"Motocykle trafiaj± pod strzechy" :)

Data: 2010-07-23 12:26:34
Autor: Mr. MAKARENA
"Motocykle trafiaj± pod strzechy" :)

że
nie udało mi się ustalić marki) w tenisówkach, białych skarpetkach,z gołymi łapami, krótkich spodniach które nadmuchiwały mu się niczym balon, z kaskiem z demobilu oraz czarnej skórzanej kurtce z bazaru.

No i ?

To jest wolny kraj , skoro gosc ma ochote jezdzic sobie na wlasnym motorze , lejac bezyne za ktora zaplacil wlasnymi pieniedzmi  w rozowych klapkach i pomaranczowym berecie  za ktore zaplacil z wlasnej kieszeni to Tobie nic do tego .
W krajach typu Grecja ,  Wlochy  itp ..80% motocyklistow jezdzi w samych majtkach , klapkach i bez kasku ..
Musisz sie porostu troszke nauczyc tolerancji i wszystko :-)

Pozdrawiam :

 Mr.MAKARENA UĆ
CZERWONE R-ONE

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5304 (20100723) __________

Data: 2010-07-23 12:33:53
Autor: The_EaGle
"Motocykle trafiajďż˝ pod strzechy" :)
W dniu 2010-07-23 12:26, Mr. MAKARENA pisze:
�e
nie uda�o mi si� ustali� marki) w tenis�wkach, bia�ych skarpetkach,z
go�ymi �apami, kr�tkich spodniach kt�re nadmuchiwa�y mu si� niczym balon,
z kaskiem z demobilu oraz czarnej sk�rzanej kurtce z bazaru.

Przecież ja go nie zatrzymałem tylko napisałem co o tym sądze. :)

W krajach typu Grecja ,  Wlochy  itp ..80% motocyklistow jezdzi w samych
majtkach , klapkach i bez kasku ..
Musisz sie porostu troszke nauczyc tolerancji i wszystko :-)

Na skuterach czy tamtejszych nakedach o pojemnosci ~100cm3. Poruszających się dookoła komina.

Nie widziałem np we Włoszech na GSXRerze kolesia w sandałach i ortalionie na autostradzie...
Nie wdziałem też we Włoszech kogoś kto jechał w krótkich spodniach 140km/h ... może faktycznie mało widziałem ale nie rzuciło mi się to w oczy :)

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-07-23 12:38:23
Autor: Paweł Andziak
"Motocykle trafiajÄ… pod strzechy" :)
W dniu 23.07.2010 12:33, The_EaGle pisze:

[...]

E tam. W Grecji latają bez kasku i w sandałach litrowymi sportami i się
nie przejmują. Do tego tam jest jeszcze bardzo śliski asfalt.

--
ganda

Data: 2010-07-23 12:41:09
Autor: The_EaGle
W dniu 2010-07-23 12:38, Paweł Andziak pisze:
[...]

Bo to dziki kraj jest... Widziałeś jak rzucali kamieniami w witryny sklepów niedawno? Wiec to zły przykład... Po za tym w Grecji się na czerwonym świetle często nie zatrzymują wiec po co im kaski...

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-07-26 01:58:22
Autor: Gawron
On 23 Lip, 12:38, Paweł Andziak <ga...@ganda.pl> wrote:

> [...]

> Nie wdziałem też we Włoszech kogo¶ kto jechał w krótkich spodniach
> 140km/h ... może faktycznie mało widziałem ale nie rzuciło mi się to w

E tam. W Grecji lataj± bez kasku i w sandałach litrowymi sportami i się
nie przejmuj±. Do tego tam jest jeszcze bardzo ¶liski asfalt.

Tak jest. Miliony grekow nie moga sie mylic!

Gawron
AT

Data: 2010-07-26 11:08:46
Autor: Paweł Andziak
W dniu 26.07.2010 10:58, Gawron pisze:

E tam. W Grecji lataj± bez kasku i w sandałach litrowymi sportami i się
nie przejmuj±. Do tego tam jest jeszcze bardzo ¶liski asfalt.

Tak jest. Miliony grekow nie moga sie mylic!

Ale co się mylić? Jak kto¶ lubi w t-shircie i sandałach, to jego
problem. Kask jest wymagany w Polsce, ale reszta ekwipunku nie. Trzeba
sobie wybrać jaki¶ kompromis między bezpieczeństwem, a komfortem
termicznym. Tym bardziej, że fakt posiadania lub nie posiadania butów
motocyklowych czy rękawic, nie ma żadnego wpływu na bezpieczeństwo innych.

--
ganda

Data: 2010-07-26 02:38:16
Autor: Kefir
On Jul 26, 11:08 am, Paweł Andziak <ga...@ganda.pl> wrote:

> [...]

termicznym. Tym bardziej, że fakt posiadania lub nie posiadania butów
motocyklowych czy rękawic, nie ma żadnego wpływu na bezpieczeństwo innych.

Owszeu, dopoki delikwent w razie dzwoneczka nie otrzymuje pomocy
lekarskiej na koszt NFZ czyli podatnikow.

--
Pozdrawiam, Art

Data: 2010-07-26 09:45:59
Autor: Piotr Klimek
"Motocykle trafiaj± pod strzechy" :)
Dnia (Mon, 26 Jul 2010 02:38:16 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Kefir
wyklawiaturowal co nastepuje:

Owszeu, dopoki delikwent w razie dzwoneczka nie otrzymuje pomocy
lekarskiej na koszt NFZ czyli podatnikow.

Idac dalej tym tropem to mozna by w ogole zabronic jazdy motocyklami, zeby
sie ktos nie polamal i nie trzeba go bylo leczyc.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2010-07-26 18:34:18
Autor: Piotr Kompa
Piotr Klimek wrote:

Idac dalej tym tropem to mozna by w ogole zabronic jazdy motocyklami, zeby
sie ktos nie polamal i nie trzeba go bylo leczyc.

Krakał, no i wykrakał. W niusiarni napisali:

"[W UE] planuje się wprowadzenie regulacji prawnych, nakładaj±cych obowi±zek montowania w jedno¶ladach (okre¶lonych typów) systemów ABS, automatycznie zapalaj±cego się reflektora przedniego oraz stosowanie skuteczniejszych rozwi±zań, utrudniaj±cych np. unieszkodliwianie automatycznego ogranicznika prędko¶ci. W ci±gu 10 lat zostan± opracowane normy techniczne w dziedzinie wyposażenia motocyklistów, w tym ich obowi±zkowego ubioru, oraz przeprowadzone analizy możliwo¶ci wyposażania motocykli i odzieży ochronnej w poduszki powietrzne."
http://motoryzacja.interia.pl/news/ma-nas-zginac-o-polowe-mniej,1510178

Kombi bez żółwia i 6 poduszek? Ooo panie kierowco, będzie mandacik.
A za jazdę w dżinsach odebranie prawa jazdy. I przepadek dżinsów.

--
Pozdrawiam,
Kompan.

"-Hi!" - lied the politician.

Data: 2010-07-26 22:37:38
Autor: Jacot
Piotr Kompa <p.kompaFOO@wp.pl> wrote:

[...]

Wielkie mi co. Mam to wszystko, znaczy reflektor mi sie wlacza z
zaplonem od czasu jak mi na jakims preclospotkanku  przekrecili
stacyjke i musialem ciut pomostkowac, hamulce absolutnie
zabezpieczajace przed blokada kol i konstrukcyjne ograniczenie
predkosci do 110. I to w prawie 50 letnim  motorze;)

normy techniczne w dziedzinie wyposażenia motocyklistów, w tym ich obowi±zkowego ubioru, oraz przeprowadzone analizy możliwo¶ci wyposażania motocykli i odzieży ochronnej w poduszki powietrzne."

Mam nadzieje, ze nie bedzie dotyczylo motocyklistow zarejestrowanych
przed 1986, jak migaczy w motorach;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-07-26 12:03:01
Autor: Eskimos
"Motocykle trafiaj± pod strzechy" :)
On Mon, 26 Jul 2010 02:38:16 -0700 (PDT), Kefir
<artur.gwizdowski@gmail.com> wrote:

Owszeu, dopoki delikwent w razie dzwoneczka nie otrzymuje pomocy
lekarskiej na koszt NFZ czyli podatnikow.

Tylko ze ten delikwent sam rowniez placi cale zycie skladki
ubezpieczeniowe. A id±c dalej tym tropem to mozna się buntowac, ze
palaczy z rakiem tez leczy sie ze wspolnej kasy (a przeciez wiedzieli,
ze to szkodzi). A np. co ze sportowcami uprawiaj±cymi sporty urazowe?
Nie poradzisz. Tak ten system działa. A jak Ci się nie podoba, to
wymy¶l lepszy.
--
Darz bór,
Eskimos

Data: 2010-07-26 03:33:19
Autor: Kefir
"Motocykle trafiaj± pod strzechy" :)

<artur.gwizdow...@gmail.com> wrote:
> [...]

ze to szkodzi). A np. co ze sportowcami uprawiaj±cymi sporty urazowe?
Nie poradzisz. Tak ten system działa. A jak Ci się nie podoba, to

Racja! Sie zapedzilem sie. Sie podoba sie. Nie wymysle.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660

Data: 2010-07-26 12:15:42
Autor: Leszek Karlik
"Motocykle trafiajÄ… pod strzechy" :)
On Mon, 26 Jul 2010 11:38:16 +0200, Kefir <artur.gwizdowski@gmail.com>  wrote:

[...]
Tym bardziej, ĹĽe fakt posiadania lub nie posiadania butĂłw
motocyklowych czy rÄ™kawic, nie ma ĹĽadnego wpĹ‚ywu na bezpieczeĹ„stwo  innych.

Owszeu, dopoki delikwent w razie dzwoneczka nie otrzymuje pomocy
lekarskiej na koszt NFZ czyli podatnikow.

Problem z "pomoc medyczna na koszt NFZ, czyli podatnikĂłw" jest taki,
że w zasadzie to logicznym następstwem jest brak NFZtu dla wszystkich
samobójców jeżdżących na motocyklach, nawet w pełnym stroju. No bo
skórzany kombinezon to chroni przed zdarciem skóry, potłuczeniami,
może jakimś drobnym złamaniem, ale zatrzymanie się na słupie oświetleniowym
tak samo łamie kręgosłup facetowi w klapeczkach i t-shircie jak i
okutanemu w skórę gościowi.

Ogólnie to ryzyko śmierci w wypadku komunikacyjnym rośnie drastycznie
przy przesiadce z puszki na motocykl, więc co, wszyscy motocykliści
to dranie co potencjalnie NFZ obciążają swoim pędem do adrenaliny?

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-07-26 13:52:25
Autor: marusc
W dniu 2010-07-26 12:15, Leszek Karlik pisze:

Problem z "pomoc medyczna na koszt NFZ, czyli podatnikĂłw" jest taki,
że w zasadzie to logicznym następstwem jest brak NFZtu dla wszystkich
samobĂłjcĂłw jeĹĽdĹĽÄ…cych na motocyklach,

może jakimś drobnym złamaniem, ale zatrzymanie się na słupie oświetleniowym
tak samo łamie kręgosłup facetowi w klapeczkach i t-shircie jak i
okutanemu w skórę gościowi.
No tak w puszcze pewnie da się to przeżyć do jakichś 50 kmh, ale nfz będzie miał za co płacić

Ogólnie to ryzyko śmierci w wypadku komunikacyjnym rośnie drastycznie
przy przesiadce z puszki na motocykl, więc co, wszyscy motocykliści
to dranie co potencjalnie NFZ obciążają swoim pędem do adrenaliny?

Ale śmiertelność jest większa, więc nfz może tak bardzo obciążony nie jest. To potłuczonych z puszek trzeba wciąż leczyć. Np połamanych przez poduszki przy źle zapiętym pasie.

--
Marek

R1200GS

F650 95 sprzedam

Data: 2010-07-26 23:10:44
Autor: Gawron
On 26 Lip, 11:08, Paweł Andziak <ga...@ganda.pl> wrote:

> [...]

termicznym. Tym bardziej, że fakt posiadania lub nie posiadania butów
motocyklowych czy rękawic, nie ma żadnego wpływu na bezpieczeństwo innych.

Kompletnie nie zakumales.

Gawron
AT

Data: 2010-07-23 14:09:59
Autor: Bartłomiej Kacprzak
"Motocykle trafiaj? pod strzechy" :)

Użytkownik "The_EaGle" <ehge@jss.com> napisał w wiadomo¶ci news:i2br6j$fkn$1news.onet.pl...
Na skuterach czy tamtejszych nakedach o pojemnosci ~100cm3. Poruszaj±cych się dookoła komina.

