Motocykl gleboodporny

Data: 2012-03-08 10:52:43
Autor: de Fresz
Motocykl gleboodporny
On 2012-03-08 10:40:15 +0100, Dropster <mariusz@_NOSPAM_dublin.com> said:

A więc pytanie: jaki motocykl byłby wystarczająco odporny, na tyle popularny żeby nie było problemu z kupnem i częściami, nie przerażało ani moca ani charakterystyką i było przeznaczone na jazdę po gładkim- enduro choćby i niezniszczalne jest zbyt wyspecjalizowane  się nie &#8222;nada&#8221; dla moich ogólnych potrzeb.

LC4 640 w wersji Super Moto. I nie skreślaj tak enduro, wiele ze wspólczesnych z offroadem ma coś wspólnego tylko w katalogu, za to jest to nich trochę gadżetów pomagających uodpornić je nieco na gleby.

de Fresz

Data: 2012-03-11 13:06:02
Autor: Wojtek Sobociński
Motocykl gleboodporny

On 2012-03-08 10:40:15 +0100, Dropster <mariusz@_NOSPAM_dublin.com> said:

> [...]

LC4 640 w wersji Super Moto. I nie skreślaj tak enduro, wiele ze wspólczesnych z offroadem ma coś wspólnego tylko w katalogu, za to jest to nich trochę gadżetów pomagających uodpornić je nieco na gleby.

Mój kumpel ma LC4. Faktycznie jest gleboodporny :)

--
Wojtek Sobociński
Raz na rowerze raz na motorze

Motocykl gleboodporny