Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Motocykl na korki + soft enduro

Motocykl na korki + soft enduro

Data: 2009-09-24 07:55:57
Autor: newrom
Motocykl na korki + soft enduro
On Wed, 23 Sep 2009 22:55:54 +0200, Piotr Rezmer
<piotr.rezmer@WYWAL.ens.net.pl> wrote:

Cześć,
czesc

W związku z planowanymi pracami drogowymi spodziewane są duże korki. Oprócz dojazdów do pracy fajnie byłoby gdyby maszyna sprawiała frajdę w pseudoterenie.

ale priorytetem jest wygoda (chyba tak, skoro 200km/dziennie) czy
teren ? Bo jesli wygoda to bym popatrzyl na trampka, pegaso itp znaczy
cosik z owiewka, a jesli teren to xr600, dr itp.
Aczkolwiek ludzie w teren zjezdzaja i AT, wiec niech se wybierze co mu
sie podoba i ogarnie ;>

Czy możecie polecić coś wąskiego, spełniającego ww. wymagania? Nasuwa mi się KTM Adventure, ale urban legend głosi, że KTMy wymagają bieżącej opieki (np. dokręcanie).

Dopytaj uzyszkodnikow, bo legendy sa czesto tylko legendami :)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html

Data: 2009-09-25 11:45:44
Autor: kocyk
Motocykl na korki + soft enduro
newrom@spamcom.com wrote:

Czy możecie polecić coś wąskiego, spełniającego ww. wymagania? Nasuwa mi się KTM Adventure, ale urban legend głosi, że KTMy wymagają bieżącej opieki (np. dokręcanie).

Dopytaj uzyszkodnikow, bo legendy sa czesto tylko legendami :)

Wlasnie. Wcale nie trzeba dokrecac, srubki gubia sie tak szybko, ze na dokrecanie nie ma szans.
K.TM.

ps. a tak w temacie - 950/990sm czy 950 superenduro, czy 990 smt moze kolege zadowolic. Wybrac model wzgledem oczekiwanego komfortu (smt), dzielnosci terenowej (se), funfactoru (sm). Adventure za wielki i nie daje przewag w ww zastosowaniu.

Data: 2009-09-25 12:02:15
Autor: Piotr Rezmer
Motocykl na korki + soft enduro
kocyk pisze:

ps. a tak w temacie - 950/990sm czy 950 superenduro, czy 990 smt moze kolege zadowolic. Wybrac model wzgledem oczekiwanego komfortu (smt), dzielnosci terenowej (se), funfactoru (sm). Adventure za wielki i nie daje przewag w ww zastosowaniu.

Nie lepsza byłaby 640/660?

--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2009-09-25 13:27:40
Autor: kocyk
Motocykl na korki + soft enduro
Piotr Rezmer wrote:
kocyk pisze:

ps. a tak w temacie - 950/990sm czy 950 superenduro, czy 990 smt moze kolege zadowolic. Wybrac model wzgledem oczekiwanego komfortu (smt), dzielnosci terenowej (se), funfactoru (sm). Adventure za wielki i nie daje przewag w ww zastosowaniu.

Nie lepsza byłaby 640/660?

690? Moze. Zalezy od oczekiwan. Ja z ww wybralbym (do tego, co napisano)
superenduro. Uwazam, ze to swietny, uniwersalny motocykl wpasowujacy sie
w luke, ktorej nikt nie dostrzegal. Singiel jednak meczy, na trase 100km
2x dziennie nie wiem czy bym wybral. Chyba, ze przez gory, hehe. Do
gumowania tez lepiej liter, a w pseudoterenie da rade. Zalezy co kto
chce robic, bo pseudoteren to moze byc wszystko poza topieniem w bagnie,
a wtedy jednak 690/660, hehe. No i zalezy jaki stosunek trasy do terenu,
na 200km dziennie i okazjonalny teren ja bym wzial 950.
K.TM.

Data: 2009-09-25 19:04:12
Autor: Kefir
Motocykl na korki + soft enduro
Elou!
"kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> wrote in message news:h9i9fi$ium$1news.onet.pl...
Piotr Rezmer wrote:
kocyk pisze:

ps. a tak w temacie - 950/990sm czy 950 superenduro, czy 990 smt moze kolege zadowolic. Wybrac model wzgledem oczekiwanego komfortu (smt), dzielnosci terenowej (se), funfactoru (sm). Adventure za wielki i nie daje przewag w ww zastosowaniu.

Nie lepsza byłaby 640/660?

690? Moze. Zalezy od oczekiwan. Ja z ww wybralbym (do tego, co napisano)
superenduro. [...]. No i zalezy jaki stosunek trasy do terenu,
na 200km dziennie i okazjonalny teren ja bym wzial 950.

