"Motocykle trafiaj膮 pod strzechy" :)

Data: 2010-07-23 12:10:20
Autor: The_EaGle
"Motocykle trafiaj膮 pod strzechy" :)
Z tego co dzi艣 na ulicach zaobserwowa艂em to motocykle "trafi艂y ju偶 pod strzechy" ;). 呕a艂uje 偶e nie uda艂o mi si臋 zrobi膰 zdj臋cia "dw贸m braciom" ale dawno takiego zjawiska nie widzia艂em.

Pierwszy zobserwowany dzi艣 oko艂o 9.30 na trasie nr 7 w okolicach Janek jecha艂 sobie na sportowej 600 z po艂owy lat 90tych (tak przemalowanej 偶e nie uda艂o mi si臋 ustali膰 marki) w tenis贸wkach, bia艂ych skarpetkach,z go艂ymi 艂apami, kr贸tkich spodniach kt贸re nadmuchiwa艂y mu si臋 niczym balon, z kaskiem z demobilu oraz czarnej sk贸rzanej kurtce z bazaru. Naturalnie pochylona pozycja na tym motocyklu powodowa艂a 偶e spod tych spodenek wystawa艂 mu gacie...
Nie 偶ebym by艂 jako艣 przewra偶liwiony na punkcie wygl膮du ale ten typ wygl膮da艂 jak po艂膮czenie siatkarza z alfonsem 艣cigaj膮cego klienta...

Drugi duet jaki zaobserwowa艂em tak偶e dzi艣 ko艂o 10 w AL.Krakowskiej sta艂 sobie razem z tirami jakie艣 400m przed skr臋tem w 艁opusza艅sk膮... Nie wiem po co na takim s艂o艅cu sta膰 w korku na lewym pasie na motocyklu...
No nie rozumiem kompletnie... Motocykl to GSXR 600, driver to kole艣 ubrany w fioletowy ortalion , bez r臋kawic, w sanda艂ach z pasa偶erk膮 r贸wnie kolorowo przybran膮...
Generalnie przypomina艂 mi turbodymomena w sanda艂ach.

Zawsze chcia艂em aby motocykle trafi艂y pod strzechy tylko nie jestem pewien czy o takie strzechy mi chodzi艂o...  ;)

Pozdrawiam
Rafa艂

Data: 2010-07-23 05:21:20
Autor: AZ
"Motocykle trafiaj pod strzechy" :)
On 23 Lip, 12:10, The_EaGle <e...@jss.com> wrote:

[...]
Zawsze chcia砮m aby motocykle trafi硑 pod strzechy tylko nie jestem
pewien czy o takie strzechy mi chodzi硂... ;)

A mnie na Jerozolimkich nie widzia砮 w t-shirtcie i jeansach? Ale
rozumiem, jak kto si parzy przy > 30 st C w sk髍ze to musi
roz砤dowa si na tych w koszulkach i trampkach :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-07-23 12:13:07
Autor: newrom
"Motocykle trafiaj pod strzechy" :)
On Fri, 23 Jul 2010 12:10:20 +0200, The_EaGle <ehge@jss.com> wrote:

Nie 縠bym by jako przewra縧iwiony na punkcie wygl眃u ale ten typ wygl眃a jak po潮czenie siatkarza z alfonsem 禼igaj眂ego klienta...

W taki gorac powinien zdjac kurtke.

No nie rozumiem kompletnie... Motocykl to GSXR 600, driver to kole ubrany w fioletowy ortalion , bez r阫awic, w sanda砤ch z pasa縠rk r體nie kolorowo przybran...

Ale jak w ortalion ? U Was pada czy jak ?

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego for髆a som wielcy!

Data: 2010-07-23 12:17:54
Autor: The_EaGle
W dniu 2010-07-23 12:13, newrom@spamcom.com pisze:
[...]

To by jego str骿 ochronny jak mniemam...

No nie rozumiem kompletnie... Motocykl to GSXR 600, driver to kole
ubrany w fioletowy ortalion , bez r阫awic, w sanda砤ch z pasa縠rk
r體nie kolorowo przybran...

Ale jak w ortalion ? U Was pada czy jak ?

j.w.
By硂 co z 30 stopni w cieniu jak go widzia砮m...

Pozdrawiam
Rafa

Data: 2010-07-23 12:32:22
Autor: newrom
On Fri, 23 Jul 2010 12:17:54 +0200, The_EaGle <ehge@jss.com> wrote:

To by jego str骿 ochronny jak mniemam...

pewnie sie precli naczytal ze na motorze, ups, przepraszam, na
motocyklu musza byc skory bo teksy sie szybko przecierajo.

By硂 co z 30 stopni w cieniu jak go widzia砮m...

Moze chcial schudnac ? Dawniej czlowieka ubierali w OP-1 i mial okazje
sie wypocic, a teraz trzeba we wlasnym zakresie kombinowac.

