Motocykl z Usa -potrzebny serwis.

Data: 2011-05-19 00:37:39
Autor: PawelK vel Pablo
Motocykl z Usa -potrzebny serwis.
On Tue, 17 May 2011 23:59:27 -0700 (PDT)
daveTheBandit <davepol@gmail.com> wrote:

Witajcie!
Właśnie sprowadziłem motocykl z usa. W tym momencie jest na cle ale
dzisiaj lub jutro powinien być do odbioru. W zwiazku z tym że moto nie
było odpalane od ponad roku potrzebny będzie serwis. Moto stoji na
Puławskiej dlatego szukam jakiegoś dobrego serwisu na ul. Puławskiej
lub w najbliższej okolicy.
Jeżeli to możliwe to chciałbym zaoszczędzić na transporcie także
zalezy mi aby serwis był blisko. Jeżeli ktoś na grupie zna dobry
serwis gdzieś na Puławskiej to prosze o odpowiedź, dzięki!
Dawid

serwis motocykli amerykańskich.
Bitwy Warszawskiej przy MPT.

--