Motocykl z Usa -potrzebny serwis.

Data: 2011-05-17 23:59:27
Autor: daveTheBandit
Motocykl z Usa -potrzebny serwis.
Witajcie!
Właśnie sprowadziłem motocykl z usa. W tym momencie jest na cle ale
dzisiaj lub jutro powinien być do odbioru. W zwiazku z tym że moto nie
było odpalane od ponad roku potrzebny będzie serwis. Moto stoji na
Puławskiej dlatego szukam jakiegoś dobrego serwisu na ul. Puławskiej
lub w najbliższej okolicy.
Jeżeli to możliwe to chciałbym zaoszczędzić na transporcie także
zalezy mi aby serwis był blisko. Jeżeli ktoś na grupie zna dobry
serwis gdzieś na Puławskiej to prosze o odpowiedź, dzięki!
Dawid

Data: 2011-05-18 08:01:10
Autor: Glub
Motocykl z Usa -potrzebny serwis.
daveTheBandit <davepol@gmail.com> wrote:
Witajcie!
WBa[nie sprowadziBem motocykl z usa. W tym momencie jest na cle ale
dzisiaj lub jutro powinien by do odbioru. W zwiazku z tym |e moto nie
byBo odpalane od ponad roku potrzebny bdzie serwis. Moto stoji na
PuBawskiej dlatego szukam jakiego[ dobrego serwisu na ul. PuBawskiej
lub w najbli|szej okolicy.

Puławska jest długa... Przybliż dokładniej swoje okolice.

--
Glub SW-T400

Data: 2011-05-18 01:04:08
Autor: daveTheBandit
Motocykl z Usa -potrzebny serwis.
Przepraszam zapomniałem :) Puławska 427 - koło marketu Klif i Obi.

Data: 2011-05-18 01:27:11
Autor: grzech
On 18 Maj, 10:04, daveTheBandit <dave...@gmail.com> wrote:
Przepraszam zapomniałem :) Puławska 427 - koło marketu Klif i Obi.

Bardzo dobry serwis jest w Starej Iwicznej mkmoto.pl

zulus
pegi

Data: 2011-05-18 02:30:40
Autor: daveTheBandit
On May 18, 1:27 am, grzech <zulusi...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Przepraszam zapomniałem :) Puławska 427 - koło marketu Klif i Obi..

Bardzo dobry serwis jest w Starej Iwicznej mkmoto.pl

Grzechu dzieki! Dzwonilem do Starej Iwicznej i wyglada na to że to
jest najbliższa i najlepsza lokalizacja.

Data: 2011-05-18 03:41:14
Autor: grzech
Motocykl z Usa -potrzebny serwis.
Grzechu dzieki! Dzwonilem do Starej Iwicznej i wyglada na to że to
jest najbliższa i najlepsza lokalizacja.

aniemazaco:)
Strzelałem, że DC - mylący jednak Klif bo to chyba w miejscu byłego
tesco?
Kolejny klif jaki znam to w Gdyni:)

zulus
pegi

Data: 2011-05-18 10:25:46
Autor: Marcin N
Użytkownik "daveTheBandit"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0008c2d1-0224-4668-8f05-1fc0815ae1cd@y31g2000vbp.googlegroups.com...

Przepraszam zapomniałem :) Puławska 427 - koło marketu Klif i Obi.

O podaniu miasta też zapomniałeś.

Data: 2011-05-18 08:31:51
Autor: AZ
On 2011-05-18, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Przepraszam zapomniałem :) Puławska 427 - koło marketu Klif i Obi.

O podaniu miasta też zapomniałeś.

Juz nie badz taki nadgorliwy. Jak nie ma miasta to znaczy, ze DC.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-18 10:44:38
Autor: NESSO
[...]

We Wrocławiu na Puławskiej w bazie PKS chłopaki ci pomoga .

Pozdro

Data: 2011-05-18 01:53:58
Autor: daveTheBandit
Motocykl z Usa -potrzebny serwis.
Warszawa, Puławska 427 - dzieki za pomoc :)

Data: 2011-05-18 11:51:22
Autor: Seba
Dnia Wed, 18 May 2011 10:44:38 +0200, NESSO napisał(a):

We Wrocławiu na Puławskiej w bazie PKS chłopaki ci pomoga .