Znaczy, ZWYKLY CZLOWIEK przymierzajacy sie do SM-a powinien wziac 690 ;) Dla kolegi zas, wypisz wymaluj, Honda CBF600. 100 km szosy wymaga ochrony przed warunkami atmosferycznymi i solidnosci w sensie duzego przebiegu bez inwestycji. Chyba ze kolega z kasa sie nie liczy, wtedy niech bierze to co mu sie najbardziej podoba. Postawilbym 3 warunki:
- masa ponizej 200 kilogramow
- polowiewka
- szeroka kierownica (nie clip-on)

Smaszneho.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

Data: 2009-09-25 19:33:26
Autor: kocyk
Motocykl na korki + soft enduro
Kefir wrote:
Elou!
"kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> wrote in message news:h9i9fi$ium$1news.onet.pl...
Piotr Rezmer wrote:
kocyk pisze:

ps. a tak w temacie - 950/990sm czy 950 superenduro, czy 990 smt moze kolege zadowolic. Wybrac model wzgledem oczekiwanego komfortu (smt), dzielnosci terenowej (se), funfactoru (sm). Adventure za wielki i nie daje przewag w ww zastosowaniu.

Nie lepsza byłaby 640/660?

690? Moze. Zalezy od oczekiwan. Ja z ww wybralbym (do tego, co napisano)
superenduro. [...]. No i zalezy jaki stosunek trasy do terenu,
na 200km dziennie i okazjonalny teren ja bym wzial 950.

Znaczy, ZWYKLY CZLOWIEK przymierzajacy sie do SM-a powinien wziac 690 ;)

Moze, nie wiem, nie znam zbyt wielu zwyklych ludzi.
K.14.

Data: 2009-09-28 09:42:56
Autor: Kefir
Motocykl na korki + soft enduro

"kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> wrote in message news:h9iut1$im7$1news.onet.pl...
Kefir wrote:
Elou!
"kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> wrote in message news:h9i9fi$ium$1news.onet.pl...
Piotr Rezmer wrote:
kocyk pisze:

ps. a tak w temacie - 950/990sm czy 950 superenduro, czy 990 smt moze kolege zadowolic. Wybrac model wzgledem oczekiwanego komfortu (smt), dzielnosci terenowej (se), funfactoru (sm). Adventure za wielki i nie daje przewag w ww zastosowaniu.

Nie lepsza byłaby 640/660?

690? Moze. Zalezy od oczekiwan. Ja z ww wybralbym (do tego, co napisano)
superenduro. [...]. No i zalezy jaki stosunek trasy do terenu,
na 200km dziennie i okazjonalny teren ja bym wzial 950.

Znaczy, ZWYKLY CZLOWIEK przymierzajacy sie do SM-a powinien wziac 690 ;)

Moze, nie wiem, nie znam zbyt wielu zwyklych ludzi.

Nie przyznajesz sie juz do naszej znajomosci?

Piotrze R: miasto to koleiny, studzienki, torowiska, generalnie, wiele sytuacji gdzie kierownica jest wysywana z rak kierowcy. Jesli jest szerzej to mniej bije po lapach, mnie meczy, zas koza sprawia wrazenie maszyny lekkiej i manewrownej. Oczywiscie, rozlozenie mas i geometria takze nie sa bez znaczenia. Przyklad z plasnego podworka:
ST 955 (207 kg)na clip-onach vs XT660X 179kg) na rurowej szerokiej kierownicy.
 30 kilogramow roznicy (~17%) . Odczuwalnie, dwukrotna roznica w masie do ogarniecia.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

Data: 2009-09-28 10:23:32
Autor: kocyk
Motocykl na korki + soft enduro
Kefir wrote:

"kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> wrote in message news:h9iut1$im7$1news.onet.pl...
690? Moze. Zalezy od oczekiwan. Ja z ww wybralbym (do tego, co napisano)
superenduro. [...]. No i zalezy jaki stosunek trasy do terenu,
na 200km dziennie i okazjonalny teren ja bym wzial 950.

Znaczy, ZWYKLY CZLOWIEK przymierzajacy sie do SM-a powinien wziac 690 ;)

Moze, nie wiem, nie znam zbyt wielu zwyklych ludzi.

Nie przyznajesz sie juz do naszej znajomosci?

Etam, zwykli ludzie maja mniej stawow na konczyne od ciebie.
K.

Data: 2009-09-28 11:54:40
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Motocykl na korki + soft enduro
kocyk napisał(a):
Etam, zwykli ludzie maja mniej stawow na konczyne od ciebie.

Ugina Ci sie? Byles z tym u urologa?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

Data: 2009-09-25 19:48:58
Autor: Piotr Rezmer
Motocykl na korki + soft enduro
Kefir pisze:

- szeroka kierownica (nie clip-on)

Dlaczego? Nie mam doświadczenia z wąskimi, więc pozwolę sobie zadać lamerskie pytanie, chodzi o mniejszą wysokość i pozycję?
Prawdę mówiąc myślałem o wąskiej klasycznej kierownicy (<75 cm).


--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2009-09-28 12:18:04
Autor: fv
Motocykl na korki + soft enduro
Kefir wrote:
Postawilbym 3 warunki:
(..)
A ja bym dodał, że powinien mało (tj. do 5l/100) palić. I tu od razu nie polecam GSX650F ;-)

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0

Motocykl na korki + soft enduro

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona