"Motocykle trafiają pod strzechy" :)

Data: 2010-07-24 20:56:28
Autor: Shreek
"Motocykle trafiają pod strzechy" :)
The_EaGle pisze:

Zawsze chciałem aby motocykle trafiły pod strzechy tylko nie jestem pewien czy o takie strzechy mi chodziło...  ;)

No i...
Ostatnio w ponad trzydziestostopniowych upałach to mi się nawet motocyklem jeździć nie chciało a jak już musiałem coś w centrum załatwić (jakby nie patrzeć szybciej dojadę niż puszką) to pojechałem własnie w krótkich spotniach, t-shircie i sandałach a jakby nie przpisy to bym sobie kask darował.

--
M.

"Motocykle trafiają pod strzechy" :)