Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie

Data: 2011-09-16 14:51:13
Autor: to
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
Oto dowĂłd:
http://www.youtube.com/watch?v=vXRo7kk5c7Y

Data: 2011-09-16 14:56:09
Autor: masti
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
Dnia pięknego Fri, 16 Sep 2011 14:51:13 +0000 osobnik zwany to wystukał:

Oto dowĂłd:
http://www.youtube.com/watch?v=vXRo7kk5c7Y

i po co tego ruskiego suchara wyciÄ…gasz?
Podnieca ciÄ™ to?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-16 15:29:41
Autor: to
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
begin masti
i po co tego ruskiego suchara wyciÄ…gasz?

Żebyś sobie pochrupał.

Podnieca ciÄ™ to?

Niespecjalnie.

Data: 2011-09-16 17:05:14
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 16:56, masti pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=vXRo7kk5c7Y
i po co tego ruskiego suchara wyci±gasz?

A to daj co¶ ¶wieżego.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 15:06:01
Autor: masti
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
Dnia pięknego Fri, 16 Sep 2011 17:05:14 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

W dniu 16-09-2011 16:56, masti pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=vXRo7kk5c7Y
i po co tego ruskiego suchara wyciÄ…gasz?

A to daj coś świeżego.

http://www.rotten.com/

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-16 17:10:53
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 17:06, masti pisze:
i po co tego ruskiego suchara wyci±gasz?
A to daj co¶ ¶wieżego.
http://www.rotten.com/

E to dopiero suchar, handoff leży tam już chyba parę lat...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 18:27:23
Autor: Andrzej Lawa
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
W dniu 16.09.2011 16:56, masti pisze:
Dnia pięknego Fri, 16 Sep 2011 14:51:13 +0000 osobnik zwany to wystukał:

Oto dowód:
http://www.youtube.com/watch?v=vXRo7kk5c7Y

i po co tego ruskiego suchara wyci±gasz?
Podnieca cię to?

Po prostu ci frustraci lecz± kompleksy "wal±c konia" patrz±c na wypadki.

Mnie zastanawia co innego - sk±d ta gleba??

Spokojnie powinien móc wyhamować - motocykl na boku hamuje dużo gorzej, niż na oponach, więc gdyby nie wywrotka, zatrzymał by się z zapasem.

Data: 2011-09-16 18:40:56
Autor: Bydlę
Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
On 2011-09-16 16:27:23 +0000, Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> said:

Mnie zastanawia co innego - sk±d ta gleba??

Bo kierowca nie potrafił posługiwać się pojazdem, ani my¶leć.

--
Bydlę

Data: 2011-09-16 20:18:58
Autor: Andrzej Lawa
On 2011-09-16 16:27:23 +0000, Andrzej Lawa
<alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> said:

Mnie zastanawia co innego - sk±d ta gleba??

Bo kierowca nie potrafił posługiwać się pojazdem, ani my¶leć.

My¶leć potrafił - my¶lał, że umie jeĽdzić ;->

A poważniej - cały czas mnie męczy, że brakuje nam jakiego¶ istotnego detalu do uzupełnienia obrazu całej sytuacji.

Data: 2011-09-16 22:07:04
Autor: Bydlę

On 2011-09-16 16:27:23 +0000, Andrzej Lawa
<alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> said:

Mnie zastanawia co innego - sk±d ta gleba??

Bo kierowca nie potrafił posługiwać się pojazdem, ani my¶leć.

My¶leć potrafił - my¶lał, że umie jeĽdzić ;->

:-)
Tak, tak zapewne my¶lał.

A poważniej - cały czas mnie męczy, że brakuje nam jakiego¶ istotnego detalu do uzupełnienia obrazu całej sytuacji.

IMHO położył się, bo wydawało mu się, że tylko tak nie przeleci przez przednie koło. Wcze¶niejsze obejrzenie się nie spowodowało zmiany toru jazdy, na asfalcie dziur nie było, tak, jak nie było próby hamowania awaryjnego.

--
Bydlę

Data: 2011-09-16 22:40:42
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 16.09.2011 22:07, Bydlę pisze:

[...]

Mam pewne podejrzenia, czy haczyk nie tkwi w nawierzchni... Może jaki¶ dziwny asfalt? (wła¶nie sobie ogl±dam Top Gear "Trzech Mędrców ze Wschodu" - i tam w Iraku przy odrobinie wilgoci przy niewielkiej prędko¶ci tańczyli jak po lodzie)

Inaczej faktycznie zostanie tylko celowe położenie, choć raczej dziwne, bo wygl±dało to na u¶lizg przedniego koła, a jak kto¶ chciałby się celowo położyć, to użyłby tylnego hamulca.

Data: 2011-09-17 00:26:40
Autor: Kuba \(aka cita\)
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomo¶ci news:4e73b471$1news.home.net.pl...
Inaczej faktycznie zostanie tylko celowe położenie, choć raczej dziwne, bo wygl±dało to na u¶lizg przedniego koła, a jak kto¶ chciałby się celowo położyć, to użyłby tylnego hamulca.

tak jak pisałem - to JEST celowe położenie motocykla.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-09-18 22:46:00
Autor: zefir
W dniu 17.09.2011 00:26, Kuba (aka cita) pisze:

[...]

Nie dorabiaj teorii, go¶ć gwałtownie złapał za klamkę, ujechał mu przód i po zabawie. Historyjki o celowym położeniu motocykla włóż między bajki. Tak mówi± tylko Ci, którzy nie dali rady omin±ć albo zahamować.

--
pzdr.
zefir

Data: 2011-09-16 19:01:35
Autor: Kuba \(aka cita\)
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomo¶ci news:4e737911$1news.home.net.pl...
Mnie zastanawia co innego - sk±d ta gleba??

Spokojnie powinien móc wyhamować - motocykl na boku hamuje dużo gorzej, niż na oponach, więc gdyby nie wywrotka, zatrzymał by się z zapasem.

jest taka teroia motocyklowa, która mówi, ze jak widzisz, ze nie dasz rady wyhamować, to połóż motocykl i walnij w przeszkode ¶lizgiem, a nie czołowo.
W pewnych wypadkach sprawdza sie w praktyce.

ps. a czy tu dało sie wyhamować, czy nie - trudno ocenić prędko¶ć i t± nawierzchnie... genealnie hamowanie motocyklem nie jest tak łatwe jak samochodem.

Data: 2011-09-16 20:00:19
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 16.09.2011 19:01, Kuba (aka cita) pisze:

ps. a czy tu dało sie wyhamować, czy nie - trudno ocenić prędko¶ć i t±
nawierzchnie... genealnie hamowanie motocyklem nie jest tak łatwe jak
samochodem.

Wiem, bo jak koło się zablokuje, to leżysz.

Ale bez przesady... Ile on mógł jechać? Gdzie s± ci miszcze od radaru w oczach? ;->

Data: 2011-09-16 20:34:32
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 16.09.2011 20:00, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Takie jeszcze wspomnienie sprzed lat: dawno, dawno temu, w pierwszych tygodniach pomykania na motorowerze (skuter Yamaha Neos) zdarzyło mi się zaliczyć glebę z okazji deszczu i nieznajomo¶ci "jako¶ci" polskich znaków poziomych (¶liskie gówno jak cholera, zwłaszcza po pierwszym deszczu).

Chciałem zahamować do skrętu i miałem jakie¶ 40km/h na liczniku (a liczniki w tego typu pojazdach zawyżaj± do¶ć znacznie) a ¶lizgn±łem się (i skuter) na dystans niewiele krótszy niż ten "straszliwie pędz±cy" motocyklista zza Buga.

Data: 2011-09-16 19:27:13
Autor: to
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
begin Andrzej Lawa
Po prostu ci frustraci leczÄ… kompleksy "walÄ…c konia" patrzÄ…c na wypadki.

Przypuszczam, że ta projekcja może mieć źródło w Twoich własnych skłonnościach, sugeruję wizytę u specjalisty.

Data: 2011-09-16 22:30:05
Autor: Andrzej Lawa
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
W dniu 16.09.2011 21:27, to pisze:
begin Andrzej Lawa

Po prostu ci frustraci lecz± kompleksy "wal±c konia" patrz±c na wypadki.

Przypuszczam, że ta projekcja może mieć Ľródło w Twoich własnych
skłonno¶ciach, sugeruję wizytę u specjalisty.

1. zapoznaj się ze znaczeniem słów "przeno¶nia" oraz "metafora"
2. "głodnemu chleb na my¶li" (i wszystko mu się z tym "chlebem" kojarzy)

Data: 2011-09-16 20:34:23
Autor: to
[...]

1. zapoznaj się ze znaczeniem słów "przenośnia" oraz "metafora"

Po co mam sprawdzać oba te wyrazy, skoro to synonimy?

2. "głodnemu chleb na myśli" (i wszystko mu się z tym "chlebem" kojarzy)

Mam przez to rozumieć, że jesteś głodny masturbacji, skoro wypadek Ci się z nią skojarzył?

Data: 2011-09-17 09:55:06
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 16.09.2011 22:34, to pisze:

1. zapoznaj się ze znaczeniem słów "przeno¶nia" oraz "metafora"

Po co mam sprawdzać oba te wyrazy, skoro to synonimy?

Dla pewno¶ci.

2. "głodnemu chleb na my¶li" (i wszystko mu się z tym "chlebem" kojarzy)

Mam przez to rozumieć, że jeste¶ głodny masturbacji, skoro wypadek Ci się
z ni± skojarzył?

Nie, cwelu - ty jeste¶ głodny, skoro metaforyczne "walenie konia" skojarzyło ci się z dosłown± masturbacj±.

CBDO.

Data: 2011-09-17 16:38:31
Autor: to
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
begin Andrzej Lawa
Nie, cwelu

Doszedłeś do krańca swoich umiejętności retorycznych i postanowiłeś wykorzystać podwórkowe czy po prostu ujawniłeś swój prawdziwy poziom kultury?

- ty jesteś głodny, skoro metaforyczne "walenie konia"
skojarzyło ci się z dosłowną masturbacją.

Próbuj sobie odkręcać kota ogonem, ale prawda jest taka, że wypadek skojarzył Ci się z "metaforycznym waleniem konia" (cokolwiek to jest), a potem stwierdziłeś, że "głodnemu chleb na myśl i wszystko mu się z tym chlebem kojarzy". Dla mnie wniosek jest oczywisty.

Data: 2011-09-17 20:14:04
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 17.09.2011 18:38, to pisze:

[...]

Hint: "beating a dead horse".

potem stwierdziłe¶, że "głodnemu chleb na my¶l i wszystko mu się z tym
chlebem kojarzy". Dla mnie wniosek jest oczywisty.

Że jeste¶ "głodny"? Fakt.

Data: 2011-09-18 10:14:08
Autor: to
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
begin Andrzej Lawa
potem stwierdziłeś, że "głodnemu chleb na myśl i wszystko mu się z tym
chlebem kojarzy". Dla mnie wniosek jest oczywisty.

Że jesteś "głodny"? Fakt.

Już się tak nie wij Andrzejku, nie będę Cię bodział rogami.

Data: 2011-09-17 12:26:37
Autor: masti
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
Dnia pięknego Fri, 16 Sep 2011 19:27:13 +0000 osobnik zwany to wystukał:

[...]

nie odpowiedziałeś po co to zamieściłeś. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-17 16:40:18
Autor: to
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
begin masti
nie odpowiedziałeś po co to zamieściłeś.

Mam jakiś obowiązek odpowiadania na każde głupie pytanie?

Data: 2011-09-17 17:38:48
Autor: masti
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
Dnia pięknego Sat, 17 Sep 2011 16:40:18 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin masti

nie odpowiedziałeś po co to zamieściłeś.

Mam jakiś obowiązek odpowiadania na każde głupie pytanie?

nie, ale znamienne jest, że nie potrafisz odpowiedzieć na tak proste pytanie. W końcu jakiś cel w tym miałeś, a może nie?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-17 17:46:03
Autor: to
[...]

Nie chcÄ™ != nie potrafiÄ™.

Data: 2011-09-17 17:58:00
Autor: masti
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
Dnia pięknego Sat, 17 Sep 2011 17:46:03 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin masti

[...]

zawsze mnie zastanawiało zainteresowanie wypadkami i innym syfem tak "z czystej ciekawości". Rozumiem, że jesteś wiernym czytelnikiem fucktu i SE ;)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-17 19:22:46
Autor: to
[...]

Jak zwykle nic nie zrozumiałeś.

