R
W dniu 2011-03-30 15:06, Aleksander pisze:

A no mo瞠 i taki :)
A jak on jest "na wielko嗆" ?
Bo przewin窸o si tu has這, aby jednak nie wyglda
"jak na psie" - czyli motorek mo瞠 by s豉bawy,
ale gabarytowo spory.

albo freewinda,
http://www.maxmoto.co.uk/images/Suzuki%20Freewind%20650.jpg
Michal V-R
gg 9409047
篡je sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-03-30 17:38:25
Autor: kocyk
Motocykl dla 鄴速odzioba - taki do ok 20KM.
Aleksander wrote:
Dzi瘯i za odpowiedzi.

Wi璚 tak.
Moje gabaryty.
182cm, 80kg.

I ty chcesz dwudziestokonny motocykl? Rower kup. Albo wrotki.
K.

Data: 2011-03-30 19:05:52
Autor: J_K_K
Motocykl dla 鄴速odzioba - taki do ok 20KM.
U篡tkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisa w wiadomo軼i news:imvil4$alj$1news.onet.pl...
182cm, 80kg.

I ty chcesz dwudziestokonny motocykl? Rower kup. Albo wrotki.

Niekt鏎ym o wi瘯szych gabarytach i 2~3 KM wystarczaj :-)
Nie wszyscy musz / chc zap ... ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-03-30 21:14:11
Autor: kocyk
J_K_K wrote:
[...]

To bardzo niebezpieczne. No i na wrotkach bylby szybszy.
K.

Data: 2011-03-31 20:03:06
Autor: Piotr Rezmer
Aleksander pisze:

Mo瞠 jakie lekkie enduro, ale takie nie do b這ta,
tylko co bardziej na le郾 dr騜k ?

Powszechnie znanym, lubianym i cenionym motorkiem na takie warunki jest Suzuki DR350. Jego nast瘼ca to DRZ400 ale nie zmie軼i si w bud瞠cie.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-03-29 23:23:37
Autor: Alex D. B.
Motocykl dla 鄴速odzioba - taki do ok 20KM.

U篡tkownik "Aleksander" <fake@fake.fake> napisa w wiadomo軼i news:imt2ih$53v$1inews.gazeta.pl...

to ja sie moze podepne pod imiennika...

mam intruza 800, ale knuje o czyms "miejskim" - armatura jest super na szose, ale nie na kanion.
kierownik wagi motylkowej, postury elfiej: 170cm/60kg

zaden wymiatacz 2oo, jezdze 3 sezon. maximalnie male, maximalnie proste, mozliwie duze kola.
Skutery zdecydowanie nie - potestowalem, lacznie z 250.
preferowana mozliwie malo "kucajaca" postawa, ze wzgledu na problemy z kolanami.

Alex.

Data: 2011-03-30 09:39:57
Autor: Mariusz Wozniak
Motocykl dla 鄴速odzioba - taki do ok 20KM.

U篡tkownik "Aleksander" <fake@fake.fake> napisa w wiadomo軼i grup dyskusyjnych:imt2ih$53v$1@inews.gazeta.pl...
I teraz pro軸a do Was - pole熯ie jaki motorek, 瞠by
przypomnie sobie jazd jedno郵adem - z jedn uwag -
-  mie ma陰 moc ! :) - no i dobrze jakby by prosty,
豉twy do prowadzenia.

Zrob tak jak ja. Ostatni raz jezdzilem w 93 roku MZtka 250 i w tamtym roku cos mnie napadlo, zeby znow zaczac. Po wielu konsultacjach kupilem Yamahe XJ 600 i to byl strzal w 10. W przeciwienstwie do popularnych 500 nie wygladam jak na psie, a 4 gary robia swoje. 61 koni tez daje rade, nie rwie jak dziki, ale przyspieszyc potrafi, gdy trzeba. Motorek w obsludze prosty jak konstrukcja cepa, silnik nie do zajechania, jedyne co moze na poczatku odstraszyc to waga, ale to kwestia przyzwyczajenia. XJta wg mnie to idealny motocykl do przypomnienia sobie, jak sie jezdzi, i na dluzej zreszta tez ;)

X.

Data: 2011-03-31 17:34:54
Autor: The_EaGle
W dniu 2011-03-30 09:39, Mariusz Wozniak pisze:

[...]

W temacie 500tek...

Z 500tek polecam w豉郾ie CBF500 - to s te same gabaryty co w CBF 600 i 1000 wiec nie jest to motorynka - wazy ponad 200kg i ma 58KM wiec do 180km/h si rozp璠zi. Silnik 500 z CB500 a wiec nie do zdarcia i prosty w obs逝dze. Ja kupi貫m 3 sezony temu i pojezdzi貫m a pozniej zamieni貫m na 650 v-storma. Ze swojego doswiadczenia bardzo polecam :)

Pozdrawiam
Rafa

Data: 2011-03-30 10:11:04
Autor: kakmar
Motocykl dla 髒籀todzioba - taki do ok 20KM.
Dnia 29.03.2011 Aleksander <fake@fake.fake> napisa/a:
Witam,

Kiedy w dawnych czasach zrobiem sobie prawo jazdy na
motocykl - w 1993 roku - i jako kr籀tko przed i kr籀tko
po uje髒dzaem jakie SHLki, MZtki (ale w sumie
mao przejechanych kilometr籀w).

A teraz moja przygoda z dzi.

Napisa Ci ju髒 Tadek, ja si docz. Id驕 na szkolenie, do szk籀ki jazdy, takiej co ma kilka r籀髒nych motocykli, w tym co najmniej jeden 500, mo髒e by GS500.
Najlepiej 髒eby szk籀ka prowadzia szkolenia techniki jazdy, i prowadzcy mia o tym jakie pojcie.

Poje驕dzij tyle 髒eby sam sobie wyrobi zdanie co Ci pasuje.
To bardzo subiektywne jest. Wikszo ci doradza to co ma, albo
miaa. Porady s r籀髒ne, tak jak r籀髒ni s ludzie, nie ma gwarancji 髒e jakakolwiek bdzie pasowa.

Honda CB600F... 100KM - czek mimo 髒e stary, napali si
jak szczerbaty na suchary i m籀wi, daj si przejecha,

To osioek jest, ta cebra, potulna, pozbawiona gwatownych zachowa.
Do mocna, ale te髒 poprawna do b籀lu.

-  mie ma moc ! :) - no i dobrze jakby by prosty,
atwy do prowadzenia.

驍eby oceni co jest dla Ciebie dobre musisz poje驕dzi na kilku r籀髒nych. Przy okazji podszkolisz si z techniki i prawdopodobnie taniej ci wyjdzie wyjechanie wasnym na drog. Dlaczego, to ju髒 miae si okazj przekona.

--
kakmaratgmaildotcom

Motocykl dla 鄴速odzioba - taki do ok 20KM.