Motocykle na Tour de Pologne

Data: 2010-08-10 17:46:03
Autor: J_K_K
Motocykle na Tour de Pologne
Data: 2010-08-10 18:21:33
Autor: Kuczu
Motocykle na Tour de Pologne
W dniu 2010-08-10 17:46, J_K_K pisze:
Co kto ma - na tym jedzie :-)

http://www.kasztelania.pl/include/obrazek.php?foto=../pictures/galeria/67tdp/100808105842img_9630.jpg&id_pix=23750

http://www.kasztelania.pl/include/obrazek.php?foto=../pictures/galeria/67tdp/100808105823img_9618.jpg&id_pix=23748

Ale przezyli czy nie ? Bo nie kumam...

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-08-10 18:48:43
Autor: J_K_K
Motocykle na Tour de Pologne
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:i3ruat$rvh$1news.onet.pl...
W dniu 2010-08-10 17:46, J_K_K pisze:
Co kto ma - na tym jedzie :-)

Ale przezyli czy nie ? Bo nie kumam...

W sensie - wydawało by się, że powinna jakaś jedna firma wystąpić,
wypożyczyć / udostępnić pojazdy (zwłaszcza, że za granicą też oglądali).
Ale widocznie to jeszcze nie ten (nomen-omen) etap.

Pzdr

JKK

Data: 2010-08-10 19:00:02
Autor: Sta$
[...]

Ten czoper lekko dziwnie wyglada na gorkiem etapie...
Na IBC w Amsteramie był woz transmiyjny Tour de () a przed nim 4 BMW serii K z okufrowaniem i nadajnikami. Pełne pro. Ale najwazniejszy i tak jest operator kamikaze ktory sie gimnastykuje na tym sprzecie w ciasnocie, przy predkosciach i w pochyleniu. Szacun dla kolegów. Ja mialem przyjemnosc 90km przejechac z kamera na quadzie na Skandia Maratonie i bylem wykonczony

Sta$
GPZ500Sysunia
Tatowa SR500
Poznań

Data: 2010-08-10 23:41:15
Autor: morghul
Motocykle na Tour de Pologne
Ten czoper lekko dziwnie wyglada na gorkiem etapie...

Dziwnie to musiało dopiero wyglądać jak go operator pomagał kierownikowi pod większe górki wpychać ;)

--

morghul

Data: 2010-08-10 23:38:03
Autor: newrom
Motocykle na Tour de Pologne
On Tue, 10 Aug 2010 18:48:43 +0200, "J_K_K"
<J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> wrote:

W sensie - wydawało by się, że powinna jakaś jedna firma wystąpić,
wypożyczyć / udostępnić pojazdy (zwłaszcza, że za granicą też oglądali).
Ale widocznie to jeszcze nie ten (nomen-omen) etap.

Moze i powinna, ale u nas sie zbiera grupka debili co lubia jezdzic i
jada za paliwo i drobne na piwo i robia obstawe wyscigu. pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-08-11 01:23:33
Autor: Pietrek
On 10 Sie, 18:48, "J_K_K" <J_K_Kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:
Użytkownik "Kuczu" <qczu...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:i3ruat$rvh$1news.onet.pl...>W dniu 2010-08-10 17:46, J_K_K pisze:

> [...]

wypożyczyć / udostępnić pojazdy (zwłaszcza, że za granicą też oglądali).
Ale widocznie to jeszcze nie ten (nomen-omen) etap.

Na zdjęciach przecież to wszędzie Yamaha.Jeden ze sponsorów TdP.
Czopek to XVS, skuter to chyba T-max,a ten bordowy to nowa XJ6.było
tez kilka Fazerów i nowa XT.naprawdę nie było tak źle jak piszecie.

Data: 2010-08-11 10:32:46
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Pietrek napisał(a):
Na zdjęciach przecież to wszędzie Yamaha.Jeden ze sponsorów TdP.
Czopek to XVS, skuter to chyba T-max,a ten bordowy to nowa XJ6.było
tez kilka Fazerów i nowa XT.naprawdę nie było tak źle jak piszecie.

A ktory wygral? Pewnie nie czoper, bo jego na zakretach rowerzysci n pewno objezdzali.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-08-11 01:43:24
Autor: Pietrek
On 11 Sie, 10:32, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
Pietrek napisał(a):

> [...]
> tez kilka Fazerów i nowa XT.naprawdę nie było tak źle jak piszecie.

A ktory wygral? Pewnie nie czoper, bo jego na zakretach rowerzysci n

 Na takim wyścigu-w górach szczególnie-kolarz każdego objedzie na
zakręcie!to szaleńcy;-)!
wiem,że na zjazdach-  mieli wielki problem,żeby ich dogonić na moto-i
nie myślę tu o czoperku.

Data: 2010-08-11 11:06:01
Autor: newrom
Motocykle na Tour de Pologne
On Wed, 11 Aug 2010 01:43:24 -0700 (PDT), Pietrek
<piotrzycki@gmail.com> wrote:

Na takim wyścigu-w górach szczególnie-kolarz każdego objedzie na
zakręcie!to szaleńcy;-)!

Etam, AmiloFelus ich dogoni.

wiem,że na zjazdach-  mieli wielki problem,żeby ich dogonić na moto-i
nie myślę tu o czoperku.

Mientczaki.

pozdr
newrom

Data: 2010-08-11 11:11:39
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Motocykle na Tour de Pologne
newrom@spamcom.com napisał(a):
Etam, AmiloFelus ich dogoni.

Wystarczy sie czepnac takiego za warkocz.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-08-11 22:49:48
Autor: J_K_K
Użytkownik "Pietrek" <piotrzycki@gmail.com> napisał w wiadomości news:4bf9eb52-79ab-4d29-8729-d2aead50601ey11g2000yqm.googlegroups.com... Na takim wyścigu-w górach szczególnie-kolarz każdego objedzie na
zakręcie!to szaleńcy;-)!
wiem,że na zjazdach-  mieli wielki problem,żeby ich dogonić na moto-i
nie myślę tu o czoperku.
Na etapie do Cieszyna pokazywali zbliżenia licznika
- miejscami 85-90 km/h.
Osobiście lata temu na Gazeli (rowerze, nie motorze :-)
w Bieszczadach  >= 70 km/h wg licznika 126p ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-08-12 12:01:35
Autor: - MarusC
Pietrek <piotrzycki@gmail.com> napisał(a):
Na takim wyścigu-w górach szczególnie-kolarz każdego objedzie na
zakręcie!to szaleńcy;-)!
wiem,że na zjazdach-  mieli wielki problem,żeby ich dogonić na moto-i
nie myślę tu o czoperku.

Wyprzedził mnie taki jeden na Dolomitach.

Marek

R1200GS

Data: 2010-08-15 21:46:59
Autor: Gawron
On 12 Sie, 14:01, "- MarusC" <marusc.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Pietrek <piotrzy...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

nie myślę tu o czoperku.

Wyprzedził mnie taki jeden na Dolomitach.

To takie gumy?

Gawron
AT

Data: 2010-08-14 08:49:33
Autor: []v[]artec
Motocykle na Tour de Pologne
J_K_K pisze:
Co kto ma - na tym jedzie :-)

Tną na wszystkim, to już nie jest ten tour od kiedy nie lecą na Sudety. Szaranowicz robił za plecaczek i z mikrofonem komentował co się dzieje na trasie, wśród kolarzy.

--
Martec - Jelenia Góra
..:: CB 900F Hornet

Motocykle na Tour de Pologne