Data: 2011-09-17 19:23:54
Autor: masti
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
Dnia pięknego Sat, 17 Sep 2011 19:22:46 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin masti

to mnie oświeć. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-17 20:14:38
Autor: Andrzej Lawa
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
W dniu 17.09.2011 19:58, masti pisze:

Nie chcę != nie potrafię.

zawsze mnie zastanawiało zainteresowanie wypadkami i innym syfem tak "z
czystej ciekawo¶ci". Rozumiem, że jeste¶ wiernym czytelnikiem fucktu i
SE ;)

"Wiem, ale nie powiem!" ;->

Data: 2011-09-16 22:47:51
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 18:27, Andrzej Lawa pisze:

Po prostu ci frustraci lecz± kompleksy "wal±c konia" patrz±c na wypadki.

Miej jaja i przyznaj, że tym motorkiem jechała jaka¶ cipa z nadmiern± prędko¶ci±...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-17 01:00:48
Autor: PlaMa
W dniu 2011-09-16 22:47, DoQ pisze:

Po prostu ci frustraci lecz± kompleksy "wal±c konia" patrz±c na wypadki.
Miej jaja i przyznaj, że tym motorkiem jechała jaka¶ cipa z nadmiern±
prędko¶ci±...

Niemożliwe! Motocykli¶ci to awangarda i ¶mietanka polskich kierowców a wszystkie wypadki i patologiczne sytuacje na drodze powodowane s± przez "czterokołowców", tirowców i kiepskie drogi.

Pozdrawiam
Paweł

pozdrawiam.
PlaMa

Data: 2011-09-17 10:33:14
Autor: Bartek Kacprzak
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie

Użytkownik "PlaMa" <mariush.pUSUNMNIE@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j50kfk$rkj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wreszcie zrozumiałe¶ :)
zrobi sie normalnie kiedy zaostrza warunku do uzyskania prawa jazdy, wtedy bedzie mniej debili za kierownica.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-09-17 12:58:12
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 17 Sep 2011, Bartek Kacprzak wrote:

zrobi sie normalnie kiedy zaostrza warunku do uzyskania prawa jazdy,

  Niekoniecznie.
  Była niedawno dyskusja z filmikiem jad±cego na czołówkę i czyj¶
opis takiego zdziwionego że kto¶ ma pretensje.
  S±dzisz że takie akcje *nie* były umy¶lne?

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-09-17 15:29:10
Autor: Bartek Kacprzak
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:Pine.WNT.4.64.1109171256350.1948quad...
[...]

To niech zrobia badania co 5 lat, szybko debile sie odsieja.
A ci co mimo wszystko przejda moze sie rozwala jak ci w bmw z piaseczna.

_nie_ wszyscy _musza_miec prawo jazdy.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-09-17 16:18:02
Autor: to
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
begin Bartek Kacprzak
_nie_ wszyscy _musza_miec prawo jazdy.

Wręcz przeciwnie, samochód to w tej chwili standard, nie ma powodu, żeby ograniczać ludziom możliwość korzystania z tego środka lokomocji bo paru debili na motorach uważa, że każdy powinien być w stanie dostrzec psychola na motorku jadącego 200 km/h gdzieś daleko z tyłu i odczytać telepatycznie jego przyszłe zamiary. Drogi są też dla osiemdziesięciolatków.

Data: 2011-09-17 20:39:10
Autor: DoQ
W dniu 17-09-2011 18:18, to pisze:
debili na motorach uważa, że każdy powinien być w stanie dostrzec
psychola na motorku jad±cego 200 km/h gdzie¶ daleko z tyłu i odczytać
telepatycznie jego przyszłe zamiary. Drogi s± też dla
osiemdziesięciolatków.

No wła¶nie. To tak jakby zabrać mu ciasteczko.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-17 19:28:48
Autor: Gotfryd Smolik news
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
On Sat, 17 Sep 2011, Bartek Kacprzak wrote:

To niech zrobia badania co 5 lat, szybko debile sie odsieja.

  Udajesz że nie rozumiesz?
  Oni wszelkie badania PRZEJDˇ.

_nie_ wszyscy _musza_miec prawo jazdy.

  Ale Ty wcale nie chcesz odsiać debili jadących na czołówkę.
  Ci przed komisj± tego nie zrobią :P - bo to nie jest bł±d.

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-09-17 21:37:59
Autor: Maciej S.
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
To niech zrobia badania co 5 lat, szybko debile sie odsieja.
A ci co mimo wszystko przejda moze sie rozwala jak ci w bmw z piaseczna.

