Motocykl na stare lata ;)

Data: 2012-05-13 08:39:25
Autor: Kefir
Motocykl na stare lata ;)
Elou!
On 13 Maj, 13:56, Gorzky <gorzkitom...@gmail.com> wrote:
Witajcie!

Wreszcie na starość zebrałem się na zakup motocykla. Jako, że jestem wielkim zwolennikiem chromów, to raczej idę w tę stronę i dlatego też pytanie do was co waszym zdaniem sprawuje się najlepiej na początek i do wartości 10-15 tyś?

Sam mam kilka faworytów, ale co osoba to inna opinia, szukam raczej porad, na których mogę się oprzeć.

Dodam, że jestem z Poznania, miałem zamiar kupić motor u lokalnego sprzedawcy - gdzie? sam nie wiem, może coś szepniecie i w tej sprawie? :)

Pochylajac sie z szacunkiem nad staroscia moge smialo polecic Ci
ostatnie wydanie miesięcznika "Motocykl". Znajdziesz tam większość
odpowiedzi nurtujacych potencjalnego nabywce armatury. Oczywiscie,
poza kwestia kupowania w Pejsen oraz dlaczego czopki nie maja
zawieszen, nie hamuja i slabo skrecaja.

Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955 (sprzedany) & XT660X (sprzedam) &
Tiger
955i (nie sprzedam za zadne skarby)

Data: 2012-05-13 08:48:30
Autor: Gorzky
Motocykl na stare lata ;)
W dniu niedziela, 13 maja 2012 17:39:25 UTC+2 użytkownik Kefir napisał:
> [...]

zawieszen, nie hamuja i slabo skrecaja.

Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955 (sprzedany) & XT660X (sprzedam) &

Kefir - wyjątkowa odpowiedź i bardzo satysfakcjonująca ;) dzięki za podpowiedź, na pewno zakupię pisemko :)

pozdrówka

Data: 2012-05-15 10:32:18
Autor: Swiety Jimmie
Motocykl na stare lata ;)
Kefir <artur.gwizdowski@gmail.com> napisał(a):
Elou!
On 13 Maj, 13:56, Gorzky <gorzkitom...@gmail.com> wrote:
> Witajcie!
>
> Wreszcie na staro=B6=E6 zebra=B3em si=EA na zakup motocykla. Jako, =BFe j=
estem wielkim zwolennikiem chrom=F3w, to raczej id=EA w t=EA stron=EA i dla=
tego te=BF pytanie do was co waszym zdaniem sprawuje si=EA najlepiej na poc=
z=B1tek i do warto=B6ci 10-15 ty=B6?

> Sam mam kilka faworyt=F3w, ale co osoba to inna opinia, szukam raczej por=
ad, na kt=F3rych mog=EA si=EA oprze=E6.

> Dodam, =BFe jestem z Poznania, mia=B3em zamiar kupi=E6 motor u lokalnego =
sprzedawcy - gdzie? sam nie wiem, mo=BFe co=B6 szepniecie i w tej sprawie? =
:)

A wysoki jesteś? Bo jak nie za wysoki, to polecam Sportstera. Nawet i 883; rozwiert to pikuś. A jak nie masz ulubionego zaufanego warsztatu od rozwiertów, to możesz kupić komplet razem z cylindrami i zrobić sam w jeden dzień. Tylko dobierz dysze do gaźnika (kupujesz osobno) wg wytycznych na www.sportster.org.

poza kwestia kupowania w Pejsen oraz dlaczego czopki nie maja
zawieszen, nie hamuja i slabo skrecaja.

Zawsze można przerobić po czasie, w miarę odkładania biletów NBP.

Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST955 (sprzedany) & XT660X (sprzedam) &
Tiger 955i (nie sprzedam za zadne skarby)

A jak ktoś "damdychę"?

Pozdr,
Święty Jimmie, Łódź
IMZ; XL; LSC
www.jimmie.motocykle.org

Data: 2012-05-15 03:50:24
Autor: Gorzky
Motocykl na stare lata ;)
[...]

Mam 185 cm więc i nie mały, oraz wagą niestety nie zachwycam bo ponad 95 i dobijam do sety. Dzięki za porady, ale ja nie mam za bardzo czasu i możliwości na dłubanie czy przesiadywanie w warsztatach. Sam coś tam mogę sobie "weekendowo" pogrzebać, ale to nie moje hobby ;) Większość kolegów doradza DragStara 1100 fajny motorek, ciekawie się jeździ, ale trudno jest upolować fajny egzemplarz w dobrej cenie :(

Motocykl na stare lata ;)