Motocykle są wszędzie...

Data: 2010-04-21 14:28:00
Autor: bratPit[pr]
Motocykle są wszędzie...

...nawet tam, gdzie ich być nie powinno.

"motocykle są wszędzie" to IMO jedno z najbardziej idiotycznych haseł,
sam ustępuję drogi motocyklom, robię miejsce w korku itd. ba, nawet myślę o kupnie motocykla, ale jak widzę tę naklejkę na aucie to mnie zesłabia,
natomiast "wszyscy się zmieścimy" z piktogramem motocyklisty z kapeluszem jest bardzo OK,

brat

Data: 2010-04-21 06:52:04
Autor: GrzegorzG
Motocykle są wszędzie...
On 21 Kwi, 14:28, "bratPit[pr]" <krakus28no_s...@op.pl> wrote:
> [...]

kupnie motocykla, ale jak widzę tę naklejkę na aucie to mnie zesłabia,
natomiast "wszyscy się zmieścimy" z piktogramem motocyklisty z kapeluszem

Dokladnie. Rownie dobrze możnaby zrobić naklejkę "Uważaj na nas, bo
musimy po ulicach zapierd....ć".

PS. Jeżdzę samochodem i motocyklem.

Pozdrawiam,
GG

Data: 2010-04-21 15:58:04
Autor: Miecio
Motocykle są wszędzie...
W dniu 2010-04-21 15:52, GrzegorzG pisze:

Dokladnie. Rownie dobrze możnaby zrobić naklejkę "Uważaj na nas, bo
musimy po ulicach zapierd....ć".

Jak już kiedyś pisałem - takiego burdelu w motocyklowym świadku jak obecnie jeszcze nie było! Ilość kretynów na 2 kołach rośnie wykładniczo! I to to nie tylko małolaty! Coraz częściej widzę chłopa 35-40 lat (dziecko, żona) który zapier...a >150 między samochodami. Nic tylko pociągnąć mu z liścia - niech się opamięta!

Mietek
VFR800A

Data: 2010-04-21 07:03:05
Autor: GrzegorzG
Motocykle są wszędzie...
On 21 Kwi, 15:58, Miecio <mie...@wp.pl> wrote:
W dniu 2010-04-21 15:52, GrzegorzG pisze:

> Dokladnie. Rownie dobrze mo naby zrobi naklejk "Uwa aj na nas, bo
> musimy po ulicach zapierd.... ".

Jak ju kiedy pisa em - takiego burdelu w motocyklowym wiadku jak
obecnie jeszcze nie by o! Ilo kretyn w na 2 ko ach ro nie wyk adniczo!
I to to nie tylko ma olaty! Coraz cz ciej widz ch opa 35-40 lat
(dziecko, ona) kt ry zapier...a >150 mi dzy samochodami. Nic tylko
poci gn mu z li cia - niech si opami ta!

Mietek
VFR800A

No tak, ale niestety wrzucani jesteśmy do jednego worka jak widać, i
niektóre naklejki też źle są odbierane... bo i mi się one kojarzą z
cwaniakami i kretynami :/

Pozdrawiam
GG

Data: 2010-04-21 17:36:06
Autor: CUT
Motocykle są wszędzie...
W dniu 2010-04-21 16:03, GrzegorzG pisze:

No tak, ale niestety wrzucani jesteśmy do jednego worka jak widać, i
niektóre naklejki też źle są odbierane... bo i mi się one kojarzą z
cwaniakami i kretynami :/

Ale tu już nie chodzi o to, że my motocykliści jesteśmy wrzucani do jednego worka z kretynami. Ci debile zaczynają być naprawdę poważnym problemem na polskich drogach.

Byłem w niedzielę na zlocie na Jasnej Górze. To co zobaczyłem po drodze i na miejscu woła o pomstę. Co prawda większość zachowywała się ok, ale bardzo znaczna część pokazała na co ich stać! Ledwo trzymają się na tych plasticzkach, a szpanują, że strach we wsi...

Dwupasmówka (DK1), jadą 4 kolumny motocyklistów (prędkość 110-130) - w 15min chyba z 30 maszyn przeciskało się z dużą prędkością między nimi.

PS. Przed przyznaniem prawa jazdy powinni mierzyć penisy i sprawdzać, czy żona potencjalnego kandydata nie bije.

Data: 2010-04-21 18:47:01
Autor: DoQ
Motocykle są wszędzie...
CUT pisze:

[...]

~miesiac temu podobnie sie wypowiedzialem, to wszedles w polemikę że absolutnie nie mam racji...

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-04-21 20:05:58
Autor: CUT
Motocykle są wszędzie...
W dniu 2010-04-21 18:47, DoQ pisze:

~miesiac temu podobnie sie wypowiedzialem, to wszedles w polemikę że
absolutnie nie mam racji...

Wiem, muszę cię przeprosić :), na początku tego sezonu zostałem boleśnie uświadomiony :|

Wybaczysz?? ;p

Data: 2010-04-22 06:23:24
Autor: DoQ
Motocykle są wszędzie...
CUT pisze:

~miesiac temu podobnie sie wypowiedzialem, to wszedles w polemikę że
absolutnie nie mam racji...
Wiem, muszę cię przeprosić :), na początku tego sezonu zostałem boleśnie uświadomiony :| Wybaczysz?? ;p

No ba ! :P

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-04-22 12:38:56
Autor: Seba
Motocykle są wszędzie...
Dnia Thu, 22 Apr 2010 06:23:24 +0200, DoQ napisał(a):

[...]

Ejże, ejże. Tu jest usenet więc tu się zabija, obraża a nie wybacza, czy
dyskutuje!
;))

--
Pozdrawiam,