Nie da rady nawet jak wprowadz± testy psychologiczne - bo te debili nie wykrywaj±.
Lekarz też nie ma prawa debilowi odmówić prawa jazdy.

Ale od lutego wchodz± na szczęscie nowe trudniejsze egzaminy - i duża czę¶c kretynów nie przejdzie  (większa baza pytań, odpowiedzi na bież±co w czasie kilku sekund, brak możliwo¶ci poprawki)

MS

Data: 2011-09-17 19:59:46
Autor: masti
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
Dnia pięknego Sat, 17 Sep 2011 21:37:59 +0200 osobnik zwany Maciej S.
wystukał:

Ale od lutego wchodzą na szczęscie nowe trudniejsze egzaminy - i duża
częśc kretynĂłw nie przejdzie  (wiÄ™ksza baza pytaĹ„, odpowiedzi na bieĹĽÄ…co
w czasie kilku sekund, brak możliwości poprawki)

nic z tego nie wyjdzie poza tym, że będą zdawali kilkukrotnie.
jeśli te pyanie będą równie "inteligentne" jak dotychczasowe to ja dziekuję. Wiele z nich nie ma nic wspólnego z rzeczywsitym ruchem drogowym

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-18 10:04:13
Autor: Maciej S.
Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie

nic z tego nie wyjdzie poza tym, że będą zdawali kilkukrotnie.
jeśli te pyanie będą równie "inteligentne" jak dotychczasowe to ja
dziekujÄ™. Wiele z nich nie ma nic wspĂłlnego z rzeczywsitym ruchem drogowym

Co nie zmienia faktu że część jełopów nie zda tego nawet za 10tym razem.

MS

Data: 2011-09-19 09:12:35
Autor: masti
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
Dnia pięknego Sun, 18 Sep 2011 10:04:13 +0200 osobnik zwany Maciej S.
wystukał:

toĹĽ  wĹ‚aĹ›nie mĂłwiÄ™. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-17 09:24:56
Autor: Dysiek
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
Miej jaja i przyznaj, że tym motorkiem jechała jaka¶ cipa z nadmiern± prędko¶ci±...

Ile jechal nie wiemy, a tirowiec nie jest bez winy - wjezdal pod ZAKAZ WJAZDU - co widac na filmiku, no i skret z lewego pasa w prawo tez zgodny z przepisami nie jest.

Dysiek

Data: 2011-09-17 09:57:54
Autor: MadMan
Dnia Sat, 17 Sep 2011 09:24:56 +0200, Dysiek napisał(a):

no i skret z lewego pasa w prawo tez zgodny z przepisami nie jest.

Przy pojeĽdzie tych gabarytów jak najbardziej jest. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-09-17 10:29:35
Autor: Dysiek
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
no i skret z lewego pasa w prawo tez zgodny z
przepisami nie jest.

Przy pojeĽdzie tych gabarytów jak najbardziej jest.

Ale wjazd w zakaz juz nie.

Dysiek

Data: 2011-09-17 17:15:36
Autor: wlasti
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j51lph$s4g$1inews.gazeta.pl...
no i skret z lewego pasa w prawo tez zgodny z
przepisami nie jest.
Przy pojeĽdzie tych gabarytów jak najbardziej jest.
Ale wjazd w zakaz juz nie.
Dysiek

no tego nie wiemy - mógł mieć pozwolenie i  z tej racji dodATKOWY CZŁOWIEK który miał co¶ sygnalizować -
a że robił to po rusku - efekt jak efekt...

fajnie się nóżka pod kołem zaklinowała temu motorzy¶cie :) - 20 cm obrotu koła i byłoby już nieciekawie...

Data: 2011-09-17 10:01:45
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 16.09.2011 22:47, DoQ pisze:

Miej jaja i przyznaj, że tym motorkiem jechała jaka¶ cipa z nadmiern±
prędko¶ci±...

Tylko zakładaj±c brak haczyków w nawierzchni musiałaby to by być straszna cipa - bo ta "nadmierna prędko¶ć" była stosunkowo niska - bardzo mocno w±tpię, żeby setkę przekroczył w chwili gleby.

Data: 2011-09-17 10:36:35
Autor: DoQ
W dniu 17-09-2011 10:01, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Ale zobacz jaki głupek, dojeżdża do skrzyżowania i odkręca manetkę.
Na ¶rodkowym stoi samochód, pracownik stacji(?) macha do niego z prawej strony - zero refleksji, grunt to ci±ć dalej.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-16 16:55:18
Autor: DoQ
W dniu 16-09-2011 16:51, to pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=vXRo7kk5c7Y

Może to taki nienachalny miejski stuncik ??

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-17 07:33:27
Autor: Twat
W dniu 2011-09-16 16:51, to pisze:
Oto dowĂłd:
http://www.youtube.com/watch?v=vXRo7kk5c7Y

im szybciej będą jeździć tym mniej ich będzie to chyba dobrze?

Data: 2011-09-17 11:17:27
Autor: Bydlę
On 2011-09-17 05:33:27 +0000, Twat <nosp@org.pl> said:

W dniu 2011-09-16 16:51, to pisze:
Oto dowód:
http://www.youtube.com/watch?v=vXRo7kk5c7Y

im szybciej będ± jeĽdzić tym mniej ich będzie to chyba dobrze?

Nie do końca - niejaki Wałęsa J. nie skasował tylko swojego pojazdu, a uszkodził cudzy, więc - być może będ± szybciej ubywać, ale sporym kosztem...

--
Bydlę

Data: 2011-09-17 11:36:19
Autor: Bartek Kacprzak
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:j51oj7$5d7$1inews.gazeta.pl...
im szybciej będ± jeĽdzić tym mniej ich będzie to chyba dobrze?

Nie do końca - niejaki Wałęsa J. nie skasował tylko swojego pojazdu, a uszkodził cudzy, więc - być może będ± szybciej ubywać, ale sporym kosztem...
Raczej nie ze swojej winy...

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-09-17 21:40:20
Autor: Maciej S.
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
kosztem...
Raczej nie ze swojej winy...

Tak, tylko nigdzie nie można się dowiedzieć ile jechał i czy miał promile.

No,ile za....dalal?

MS

Data: 2011-09-17 20:01:04
Autor: masti
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
Dnia pięknego Sat, 17 Sep 2011 21:40:20 +0200 osobnik zwany Maciej S.
wystukał:

kosztem...
Raczej nie ze swojej winy...

Tak, tylko nigdzie nie można się dowiedzieć ile jechał i czy miał
promile.

No,ile za....dalal?

a biegli juĹĽ siÄ™ wypowiedzieli?
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10283068,.html
czy może już wiesz z radaru w oczach od czytania artykułów?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-18 10:07:00
Autor: Maciej S.
Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10283068,.html
czy może już wiesz z radaru w oczach od czytania artykułów?

Biegli? Odpowiednio dobrani biegli wypowiedzą sięże Wałęsa jechał 90 km/h i ani kilonetra więcej.

A tak z ciekawości ile trzeba jechać by zostać wyrzuconym 40 metrów i ile by prędkościomierz został doszczętnie zniszczony?

MS

Data: 2011-09-18 10:25:56
Autor: Cavallino
Użytkownik "Maciej S." <macius@cyberia.pl> napisał w wiadomości news:j548re$bjn$1news.onet.pl...
[...]

JuĹĽ podali.
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/356376,z-jaka-predkoscia-jechal-jaroslaw-walesa.html

A Ty wiesz że było inaczej, bo?

Data: 2011-09-18 13:18:33
Autor: Maciej S.
Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie

JuĹĽ podali.
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/356376,z-jaka-predkoscia-jechal-jaroslaw-walesa.html

A Ty wiesz że było inaczej, bo?

Ooo, proszę, nie więcej niż 90. Dziwnym trafem - tyle ile ograniczenie.
I ty w to wierzysz? Jakbym nie miaĹ‚ kolegĂłw co opowiadali mi jakie waĹ‚ki robiÄ… odpowiedni  biegli to bym uwierzyĹ‚.

MS

Data: 2011-09-18 13:46:12
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 18.09.2011 13:18, Maciej S. pisze:

A Ty wiesz że było inaczej, bo?

Ooo, proszę, nie więcej niż 90. Dziwnym trafem - tyle ile ograniczenie.
I ty w to wierzysz? Jakbym nie miał kolegów co opowiadali mi jakie wałki
robi± odpowiedni biegli to bym uwierzył.

