Motocykle s膮 wsz臋dzie

Data: 2012-02-08 21:07:05
Autor: Niby Nic
Motocykle s膮 wsz臋dzie

U偶ytkownik "Wiesiek von Kl. Peterwitz"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:jgj10j$tce$1@node2.news.atman.pl...

Jestem ciekaw ilu jest w艣r贸d nas posiadaczy motocykli. Naby艂em moto na
jesie艅 i czekam na wiosn臋. Zapoznaj臋 si臋 z 艣rodowiskiem biker贸w i ich
zwyczajami. Jednym z wa偶niejszych zwyczaj贸w jest zlatywanie si臋.
A mo偶e zorganizowa膰 zlot "Underwater Bikers" i pogada膰 o wszystkim byle nie
o .... "algorytmach obliczania dekompresji".

Wiesiek
OldDiver

Cze艣膰 Wiesiu. Co takiego kupi艂e艣?
Jacek.M

Data: 2012-02-09 16:19:43
Autor: Wiesiek
Motocykle s膮 wsz臋dzie

U偶ytkownik "Niby Nic" <niby_nic@op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jgukl5$kdh$1node2.news.atman.pl...

[...]

Yamaha DS 650
Wiesiek

Data: 2012-02-09 20:46:23
Autor: Niby Nic
Motocykle s膮 wsz臋dzie
..M

Yamaha DS 650
Wiesiek

DragStar:)
Ja mam V-stroma. Jak tylko snieg stopnieje to mo偶e pozwiedzamy okolice razem?
Jacek.M

Data: 2012-02-10 20:00:27
Autor: Wiesiek von Kl. Peterwitz
Motocykle s膮 wsz臋dzie

DragStar:)
Ja mam V-stroma. Jak tylko snieg stopnieje to mo偶e pozwiedzamy okolice
razem?
Jacek.M

A sk膮d jeste艣 ?
Wiesiek

Data: 2012-02-10 21:31:50
Autor: Niby Nic
Motocykle s膮 wsz臋dzie

U偶ytkownik "Wiesiek von Kl. Peterwitz"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:jh3pg8$15b$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Z Wroc艂awia Wiesiu. Na grup臋 nie zagl膮da艂em par臋 lat. Kiedy艣 nurkowali艣my razem par臋 razy a nawet raz jecha艂em z tob膮 twoim fiatem na nura chyba marea to by艂a :) Dawno by艂o nie pami臋tam za bardzo.

Motocykle s膮 wsz臋dzie