"Motocykle trafiaja pod strzechy" :)

Data: 2010-07-23 23:39:31
Autor: Iguan007
"Motocykle trafiaja pod strzechy" :)

"The_EaGle" <ehge@jss.com> wrote in message news:i2bpqe$9v0$1news.onet.pl...
Z tego co dzis na ulicach zaobserwowalem to motocykle "trafily juz pod strzechy" ;). Zaluje ze nie udalo mi sie zrobic zdjecia "dwóm braciom" ale dawno takiego zjawiska nie widzialem.

A mnie tam osobiscie malo obchodzi w czym ktos na motocyklu jezdzi. Nie ma sie za bardzo czym podniecac. Jeden bedzie jezdzil w skorach 2 km w 35 st upale, drugi pojedzie na silownie w podkoszulku i szortach.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok: