Motocykle marki CPI,opinie.Jako zamiennik na zimę.

Data: 2011-12-31 10:28:31
Autor: bitri
Motocykle marki CPI,opinie.Jako zamiennik na zimę.
Witam,
jestem szczęśliwym wieloletnim motocyklistą szosowo-turystycznym,pokonuję tysiące kilometrów co sezon po asfalcie,jest fajnie itd.itd.
Niestety na stare lata (skończyłem właśnie 40.) strasznie mnie zaczęła
irytować sezonowość naszego hobby,przyszło mi do głowy aby cięższy motor
"na lato"(Bandit 1250) zamieniać na coś lżejszego i ganiać również zimą.
Jednocześnie wspominając dawne czasy motorowerowe przypomniałem
sobie jaką przyjemnością było ganianie w terenie,po lesie itp.
Tak więc jest decyzja:trzeba kupić crossa,tak aby można było
jezdzić zimą do roboty i nie tylko oraz latem w terenie.Jednocześnie taki cross byłby świetną bazą do nauki jazdy dla synów i małżonki.
Znalazłem markę tajwańską CPI
http://www.cpi-motor.pl/
Proszę o opinie na temat jakości wykonania,serwisu.
CPI supercross 200 za 6400 wygląda świetnie.
Jedynie opony typowo terenowe trzebaby dobawić.
Co o tym myślicie?
Przepraszam za chaotyczną wypowiedź,chorutki jestem,zapalenie oskrzeli-ledwo trafiam w klawisze...:)

Data: 2011-12-31 16:14:42
Autor: Hinek
Motocykle marki CPI,opinie.Jako zamiennik na zimę.
Użytkownik " bitri" <bitrix@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

Co o tym myślicie?

Myślimy że jesteś n-tym człowiekiem myślącym że tanie
pojazdy z Chin można serio traktować.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-12-31 17:03:44
Autor: Monster
W dniu 2011-12-31 16:14, Hinek pisze:
Użytkownik " bitri" <bitrix@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

Co o tym myślicie?

Myślimy że jesteś n-tym człowiekiem myślącym że tanie
pojazdy z Chin można serio traktować.
Pozdr

Ewentualnie że to SPAM

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-12-31 17:27:40
Autor: bitri
Motocykle marki CPI,opinie.Jako zamiennik na zimę.
Ależ ja nie traktuję poważnie chińszczyzny.
CPI jest z Tajwanu,czujecie różnicę chyba.
Patrzyłem że w bogatszych krajach to mają,
jeśli to zwykły chinol to rzecz jasna mowy nie ma...
pzdr.

Data: 2012-01-01 15:34:20
Autor: Michał V-R
W dniu 2011-12-31 11:28,  bitri pisze:

[...]

A nie lepiej za te pieniadze kupic cos uzywanego, japonskiego i sprawdzonego?

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2012-01-02 09:27:38
Autor: Szymon Machel

Użytkownik "Michał V-R" <michalvet@o2.pl> napisał w wiadomości

A nie lepiej za te pieniadze kupic cos uzywanego, japonskiego i sprawdzonego?

A dlaczego tajwańskie (nie "chinol") ma być gorsze?
Sam używam skuterka (50cc) Kymco i wcale nie uważam, że jest
gorsze od Suzuki czy Piaggio czy co tam innego.
Wozi moje 120 kg i nie narzeka.
Co prawda motonga to mam od Yamahy ale to o niczym nie świadczy :)

Z Nowym Rokiem
Szymon

Data: 2012-01-02 09:06:32
Autor: bitri
[...]

Właśnie,mnie też się wydaje że Tajwan to zupełnie inna historia
jakościowa.Kymco najlepszym przykładem.
Jeżeli CPI jest podobnej jakości jak Kymco,wziąłbym chętnie.

Data: 2012-01-02 12:10:36
Autor: Hinek
Motocykle marki CPI,opinie.Jako zamiennik na zimę.
Użytkownik "Szymon Machel" <smachel@interia.pl> napisał w

A dlaczego tajwańskie (nie "chinol") ma być gorsze?

Te pojazdy CPI produkowane są w Chinach a firma
zarejestrowana jest na Tajwanie.
A zresztą...kupujcie i bawcie się dobrze.

--
Hinek

Data: 2012-01-02 16:49:41
Autor: Michał V-R
W dniu 2012-01-02 09:27, Szymon Machel pisze:

[...]
Ja tylko chce powiedziec, ze za te kase, mozna kupic cos znacznie lepszego, sprawdzonego, nowe, nie znaczy lepsze

Data: 2012-01-06 00:39:19
Autor: Tomek Wozniakowski
Motocykle marki CPI,opinie.Jako zamiennik na zimę.
   Czesc :)

W dniu 2012-01-02 16:49, Michał V-R pisze:
Ja tylko chce powiedziec, ze za te kase, mozna kupic cos znacznie
lepszego, sprawdzonego, nowe, nie znaczy lepsze

No... wlasnie za taka kase, to z 'japsow' mozna do blota glownie kupic takiego, co juz jest ewidentnie na wszystkie strony posprawdzane ;)
Chyba, ze akurat siedzisz mocno w tym srodowisku i wyczekasz, az ktos znajomy bedzie przesiadal sie na cos mocniejszego, a wiesz, ze o moto dbal.

Osobiscie bym nie uogolnial - chinol nie chinol, jakas gwarancje ma. Jak masz do dyspozycji 6 tys., to nie zaszalejesz, a japonskie bruzdoskoczki raczej ceny trzymaja, do widac chocby po DR350.
Tak, po prostu - "wiesz, co masz" ;) A nuz trafi sie dobry egzemplarz?...

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2012-01-06 14:19:44
Autor: Michał V-R
W dniu 2012-01-06 00:39, Tomek Wozniakowski pisze:

[...]

A czy ja gdzies napisalem, ze bedzie latwo?
Ja mimo wszystko obstawalbym za uzywka, moze o japsie napisalem na wyrost, ale jakis ktm lc4 np, w tych pieniazkach kupi i jak dobrze poszuka, to w dobrym stanie, oczywiscie z rocznikow nie najnowszych, a serwis jest tam do ogarniecia i wcale drogi nie jest