No to zrób własne niezależne ¶ledztwo - weĽ Macierewicza do spółki, na pewno się dogadacie.

Data: 2011-09-18 14:01:19
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "Maciej S." <macius@cyberia.pl> napisał w wiadomości news:j54k2k$ni0$1news.onet.pl...

[...]

Zmien piaskownice bo w tej cie oklamuja.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-09-18 14:33:02
Autor: Cavallino
[...]

Dopóki nie mam podstaw, to nie będę podważał.
Zwłaszcza, że napisali, iż to prędkość podczas wypadku, a nie przed hamowaniem, więc tak naprawdę nie wiadomo ile jechał wcześniej.

Data: 2011-09-18 13:58:30
Autor: to
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
begin Cavallino
[...]

Poza tym taka ekspertyza mówi o tym, ile jechał z całą pewnością, czyli jest to dolna granica. --

Data: 2011-09-18 16:01:38
Autor: DoQ
W dniu 18-09-2011 15:58, to pisze:

Dopóki nie mam podstaw, to nie będę podważał. Zwłaszcza, że napisali, iż
to prędko¶ć podczas wypadku, a nie przed hamowaniem, więc tak naprawdę
nie wiadomo ile jechał wcze¶niej.
Poza tym taka ekspertyza mówi o tym, ile jechał z cał± pewno¶ci±, czyli
jest to dolna granica.

"Obaj eksperci podkre¶laj±, że prędko¶ć przez nich podana dotyczy samego momentu zderzenia. Niewykluczone, że przed samym wypadkiem Wałęsa jechał szybciej, tylko zd±żył wyhamować. Ale na jezdni takich ¶ladów nie znaleziono."

I tego już pewnie nie da się ustalić.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 16:02:56
Autor: Cavallino
Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e75f906$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

[...]

Oczywiście.
Do ustalenia winy pewnie to wystarczy, ile faktycznie jechał wcześniej pewnie nie dowiemy się nigdy, o ile nie będzie śladów hamowania na asfalcie.

Data: 2011-09-18 17:13:48
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 18.09.2011 16:02, Cavallino pisze:

Poza tym taka ekspertyza mówi o tym, ile jechał z cał± pewno¶ci±, czyli
jest to dolna granica.

Oczywi¶cie.
Do ustalenia winy pewnie to wystarczy, ile faktycznie jechał wcze¶niej
pewnie nie dowiemy się nigdy, o ile nie będzie ¶ladów hamowania na
asfalcie.

Zwłaszcza że oprócz teorii zwolenników jazdy na o¶lep, czyli "300 na tylnym kole gwałc±c staruszki na pasach", równie możliwa jest taka, że zwolnił do tych 90 dużo wcze¶niej (o ile w ogóle wcze¶niej jechał szybciej) - np. z uwagi na stoj±cego TIRa, ale ćwok w RAVce wyskoczył mu przed pojazd na tyle niespodziewanie, że nawet nie zd±żył zacz±ć hamować.

Data: 2011-09-18 15:28:07
Autor: to
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
begin Andrzej Lawa
Zwłaszcza że oprócz teorii zwolenników jazdy na oślep, czyli "300 na
tylnym kole gwałcąc staruszki na pasach", równie możliwa jest taka, że
zwolnił do tych 90 dużo wcześniej (o ile w ogóle wcześniej jechał
szybciej) - np. z uwagi na stojącego TIRa, ale ćwok w RAVce wyskoczył mu
przed pojazd na tyle niespodziewanie, że nawet nie zdążył zacząć
hamować.

Nie pamiętam już kiedy widziałem kogoś, kto skręcił w lewo nagle i bez sygnalizacji, za to motocyklistów jadących jak debile widuję codziennie. Oczywiście teoretycznie możliwa jest sytuacja, w której W. prawidłowo wyprzedzał z prędkością 90 km/h, a gość w RAV-ce nagle go staranował, ale póki nie zostało to udowodnione to zakładam wersję najbardziej prawdopodobną czyli współwinę.

Data: 2011-09-18 17:57:40
Autor: Andrzej Lawa
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
W dniu 18.09.2011 17:28, to pisze:

Nie pamiętam już kiedy widziałem kogo¶, kto skręcił w lewo nagle i bez
sygnalizacji,

Jest to do¶ć notoryczne zjawisko.

za to motocyklistów jad±cych jak debile widuję codziennie.

