Motocykle są wszędzie!

Data: 2012-07-01 08:25:24
Autor: to
Motocykle są wszędzie!
....a czasem nawet tam, gdzie nie powinny być, np. na słupie:

http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,motocyklista-uderzyl-w-slup-
zginal,50021.html

http://tiny.pl/hlmjx

Temu też ktoś zajechał drogą bo nie patrzył w lusterka, nie spojrzał dwa razy?

Data: 2012-07-01 11:52:34
Autor: Kowal
Motocykle są wszędzie!
[...]

Ale, że co? Cieszy Ciebie, że zginął człowiek?

Data: 2012-07-01 10:18:53
Autor: pablo eldiablo
Motocykle są wszędzie!
Kowal <m_bakowski@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
> razy?

Ale, że co? Cieszy Ciebie, że zginął człowiek?

Pewnie nie cieszy, ale jakby ten głupek miał wbić się we mnie czy inne
postronne osoby, to lepiej, że trafił w słup.

Data: 2012-07-01 12:28:53
Autor: Bydlę
Motocykle są wszędzie!
On 2012-07-01 09:52:34 +0000, "Kowal" <m_bakowski@poczta.onet.pl> said:

[...]

"...Według świadków motocyklista ruszył spod świateł podrywając przednie koło do góry. Przejechał tak około 200 metrów, po czym stracił panowanie nad motocyklem i uderzył w słup - mówi reporter Dariusz Borowicz, który jest na miejscu wypadku.
Motocykl już bez kierowcy przeleciał kolejne kilkaset metrów, zatrzymał się dokładnie na środku skrzyżowania z Perzyńskiego, gdzie stanął w płomieniach....

Dobrze, że niebezpieczny idiota nie stanowi już zagrożenia i dobrze, że nie zabił przy tym postronnej osoby.
(18-latek - mam nadzieję, że nie zdążył przekazać swoich genów dalej...)
;>

--
Bydlę

Data: 2012-07-01 13:06:59
Autor: K
Motocykle są wszędzie!
W dniu 01-07-2012 12:28, Bydlę pisze:

[...]

czyli darwin przypomnial sobie o nagrodach...

Data: 2012-07-01 23:38:31
Autor: Andrzej Lawa
Motocykle są wszędzie!
[...]

Uuu, to wygląda na kandydata na klasyczną "nagrodę Darwina"...

Na osiedlu, gdzie kiedyś mieszkałem, taki kaskader się popisywał - nie wziął pod uwagę progu zwalniającego. Tyle jego szczęścia, że się nie rozpędził. Sam bez strat, tylko motocykl tak pechowo poleciał na krawężnik, że silnik się pięknie rozwalił. Tutaj pewnie było coś podobnego tylko prędkość większa.

Kaskaderka fajna rzecz, ale NIE na drogach publicznych.

W tym przypadku jestem zmuszony zająć stanowisko: lepiej on niż jakiś niewinny uczestnik ruchu.

Data: 2012-07-02 10:15:10
Autor: LEPEK
Motocykle są wszędzie!
W dniu 2012-07-01 12:28, Bydlę pisze:
zatrzymał się dokładnie na środku skrzyżowania z Perzyńskiego, gdzie
stanął w płomieniach....

"zatrzymał się dokładnie na środku skrzyżowania z Perzyńskiego, gdzie stanął w płomieniach...."

Po umieszczeniu zdjęć musieli nieco obniżyć dramatyzm opisu ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-07-01 12:42:39
Autor: M1SLQ
Motocykle są wszędzie!
Ale, że co? Cieszy Ciebie, że zginął człowiek?

Na jakiej podstawie doszedłeś do wniosku, że cieszy?

Data: 2012-07-01 13:45:54
Autor: Docent Zylber
Motocykle są wszędzie!
Na jakiej podstawie doszedłeś do wniosku, że cieszy?

jednego idioder mniej, czensci zamienych wiecej.....

Docent

Data: 2012-07-01 14:34:22
Autor: Marek Dyjor
Motocykle są wszędzie!
M1SLQ wrote:
Ale, że co? Cieszy Ciebie, że zginął człowiek?

Na jakiej podstawie doszedłeś do wniosku, że cieszy?

a gdzie tutaj pisze o jakimś człowieku?

Data: 2012-07-01 21:12:58
Autor: to
Motocykle są wszędzie!
begin Kowal
Ale, ¿e co? Cieszy Ciebie, ¿e zgin¹³ cz³owiek?

Gdzie to wyczytałeś?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-05 11:33:08
Autor: masti
Motocykle są wszędzie!
Dnia pięknego Sun, 01 Jul 2012 21:12:58 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin Kowal

Ale, ¿e co? Cieszy Ciebie, ¿e zgin¹³ cz³owiek?

Gdzie to wyczytałeś?

to po co wrzucasz kolejnego linka jak mkarwan o Ĺźydach?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-07-05 13:57:10
Autor: to
Motocykle są wszędzie!
begin masti
to po co wrzucasz kolejnego linka jak mkarwan o Ĺźydach?

Kilka postĂłw na ten temat rocznie to "jak mkarwan o Ĺźydach"?

--
ignorance is bliss

Data: 2012-07-02 10:45:01
Autor: news-gazeta
Motocykle są wszędzie!
Użytkownik "Kowal" <m_bakowski@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jsp6kb$ah8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mnie bardzo cieszy, biorąc pod uwagę to co napisał kolega Bydlę.
Ba - poproszę nawet więcej takich cukiereczków!

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2012-07-01 18:36:46
Autor: PlaMa
Motocykle są wszędzie!
W dniu 2012-07-01 10:25, to pisze:
...a czasem nawet tam, gdzie nie powinny być

przede wszystkim tam gdzie nie powinno ich być

Motocykle są wszędzie!