"Motocykl wali mi się w zakręcie" - o co tu chodzi?!

Data: 2012-05-15 06:30:00
Autor: Piotr Klimek
"Motocykl wali mi się w zakręcie" - o co tu chodzi?!
Dnia (Mon, 14 May 2012 14:30:06 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
wyklawiaturowal co nastepuje:

Modne jest stwierdzenie "ten motocykl źle się prowadzi w zakrętach, bo wali się w nie".

Co to w ogóle ma oznaczać?
Żeby sam z siebie się walił - musiałby nieoczekiwanie zmieniać środek ciężkości. Żaden motocykl tego nie robi więc o co chodzi w tym stwierdzeniu?

Obniz sobie w swoim motocyklu cisnienie w oponach o 1 atmosfere i bedziesz
mial wtedy efekt o ktorym piszesz.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

"Motocykl wali mi się w zakręcie" - o co tu chodzi?!