Pozdrawiam
Rafa

Data: 2010-07-24 08:11:16
Autor: Krzysztof \"Mad Max\" Laska
W dniu 23.07.2010 12:17, The_EaGle pisze:
[...]

Dla 95% polskich motocyklist體 wystarczaj眂 ochron powinna by modlitwa.

--
Krzysztof 'Mad Max' Laska
http://www.chujwi.co

Data: 2010-07-23 21:00:38
Autor: Kuczu
"Motocykle trafiaj拧 pod strzechy" :)
W dniu 2010-07-23 12:13, newrom@spamcom.com pisze:

Ale jak w ortalion ? U Was pada czy jak ?

u nas dzisiaj caly dzien

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-07-23 12:21:18
Autor: J_K_K
"Motocykle trafiaj膮 pod strzechy" :)
U偶ytkownik "The_EaGle" <ehge@jss.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:i2bpqe$9v0$1news.onet.pl...

Zawsze chcia艂em aby motocykle trafi艂y pod strzechy tylko nie jestem pewien czy o takie strzechy mi chodzi艂o...  ;)

"Pod strzechami" to one ju偶 by艂y, teraz wracaj膮 ;-)

A "dizajn" gacie do kolan w kwiaty / kratk臋 i reszta w podobnym gu艣cie,
faktycznie zaczyna by膰 "na 艣cigaczach" popularny ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-23 12:26:34
Autor: Mr. MAKARENA
"Motocykle trafiaj pod strzechy" :)

nie uda硂 mi si ustali marki) w tenis體kach, bia硑ch skarpetkach,z go硑mi 砤pami, kr髏kich spodniach kt髍e nadmuchiwa硑 mu si niczym balon, z kaskiem z demobilu oraz czarnej sk髍zanej kurtce z bazaru.

No i ?

To jest wolny kraj , skoro gosc ma ochote jezdzic sobie na wlasnym motorze , lejac bezyne za ktora zaplacil wlasnymi pieniedzmi  w rozowych klapkach i pomaranczowym berecie  za ktore zaplacil z wlasnej kieszeni to Tobie nic do tego .
W krajach typu Grecja ,  Wlochy  itp ..80% motocyklistow jezdzi w samych majtkach , klapkach i bez kasku ..
Musisz sie porostu troszke nauczyc tolerancji i wszystko :-)

Pozdrawiam :

 Mr.MAKARENA U
CZERWONE R-ONE

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5304 (20100723) __________

Data: 2010-07-23 12:33:53
Autor: The_EaGle
"Motocykle trafiaj锟 pod strzechy" :)
W dniu 2010-07-23 12:26, Mr. MAKARENA pisze:
锟絜
nie uda锟給 mi si锟 ustali锟 marki) w tenis锟絯kach, bia锟統ch skarpetkach,z
go锟統mi 锟絘pami, kr锟絫kich spodniach kt锟絩e nadmuchiwa锟統 mu si锟 niczym balon,
z kaskiem z demobilu oraz czarnej sk锟絩zanej kurtce z bazaru.

[...]

Przecie偶 ja go nie zatrzyma艂em tylko napisa艂em co o tym s膮dze. :)

W krajach typu Grecja ,  Wlochy  itp ..80% motocyklistow jezdzi w samych
majtkach , klapkach i bez kasku ..
Musisz sie porostu troszke nauczyc tolerancji i wszystko :-)

Na skuterach czy tamtejszych nakedach o pojemnosci ~100cm3. Poruszaj膮cych si臋 dooko艂a komina.

Nie widzia艂em np we W艂oszech na GSXRerze kolesia w sanda艂ach i ortalionie na autostradzie...
Nie wdzia艂em te偶 we W艂oszech kogo艣 kto jecha艂 w kr贸tkich spodniach 140km/h ... mo偶e faktycznie ma艂o widzia艂em ale nie rzuci艂o mi si臋 to w oczy :)

Pozdrawiam
Rafa艂

Data: 2010-07-23 12:38:23
Autor: Pawe艂 Andziak
W dniu 23.07.2010 12:33, The_EaGle pisze:

[...]

E tam. W Grecji lataj膮 bez kasku i w sanda艂ach litrowymi sportami i si臋
nie przejmuj膮. Do tego tam jest jeszcze bardzo 艣liski asfalt.

--
ganda

Data: 2010-07-23 12:41:09
Autor: The_EaGle
W dniu 2010-07-23 12:38, Pawe艂 Andziak pisze:
[...]

Bo to dziki kraj jest... Widzia艂e艣 jak rzucali kamieniami w witryny sklep贸w niedawno? Wiec to z艂y przyk艂ad... Po za tym w Grecji si臋 na czerwonym 艣wietle cz臋sto nie zatrzymuj膮 wiec po co im kaski...

Pozdrawiam
Rafa艂

Data: 2010-07-26 01:58:22
Autor: Gawron
On 23 Lip, 12:38, Pawe Andziak <ga...@ganda.pl> wrote:

> Na skuterach czy tamtejszych nakedach o pojemnosci ~100cm3.
> Poruszaj眂ych si dooko砤 komina.

