Motocykl dla ¿ó³todzioba - taki do ok 20KM.

Data: 2011-03-30 09:39:57
Autor: Mariusz Wozniak
Motocykl dla ¿ó³todzioba - taki do ok 20KM.

U¿ytkownik "Aleksander" <fake@fake.fake> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:imt2ih$53v$1@inews.gazeta.pl...
I teraz pro¶ba do Was - poleæcie jaki¶ motorek, ¿eby
przypomnieæ sobie jazdê jedno¶ladem - z jedn± uwag± -
-  mieæ ma³± moc ! :) - no i dobrze jakby by³ prosty,
³atwy do prowadzenia.

Zrob tak jak ja. Ostatni raz jezdzilem w 93 roku MZtka 250 i w tamtym roku cos mnie napadlo, zeby znow zaczac. Po wielu konsultacjach kupilem Yamahe XJ 600 i to byl strzal w 10. W przeciwienstwie do popularnych 500 nie wygladam jak na psie, a 4 gary robia swoje. 61 koni tez daje rade, nie rwie jak dziki, ale przyspieszyc potrafi, gdy trzeba. Motorek w obsludze prosty jak konstrukcja cepa, silnik nie do zajechania, jedyne co moze na poczatku odstraszyc to waga, ale to kwestia przyzwyczajenia. XJta wg mnie to idealny motocykl do przypomnienia sobie, jak sie jezdzi, i na dluzej zreszta tez ;)

X.

Data: 2011-03-31 17:34:54
Autor: The_EaGle
W dniu 2011-03-30 09:39, Mariusz Wozniak pisze:

[...]

W temacie 500tek...

Z 500tek polecam w³a¶nie CBF500 - to s± te same gabaryty co w CBF 600 i 1000 wiec nie jest to motorynka - wazy ponad 200kg i ma 58KM wiec do 180km/h siê rozpêdzi. Silnik 500 z CB500 a wiec nie do zdarcia i prosty w obs³udze. Ja kupi³em 3 sezony temu i pojezdzi³em a pozniej zamieni³em na 650 v-storma. Ze swojego doswiadczenia bardzo polecam :)

Pozdrawiam
Rafa³

Motocykl dla ¿ó³todzioba - taki do ok 20KM.