Nie widziałem np we Włoszech na GSXRerze kolesia w sandałach i ortalionie na autostradzie...
Nie wdziałem też we Włoszech kogo¶ kto jechał w krótkich spodniach 140km/h ... może faktycznie mało widziałem ale nie rzuciło mi się to w oczy :)
Malo widziales :)
Swego czasu smignal mnie na autostradzie koles na dukacie w koszykarskiej koszulce.
My jechalismy 140 km/h a on zrobil tak:

ssssiiiuuuuuuuuuuu i juz go nie bylo.

Chlopakow latajacych w spodenkach po winklach wokol jeziora Bodenskiego nie licze bo oni latali w sumie wolno ;)

pozdr

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-07-23 16:40:11
Autor: Alex D. B.
W dniu 2010-07-23 12:33, The_EaGle pisze:
[...]

no patrzaj, wlasnie siedze na Krecie.
lokalesy pomykaja w gaciach bez kaskow na sprzetach od skuta 50 po shadowy bez kaskow.
jedyni jakich widze w kaskach to pomykajacy glownymi miedzymiastowymi.

troche relaxu - w takich warunkach tez pomykam w krotkich spodenkach i podkoszulku - tyle, ze w pl nie dadza mi po piwo podjechac bez kasku...

Alex.

Data: 2010-07-23 20:28:37
Autor: Kuczu
W dniu 2010-07-23 16:40, Alex D. B. pisze:

troche relaxu - w takich warunkach tez pomykam w krotkich spodenkach i
podkoszulku - tyle, ze w pl nie dadza mi po piwo podjechac bez kasku...

U nas to nawet po piwie nie daja latac. A w innych krajach da sie.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-07-24 14:44:44
Autor: marusc
[...]

W pl nie można wypić piwa i jechać. A tam nawet autobus staje, żeby sobie kierownik strzelił raka.

--
Marek

R1200GS

F650 95 sprzedam

Data: 2010-07-23 19:02:50
Autor: Sir Piernik
"Motocykle trafiajďż˝ pod strzechy" :)
The_EaGle pisze:
....>8
Na skuterach czy tamtejszych nakedach o pojemnosci ~100cm3. Poruszających się dookoła komina.

Jestes pewien??
A co powiesz na taka piecdziesiatke?
http://www.sirpiernik.eu/Serbia/Lazarevac/Lazarevac/photos/photo40.html
Mam tego wiecej :)

PozdrAwiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2010-07-26 11:35:15
Autor: Don Pedro
"Motocykle trafiajďż˝ pod strzechy" :)
Sir Piernik pisze:
The_EaGle pisze:
...>8
[...]

Jeśli to fotka z Polski, to pewnie zarejestrowany na 50-kę ;)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-07-23 20:48:28
Autor: Jacot
"Mr. MAKARENA" <makarena@neostrada.pl> wrote:

W krajach typu Grecja ,  Wlochy  itp ..80% motocyklistow jezdzi w samych majtkach , klapkach i bez kasku ..

Zastam, od razu grecji czy innych wlochach... W moim miescie rodzinnym
stoje sobie dzisiaj na stacji, dosyc czesto stoje;), i tak sobie
patrze. Procentow nie szacowalem ale motocyklistow przez dzien
przewinelo sie w cholere. Tylko 4 trafilo sie dziwakow, ubranych jakby
ich swiezo z salonu wypuscili w pelnym rynsztunku. Ciekawe czy byli z
siebie dumni...;) Pewnie tak, chyba u nich pod "strzechami" pustka...

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-07-23 14:28:59
Autor: Kefir
On Jul 23, 8:48 pm, Jacot <ja...@meostrada.pl> wrote:
"Mr. MAKARENA" <makar...@neostrada.pl> wrote:
> [...]

ich swiezo z salonu wypuscili w pelnym rynsztunku. Ciekawe czy byli z
siebie dumni...;) Pewnie tak, chyba u nich pod "strzechami" pustka...

Rzako, wes nerwosol, bedziemy mala ekipa 6-8 Sierpnia. W pelnym
rynsztunku.