> Nie widzia砮m np we W硂szech na GSXRerze kolesia w sanda砤ch i
> ortalionie na autostradzie...
> Nie wdzia砮m te we W硂szech kogo kto jecha w kr髏kich spodniach
> 140km/h ... mo縠 faktycznie ma硂 widzia砮m ale nie rzuci硂 mi si to w
> oczy :)

E tam. W Grecji lataj bez kasku i w sanda砤ch litrowymi sportami i si
nie przejmuj. Do tego tam jest jeszcze bardzo 秎iski asfalt.

Tak jest. Miliony grekow nie moga sie mylic!

Gawron
AT

Data: 2010-07-26 11:08:46
Autor: Pawe Andziak
W dniu 26.07.2010 10:58, Gawron pisze:

E tam. W Grecji lataj bez kasku i w sanda砤ch litrowymi sportami i si
nie przejmuj. Do tego tam jest jeszcze bardzo 秎iski asfalt.

Tak jest. Miliony grekow nie moga sie mylic!

Ale co si myli? Jak kto lubi w t-shircie i sanda砤ch, to jego
problem. Kask jest wymagany w Polsce, ale reszta ekwipunku nie. Trzeba
sobie wybra jaki kompromis mi阣zy bezpiecze駍twem, a komfortem
termicznym. Tym bardziej, 縠 fakt posiadania lub nie posiadania but體
motocyklowych czy r阫awic, nie ma 縜dnego wp硑wu na bezpiecze駍two innych.

--
ganda

Data: 2010-07-26 02:38:16
Autor: Kefir
On Jul 26, 11:08燼m, Pawe Andziak <ga...@ganda.pl> wrote:

> [...]

termicznym. Tym bardziej, 縠 fakt posiadania lub nie posiadania but體
motocyklowych czy r阫awic, nie ma 縜dnego wp硑wu na bezpiecze駍two innych.

Owszeu, dopoki delikwent w razie dzwoneczka nie otrzymuje pomocy
lekarskiej na koszt NFZ czyli podatnikow.

--
Pozdrawiam, Art

Data: 2010-07-26 09:45:59
Autor: Piotr Klimek
"Motocykle trafiaj pod strzechy" :)
Dnia (Mon, 26 Jul 2010 02:38:16 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Kefir
wyklawiaturowal co nastepuje:

Owszeu, dopoki delikwent w razie dzwoneczka nie otrzymuje pomocy
lekarskiej na koszt NFZ czyli podatnikow.

Idac dalej tym tropem to mozna by w ogole zabronic jazdy motocyklami, zeby
sie ktos nie polamal i nie trzeba go bylo leczyc.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2010-07-26 18:34:18
Autor: Piotr Kompa
Piotr Klimek wrote:

Idac dalej tym tropem to mozna by w ogole zabronic jazdy motocyklami, zeby
sie ktos nie polamal i nie trzeba go bylo leczyc.

Kraka, no i wykraka. W niusiarni napisali:

"[W UE] planuje si wprowadzenie regulacji prawnych, nak砤daj眂ych obowi眤ek montowania w jedno秎adach (okre秎onych typ體) system體 ABS, automatycznie zapalaj眂ego si reflektora przedniego oraz stosowanie skuteczniejszych rozwi眤a, utrudniaj眂ych np. unieszkodliwianie automatycznego ogranicznika pr阣ko禼i. W ci眊u 10 lat zostan opracowane normy techniczne w dziedzinie wyposa縠nia motocyklist體, w tym ich obowi眤kowego ubioru, oraz przeprowadzone analizy mo縧iwo禼i wyposa縜nia motocykli i odzie縴 ochronnej w poduszki powietrzne."
http://motoryzacja.interia.pl/news/ma-nas-zginac-o-polowe-mniej,1510178

Kombi bez 矿硍ia i 6 poduszek? Ooo panie kierowco, b阣zie mandacik.
A za jazd w d縤nsach odebranie prawa jazdy. I przepadek d縤ns體.

--
Pozdrawiam,
Kompan.

"-Hi!" - lied the politician.

Data: 2010-07-26 22:37:38
Autor: Jacot
Piotr Kompa <p.kompaFOO@wp.pl> wrote:

[...]

Wielkie mi co. Mam to wszystko, znaczy reflektor mi sie wlacza z
zaplonem od czasu jak mi na jakims preclospotkanku  przekrecili
stacyjke i musialem ciut pomostkowac, hamulce absolutnie
zabezpieczajace przed blokada kol i konstrukcyjne ograniczenie
predkosci do 110. I to w prawie 50 letnim  motorze;)

normy techniczne w dziedzinie wyposa縠nia motocyklist體, w tym ich obowi眤kowego ubioru, oraz przeprowadzone analizy mo縧iwo禼i wyposa縜nia motocykli i odzie縴 ochronnej w poduszki powietrzne."