A gdzie Ty masz we Wrocławiu uliczę Puławską?

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-05-18 13:24:34
Autor: NESSO
Motocykl z Usa -potrzebny serwis.

We Wrocławiu na Puławskiej w bazie PKS chłopaki ci pomoga .

A gdzie Ty masz we Wrocławiu uliczę Puławską?

od dworca PKP do Trauguta , na poczatku masz baze PKS

Data: 2011-05-18 13:48:53
Autor: Seba
Dnia Wed, 18 May 2011 13:24:34 +0200, NESSO napisał(a):

We Wrocławiu na Puławskiej w bazie PKS chłopaki ci pomoga .
A gdzie Ty masz we Wrocławiu uliczę Puławską?
od dworca PKP do Trauguta , na poczatku masz baze PKS

Wskaż mi proszę gdzie w tym rejonie (albo idąc dalej - gdzie u nas w
miesćie w ogóle jest taka ulica) znajduje się ulica Puławska.

Hint - ul. Kazimierza Pułaskiego.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-05-18 18:58:41
Autor: NESSO
[...]

jeden fiut jak zapytasz wroclawiaka to i tak wskarze ci pulawska/puławskiego

Data: 2011-05-18 19:29:41
Autor: Arni
NESSO pisze:
[...]

no tak, żadna róznica. Mniej wiecej taka jak miedzy krzesłem a krzesłem elektrycznym. Puła_s_kiego, mógłbys sie nauczyc w końcu

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-05-18 21:02:21
Autor: Seba
Dnia Wed, 18 May 2011 18:58:41 +0200, NESSO napisał(a):

jeden fiut jak zapytasz wroclawiaka to i tak wskarze ci pulawska/puławskiego

Biorąc pod uwagę, że we Wrocławiu żadnej z tych ulic nie ma, to ani
chybi masz rację. Chłopie, kompromitujesz się na całego.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-05-18 23:16:21
Autor: NESSO
[...]

http://www.google.pl/search?q=Pu%C5%82awskiego+wroc%C5%82aw&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a#hl=pl&client=firefox-a&hs=pHU&pwst=1&rls=org.mozilla:en-US:official&sa=X&ei=ajbUTfinIZCaOuzn8DI&ved=0CB8QvgUoAA&q=Pu%C5%82awskiego+wroc%C5%82aw&nfpr=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=2b154d0baf983149

miliony much tak jak i 8,400,000 witryn mówiących o ulicy " Puławskiego wrocław " nie moze sie mylić :)

google nie klamia !!!  inaczej życie nie ma sensu i pozostaje tylko przyznac się do błędu

Pozdrawiam

Data: 2011-05-18 23:19:59
Autor: Arni
NESSO pisze:

[...]

miliony takich analfabetów co nie potrafia sie nauczyc prawidlowej pisowni tego nazwiska:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ulica_Kazimierza_Pu%C5%82askiego_we_Wroc%C5%82awiu

google nie klamia !!!  inaczej życie nie ma sensu i pozostaje tylko przyznac się do błędu

nawet google sugeruje ze jestes nieukiem

Data: 2011-05-19 00:16:30
Autor: NESSO
[...]

Arni czepiasz się przeciez przyznałem sie do błedu, a ty dalej napierdalasz kamieniami do mojego ogródka .

EOT

Data: 2011-05-18 23:08:38
Autor: erg
Motocykl z Usa -potrzebny serwis.

Użytkownik "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL> napisał w wiadomoœci news:ir00to$57k$1news.onet.pl...

[...]

Oj tak! Podobno dostali nowki mlotki i przecinaki. Cyfrowe.

erg

Data: 2011-05-19 00:37:39
Autor: PawelK vel Pablo
Motocykl z Usa -potrzebny serwis.
On Tue, 17 May 2011 23:59:27 -0700 (PDT)

serwis motocykli amerykańskich.
Bitwy Warszawskiej przy MPT.

--
Temporary stopka ;P