Mam nadzieje, ze nie bedzie dotyczylo motocyklistow zarejestrowanych
przed 1986, jak migaczy w motorach;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-07-26 12:03:01
Autor: Eskimos
"Motocykle trafiaj pod strzechy" :)
On Mon, 26 Jul 2010 02:38:16 -0700 (PDT), Kefir
<artur.gwizdowski@gmail.com> wrote:

Owszeu, dopoki delikwent w razie dzwoneczka nie otrzymuje pomocy
lekarskiej na koszt NFZ czyli podatnikow.

Tylko ze ten delikwent sam rowniez placi cale zycie skladki
ubezpieczeniowe. A id眂 dalej tym tropem to mozna si buntowac, ze
palaczy z rakiem tez leczy sie ze wspolnej kasy (a przeciez wiedzieli,
ze to szkodzi). A np. co ze sportowcami uprawiaj眂ymi sporty urazowe?
Nie poradzisz. Tak ten system dzia砤. A jak Ci si nie podoba, to
wymy秎 lepszy.
--
Darz b髍,
Eskimos

Data: 2010-07-26 03:33:19
Autor: Kefir
"Motocykle trafiaj pod strzechy" :)

<artur.gwizdow...@gmail.com> wrote:
> [...]

ze to szkodzi). A np. co ze sportowcami uprawiaj眂ymi sporty urazowe?
Nie poradzisz. Tak ten system dzia砤. A jak Ci si nie podoba, to

Racja! Sie zapedzilem sie. Sie podoba sie. Nie wymysle.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660

Data: 2010-07-26 12:15:42
Autor: Leszek Karlik
"Motocykle trafiaj膮 pod strzechy" :)
On Mon, 26 Jul 2010 11:38:16 +0200, Kefir <artur.gwizdowski@gmail.com>  wrote:

[...]
Tym bardziej, 偶e fakt posiadania lub nie posiadania but贸w
motocyklowych czy r臋kawic, nie ma 偶adnego wp艂ywu na bezpiecze艅stwo  innych.

Owszeu, dopoki delikwent w razie dzwoneczka nie otrzymuje pomocy
lekarskiej na koszt NFZ czyli podatnikow.

Problem z "pomoc medyczna na koszt NFZ, czyli podatnik贸w" jest taki,
偶e w zasadzie to logicznym nast臋pstwem jest brak NFZtu dla wszystkich
samob贸jc贸w je偶d偶膮cych na motocyklach, nawet w pe艂nym stroju. No bo
sk贸rzany kombinezon to chroni przed zdarciem sk贸ry, pot艂uczeniami,
mo偶e jakim艣 drobnym z艂amaniem, ale zatrzymanie si臋 na s艂upie o艣wietleniowym
tak samo 艂amie kr臋gos艂up facetowi w klapeczkach i t-shircie jak i
okutanemu w sk贸r臋 go艣ciowi.

Og贸lnie to ryzyko 艣mierci w wypadku komunikacyjnym ro艣nie drastycznie
przy przesiadce z puszki na motocykl, wi臋c co, wszyscy motocykli艣ci
to dranie co potencjalnie NFZ obci膮偶aj膮 swoim p臋dem do adrenaliny?

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-07-26 13:52:25
Autor: marusc
W dniu 2010-07-26 12:15, Leszek Karlik pisze:

[...]

No tak w puszcze pewnie da si臋 to prze偶y膰 do jakich艣 50 kmh, ale nfz b臋dzie mia艂 za co p艂aci膰

Og贸lnie to ryzyko 艣mierci w wypadku komunikacyjnym ro艣nie drastycznie
przy przesiadce z puszki na motocykl, wi臋c co, wszyscy motocykli艣ci
to dranie co potencjalnie NFZ obci膮偶aj膮 swoim p臋dem do adrenaliny?

Ale 艣miertelno艣膰 jest wi臋ksza, wi臋c nfz mo偶e tak bardzo obci膮偶ony nie jest. To pot艂uczonych z puszek trzeba wci膮偶 leczy膰. Np po艂amanych przez poduszki przy 藕le zapi臋tym pasie.

--
Marek

R1200GS

F650 95 sprzedam

Data: 2010-07-26 23:10:44
Autor: Gawron
On 26 Lip, 11:08, Pawe Andziak <ga...@ganda.pl> wrote:

> [...]

termicznym. Tym bardziej, 縠 fakt posiadania lub nie posiadania but體
motocyklowych czy r阫awic, nie ma 縜dnego wp硑wu na bezpiecze駍two innych.

Kompletnie nie zakumales.

Gawron
AT

Data: 2010-07-23 14:09:59
Autor: Bart硂miej Kacprzak
"Motocykle trafiaj? pod strzechy" :)

U縴tkownik "The_EaGle" <ehge@jss.com> napisa w wiadomo禼i news:i2br6j$fkn$1news.onet.pl...
Na skuterach czy tamtejszych nakedach o pojemnosci ~100cm3. Poruszaj眂ych si dooko砤 komina.

Nie widzia砮m np we W硂szech na GSXRerze kolesia w sanda砤ch i ortalionie na autostradzie...
Nie wdzia砮m te we W硂szech kogo kto jecha w kr髏kich spodniach 140km/h ... mo縠 faktycznie ma硂 widzia砮m ale nie rzuci硂 mi si to w oczy :)
Malo widziales :)
Swego czasu smignal mnie na autostradzie koles na dukacie w koszykarskiej koszulce.
My jechalismy 140 km/h a on zrobil tak:

ssssiiiuuuuuuuuuuu i juz go nie bylo.

Chlopakow latajacych w spodenkach po winklach wokol jeziora Bodenskiego nie licze bo oni latali w sumie wolno ;)

pozdr

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-07-23 16:40:11
Autor: Alex D. B.
W dniu 2010-07-23 12:33, The_EaGle pisze:
[...]

no patrzaj, wlasnie siedze na Krecie.
lokalesy pomykaja w gaciach bez kaskow na sprzetach od skuta 50 po shadowy bez kaskow.
jedyni jakich widze w kaskach to pomykajacy glownymi miedzymiastowymi.

troche relaxu - w takich warunkach tez pomykam w krotkich spodenkach i podkoszulku - tyle, ze w pl nie dadza mi po piwo podjechac bez kasku...

Alex.

Data: 2010-07-23 20:28:37
Autor: Kuczu
W dniu 2010-07-23 16:40, Alex D. B. pisze:

troche relaxu - w takich warunkach tez pomykam w krotkich spodenkach i
podkoszulku - tyle, ze w pl nie dadza mi po piwo podjechac bez kasku...

U nas to nawet po piwie nie daja latac. A w innych krajach da sie.

Data: 2010-07-24 14:44:44
Autor: marusc
[...]

W pl nie mo偶na wypi膰 piwa i jecha膰. A tam nawet autobus staje, 偶eby sobie kierownik strzeli艂 raka.

--
Marek

R1200GS

F650 95 sprzedam

Data: 2010-07-23 19:02:50
Autor: Sir Piernik
"Motocykle trafiaj锟 pod strzechy" :)
The_EaGle pisze:
....>8
Na skuterach czy tamtejszych nakedach o pojemnosci ~100cm3. Poruszaj膮cych si臋 dooko艂a komina.

Jestes pewien??
A co powiesz na taka piecdziesiatke?
http://www.sirpiernik.eu/Serbia/Lazarevac/Lazarevac/photos/photo40.html
Mam tego wiecej :)

PozdrAwiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2010-07-26 11:35:15
Autor: Don Pedro
"Motocykle trafiaj锟 pod strzechy" :)
Sir Piernik pisze:
The_EaGle pisze:
...>8
[...]

Je艣li to fotka z Polski, to pewnie zarejestrowany na 50-k臋 ;)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-07-23 20:48:28
Autor: Jacot
"Motocykle trafiaj卤 pod strzechy" :)
"Mr. MAKARENA" <makarena@neostrada.pl> wrote:

W krajach typu Grecja ,  Wlochy  itp ..80% motocyklistow jezdzi w samych majtkach , klapkach i bez kasku ..

Zastam, od razu grecji czy innych wlochach... W moim miescie rodzinnym
stoje sobie dzisiaj na stacji, dosyc czesto stoje;), i tak sobie
patrze. Procentow nie szacowalem ale motocyklistow przez dzien
przewinelo sie w cholere. Tylko 4 trafilo sie dziwakow, ubranych jakby
ich swiezo z salonu wypuscili w pelnym rynsztunku. Ciekawe czy byli z
siebie dumni...;) Pewnie tak, chyba u nich pod "strzechami" pustka...

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-07-23 14:28:59
Autor: Kefir
On Jul 23, 8:48爌m, Jacot <ja...@meostrada.pl> wrote:
"Mr. MAKARENA" <makar...@neostrada.pl> wrote:
> [...]

ich swiezo z salonu wypuscili w pelnym rynsztunku. Ciekawe czy byli z
siebie dumni...;) Pewnie tak, chyba u nich pod "strzechami" pustka...

Rzako, wes nerwosol, bedziemy mala ekipa 6-8 Sierpnia. W pelnym
rynsztunku.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660

Data: 2010-07-23 12:27:30
Autor: Bart硂miej Kacprzak
"Motocykle trafiaj pod strzechy" :)

U縴tkownik "The_EaGle" <ehge@jss.com> napisa w wiadomo禼i news:i2bpqe$9v0$1news.onet.pl...
w tenis體kach, bia硑ch skarpetkach,

Tenisowki, znaczy adidasy?
A biale mial te adidasy?

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-07-23 12:39:33
Autor: The_EaGle
W dniu 2010-07-23 12:27, Bart锟給miej Kacprzak pisze:
U锟統tkownik "The_EaGle"<ehge@jss.com>  napisa锟 w wiadomo锟絚i
w tenis锟絯kach, bia锟統ch skarpetkach,

Tenisowki, znaczy adidasy?
A biale mial te adidasy?

Nie wiem czy mia艂 bia艂e, czy pod kolor skarpetek ale do kurtki to mu nie bardzo pasowa艂y.

Ooo iiii opon臋 mia艂 now膮, znaczy si臋 nie wiem czy now膮 ale mia艂 dwa paski jeden niebieski a drugi chyba r贸偶owy, wiec wygl膮da艂y jak nufffki sztuki.  Wykosztowa艂 si臋 na opon臋 na pewno...

Pozdrawiam
Rafa艂

Data: 2010-07-23 14:11:27
Autor: Bart硂miej Kacprzak
"Motocykle trafiaj? pod strzechy" :)

U縴tkownik "The_EaGle" <ehge@jss.com> napisa w wiadomo禼i news:i2brh6$gn4$1news.onet.pl...
W dniu 2010-07-23 12:27, Bart?omiej Kacprzak pisze:
U?ytkownik "The_EaGle"<ehge@jss.com>  napisa? w wiadomo?ci
w tenis?wkach, bia?ych skarpetkach,

Tenisowki, znaczy adidasy?
A biale mial te adidasy?

Nie wiem czy mia bia砮, czy pod kolor skarpetek ale do kurtki to mu nie bardzo pasowa硑.
No i widzisz, biale pasuje do wszystkiego.

Ooo iiii opon mia now, znaczy si nie wiem czy now ale mia dwa paski jeden niebieski a drugi chyba r罂owy, wiec wygl眃a硑 jak nufffki sztuki. Wykosztowa si na opon na pewno...

ZNaczy dba o bezpieczenstwo, porzadny motocyklista i precel z niego.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-07-23 15:32:10
Autor: J_K_K
"Motocykle trafiaj? pod strzechy" :)
U縴tkownik "Bart硂miej Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisa w wiadomo禼i news:4c4986f1$0$19179$65785112news.neostrada.pl...

No i widzisz, biale pasuje do wszystkiego.

Zw砤szcza skarpetki ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-23 12:50:03
Autor: J_K_K
"Motocykle trafiaj pod strzechy" :)
U縴tkownik "Bart硂miej Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisa w wiadomo禼i news:4c496e93$0$2585$65785112news.neostrada.pl...

U縴tkownik "The_EaGle" <ehge@jss.com> napisa w wiadomo禼i news:i2bpqe$9v0$1news.onet.pl...
w tenis體kach, bia硑ch skarpetkach,

Tenisowki, znaczy adidasy?

Pepegi ;-)
(nie adidasy, nie trampki, ani p蟪trampki czy korkotrampki i nie juniorki :-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-23 04:06:46
Autor: nightwatch77
"Motocykle trafiaj pod strzechy" :)
jak dla mnie motocyklistka mo縠 by w trampkach, wa縩e 縠by stringi
dobrze wyeksponowa砤.

Data: 2010-07-23 13:16:13
Autor: newrom
"Motocykle trafiaj pod strzechy" :)
On Fri, 23 Jul 2010 04:06:46 -0700 (PDT), nightwatch77
<rafal.gwizdala@gmail.com> wrote:

jak dla mnie motocyklistka mo縠 by w trampkach, wa縩e 縠by stringi
dobrze wyeksponowa砤.

Znaczy zeby rozchylila posladki ?

pozdr
newrom

Data: 2010-07-23 13:19:29
Autor: mleko
On 2010-07-23 12:10, The_EaGle wrote:

Zawsze chcia墓锟絜m aby motocykle trafi墓锟統 pod strzechy tylko nie jestem
pewien czy o takie strzechy mi chodzi墓锟給... ;)

Moral z tej bajki taki, ze potrzebujemy ustawy, ktora ureguluje kto se moze kupic moto, a kto nie, coby nie zaklocac doznan estetycznych wytrawnych bajkerow.

Data: 2010-07-23 13:46:22
Autor: Monster
W dniu 2010-07-23 13:19, mleko pisze:

Moral z tej bajki taki, ze potrzebujemy ustawy, ktora ureguluje kto se
moze kupic moto, a kto nie, coby nie zaklocac doznan estetycznych
wytrawnych bajkerow.

Do teatru pewnie chodzisz w trampkach i ortalionie,przecie偶 nie ma stosownej ustawy.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-07-23 13:50:31
Autor: mleko
On 2010-07-23 13:46, Monster wrote:
[...]

Dobry jestes.Znasz sie na ludziach - pelen "szacun". Ostatnim razem bylem w teatrze w trampkach, na ortalion nie bylo pogody. :)

Data: 2010-07-23 13:55:46
Autor: newrom
"Motocykle trafiaj pod strzechy" :)
On Fri, 23 Jul 2010 13:46:22 +0200, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

Do teatru pewnie chodzisz w trampkach i ortalionie,przecie nie ma stosownej ustawy.

Tyyy, a jak wsiadasz do samochodu to ubierasz liberie ?
Jak nie to pewnie do kosciola wchodzisz w kapielowkach, a do
filharmonii zabierasz czipsy i cole.

pozdr
newrom

Data: 2010-07-23 14:10:02
Autor: Monster
W dniu 2010-07-23 13:55, newrom@spamcom.com pisze:

Tyyy, a jak wsiadasz do samochodu to ubierasz liberie ?
Je秎i by砨ym szoferem to pewnie bym musia.
Jak nie to pewnie do kosciola wchodzisz w kapielowkach, a do
filharmonii zabierasz czipsy i cole.
??dziwne por體nanie,ale niech b阣zie,do pierwszego nie chodz,chipsow i coli nie lubi.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-07-23 14:23:40
Autor: newrom
On Fri, 23 Jul 2010 14:10:02 +0200, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

Je秎i by砨ym szoferem to pewnie bym musia.

Jakby tamten  w ortalionie i rzymiankach byl zawodnikiem motogp to tez
by musial sie ubierac.

??dziwne por體nanie

Za to wyskok z ubiorem do teatru, apropos jazdy na motocyklu w
trampkach wogole nie byl dziwny :-D

pozdr
newrom

Data: 2010-07-23 14:27:59
Autor: Monster
W dniu 2010-07-23 14:23, newrom@spamcom.com pisze:

Jakby tamten  w ortalionie i rzymiankach byl zawodnikiem motogp to tez
by musial sie ubierac.
  ano.
Za to wyskok z ubiorem do teatru, apropos jazdy na motocyklu w
trampkach wogole nie byl dziwny :-D
to by艂o apropos ustawy,jak kto je藕dzi to mnie kolebie:-)
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-07-23 14:31:30
Autor: mleko
On 2010-07-23 14:27, Monster wrote:

jak kto je墓艧dzi to mnie kolebie:-)

To w jakim celu sie tak zalisz?

Data: 2010-07-23 18:36:16
Autor: jarek67
"Motocykle trafiaj pod strzechy" :)"
Dnia 23-07-2010 o 13:46:22 Monster <alpy2@op.pl> napisa(a):

Do teatru pewnie chodzisz w trampkach i ortalionie,przecie nie ma  stosownej ustawy.

Motocyklista do teatru? Precel?

--
pzdr
jarek67

Data: 2010-07-24 18:47:49
Autor: J_K_K
"Motocykle trafiaj pod strzechy" :)"
U縴tkownik "jarek67" <jarek67@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:op.vga1qqb834ddjnokolok-d2bd5d0f...
Motocyklista do teatru? Precel?

Akurat jaki kabaret lecia w TV:
" No, w galerii jestem. Jak to w jakiej ?
Zg硊pia砤 ? No przecie, ze w handlowej !"

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-24 18:53:47
Autor: sowa
"Motocykle trafiaj pod strzechy" :)"
U縴tkownik "J_K_K" <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisa w wiadomo禼i news:i2f5fd$ov3$1speranza.aioe.org...

" No, w galerii jestem. Jak to w jakiej ?
Zg硊pia砤 ? No przecie, ze w handlowej !"

monolog mlodego Sztura:))

--
pozdrawiam,
Sowa

Data: 2010-07-24 20:41:39
Autor: Glub
jarek67 <jarek67@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia 23-07-2010 o 13:46:22 Monster <alpy2@op.pl> napisa艂(a):

Do teatru pewnie chodzisz w trampkach i ortalionie,przecie偶 nie ma  >
> stosownej ustawy.

Motocyklista do teatru? Precel?

"W 偶yciu bym poszed艂 do teatru..."

--
Glub

Data: 2010-07-23 14:13:31
Autor: The_EaGle
On 2010-07-23 12:10, The_EaGle wrote:

[...]

Mo偶esz chodzi膰 na co dzie艅 w dresach ze z艂otym 艂ancuchem na szyi mnie to nie przeszkadza co najwy偶ej ja i wielu innych pomy艣li o Tobie jak o  tak ubieraj膮cych si臋 ludziach i tyle. Tw贸j wyb贸r...

Pozdrawiam
Rafa艂

Data: 2010-07-23 14:25:50
Autor: mleko
On 2010-07-23 14:13, The_EaGle wrote:
W dniu 2010-07-23 13:19, mleko pisze:

Mo墓藕esz chodzi脛锟 na co dzie墓锟 w dresach ze z墓锟給tym 墓锟絘ncuchem na szyi
mnie to nie przeszkadza co najwy墓藕ej ja i wielu innych pomy墓锟絣i o Tobie
jak o tak ubieraj脛锟絚ych si脛锟 ludziach i tyle. Tw膫艂j wyb膫艂r...

Aha... Czyli nie przeszkadza, ale jednak ty i wielu innych pomyslicie.
To super, kazdy impuls stymulujacy mozg jest pozadany i wplywa na rozwoj poszczegolnej jednostki :)

Data: 2010-07-23 15:04:23
Autor: huck
"Motocykle trafiaj pod strzechy" :)

U縴tkownik "The_EaGle" <ehge@jss.com> napisa w wiadomo禼i news:i2c11d$363$1news.onet.pl...
/.../
Mo縠sz chodzi na co dzie w dresach ze z硂tym 砤ncuchem na szyi mnie to nie przeszkadza co najwy縠j ja i wielu innych pomy秎i o Tobie jak o  tak ubieraj眂ych si ludziach i tyle. Tw骿 wyb髍...
wuja mnie obchodzi co o mnie kto pomy冻i
...no ale ja jestem wolny cz硂wiek
pozdroo
huck
AME Y 5/2

Data: 2010-07-23 23:11:48
Autor: Mustafa
"Motocykle trafiaj膮 pod strzechy" :)
> ja i wielu innych pomy艣li o Tobie

No staaaaary....
A co to kogo obchodzi, co Ty o kim my艣lisz ???
My艣l sobie co chcesz i nie zawracaj ludziom du.y :)

Masz ochot臋 je藕dzi膰 przy 35 stopniach w sk贸rze po mie艣cie to je藕dzij.
Inny ma ochot臋 je藕dzi膰 w t-shircie i gucio go obchodz膮 Twoje komentarze :)
No chyba, 偶e jest podobny do Ciebie i teraz siedz膮c przy browarze opowiada kumplom:
"s艂uchajcie, jad臋 dzi艣 tras膮 nr 7 w okolicach Janek, 35 stopni, 偶ar si臋 leje z nieba, asfalt si臋 topi a tu nagle ko艂o mnie przeje偶d偶a go艣ciu - nie uwierzycie - w sk贸rze, glanach i grubych portkach... normalnie wygl膮da艂 jak Lord Vader.... zawsze chcia艂em aby motocyklami je藕dzili wszyscy tylko nie jestem pewien czy o takich wszystkich mi chodzi艂o...  "

wyluzuj :)

Data: 2010-07-23 20:52:41
Autor: Jacot
mleko <mleko@mleko.ml> wrote:

coby nie zaklocac doznan estetycznych wytrawnych bajkerow.

Z ta wytrawnoscia przegiales;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-07-23 23:39:31
Autor: Iguan007
"Motocykle trafiaja pod strzechy" :)

"The_EaGle" <ehge@jss.com> wrote in message news:i2bpqe$9v0$1news.onet.pl...
Z tego co dzis na ulicach zaobserwowalem to motocykle "trafily juz pod strzechy" ;). Zaluje ze nie udalo mi sie zrobic zdjecia "dw髆 braciom" ale dawno takiego zjawiska nie widzialem.

A mnie tam osobiscie malo obchodzi w czym ktos na motocyklu jezdzi. Nie ma sie za bardzo czym podniecac. Jeden bedzie jezdzil w skorach 2 km w 35 st upale, drugi pojedzie na silownie w podkoszulku i szortach.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2010-07-24 08:12:03
Autor: Kosmaty
"Motocykle trafiaj膮 pod strzechy" :)

Jednym s艂owem kutasiny je藕dzi艂y bez Twojego certyfikatu! Chuje!

Data: 2010-07-23 18:40:08
Autor: jarek67
"Motocykle trafiaj pod strzechy" :)"
Dnia 24-07-2010 o 08:12:03 Kosmaty <kosmatybaranek@gazeta.pl> napisa(a):

Jednym s硂wem kutasiny je糳zi硑 bez Twojego certyfikatu! Chuje!

I sie kutasy przeciskaly na trzeciego w korku.
--
pzdr
jarek67

Data: 2010-07-24 20:50:17
Autor: Robert R阣ziak
wrote:

Zawsze chcia砮m aby motocykle trafi硑 pod strzechy tylko nie jestem pewien czy o takie strzechy mi chodzi硂...  ;)

 Oj, to nie wiedzia砮 縠 mot髍zy禼i dziel si na oszlifowanych
 i nieoszlifowanych? ;>

 r.
robert r阣ziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-07-24 20:56:28
Autor: Shreek
The_EaGle pisze:

Zawsze chcia砮m aby motocykle trafi硑 pod strzechy tylko nie jestem pewien czy o takie strzechy mi chodzi硂...  ;)

No i...
Ostatnio w ponad trzydziestostopniowych upa砤ch to mi si nawet motocyklem je糳zi nie chcia硂 a jak ju musia砮m co w centrum za砤twi (jakby nie patrze szybciej dojad ni puszk) to pojecha砮m w砤snie w kr髏kich spotniach, t-shircie i sanda砤ch a jakby nie przpisy to bym sobie kask darowa.

--
M.

"Motocykle trafiaj膮 pod strzechy" :)