To, co rzekomo widzisz, nie musi mieć zwi±zku z rzeczywisto¶ci±, bo jak sam wielokrotnie się przyznałe¶ - podstaw± oceny sytuacji s± dla ciebie założenia, a nie obserwacja.

Oczywi¶cie teoretycznie możliwa jest sytuacja, w której W. prawidłowo
wyprzedzał z prędko¶ci± 90 km/h, a go¶ć w RAV-ce nagle go staranował, ale
póki nie zostało to udowodnione to zakładam wersję najbardziej
prawdopodobn± czyli współwinę.

Ale masz jakie¶ wsparcie? W dowodach?

Bo jak nie, to równie dobrze możesz zakładać, że jaka¶ kobieta jest czarownic±, póki nie udowodni niewinno¶ci poprzez np. próbę wody.

Data: 2011-09-18 16:11:36
Autor: to
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
begin Andrzej Lawa
To, co rzekomo widzisz, nie musi mieć związku z rzeczywistością, bo jak
sam wielokrotnie się przyznałeś - podstawą oceny sytuacji są dla ciebie
założenia, a nie obserwacja.

?

Piłeś coś?

[...]

Ale masz jakieĹ› wsparcie? W dowodach?

Bo jak nie, to równie dobrze możesz zakładać, że jakaś kobieta jest
czarownicą, póki nie udowodni niewinności poprzez np. próbę wody.

A Ty jakie masz podstawy żeby twierdzić, ze winny jest kierowca osobówki? Został skazany?

Data: 2011-09-18 19:03:37
Autor: Cavallino
Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:

A Ty jakie masz podstawy żeby twierdzić, ze winny jest kierowca osobówki?

Każdy opis tego zdarzenia, dostępny gdziekolwiek.

Data: 2011-09-18 17:13:27
Autor: to
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
begin Cavallino
A Ty jakie masz podstawy żeby twierdzić, ze winny jest kierowca
osobĂłwki?

Każdy opis tego zdarzenia, dostępny gdziekolwiek.

Wynika z niego z jaką prędkością jechał motocyklista przed wypadkiem i czy kierowca RAV-a prawidłowo sygnalizował wcześniej skręt w lewo?

Data: 2011-09-18 19:16:04
Autor: Cavallino
Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e7626b7$0$2496$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

[...]

Wynika z niego, że kierowca rav wymusił pierwszeństwo.

Data: 2011-09-18 20:12:48
Autor: Andrzej Lawa
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
W dniu 18.09.2011 19:16, Cavallino pisze:

Wynika z niego z jak± prędko¶ci± jechał motocyklista przed wypadkiem i
czy kierowca RAV-a prawidłowo sygnalizował wcze¶niej skręt w lewo?

Wynika z niego, że kierowca rav wymusił pierwszeństwo.

Zostaw, do tych głupków to nie dotrze...

Taki np. DoQ nie jest w stanie odróżnić stwierdzenia winy spowodowania kolizji od okre¶lenia stopnia wpływu na _skutki_ kolizji. Dla niego 25% winy za skutki to to samo co 25% winy za samo zdarzenie...

Data: 2011-09-18 20:27:22
Autor: DoQ
W dniu 18-09-2011 20:12, Andrzej Lawa pisze:
Taki np. DoQ nie jest w stanie odróżnić stwierdzenia winy spowodowania
kolizji od okre¶lenia stopnia wpływu na _skutki_ kolizji. Dla niego 25%
winy za skutki to to samo co 25% winy za samo zdarzenie...

Albo taki np. Andrzej Ława, oberwie od ochroniarza w mazak i jeszcze przegra sprawę w s±dzie. Takie to s± jego racje.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 19:00:59
Autor: to
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
begin DoQ
Albo taki np. Andrzej Ĺawa, oberwie od ochroniarza w mazak i jeszcze
przegra sprawÄ™ w sÄ…dzie. Takie to sÄ… jego racje.

pwned!

Data: 2011-09-18 19:02:48
Autor: Cavallino
[...]

A dla mnie najbardziej prawdopodobna jest odwrotna - czyli wyjazd ćwoka w toyce bez oglądania się na cokolwiek.
I taką zakładam.

Data: 2011-09-18 17:34:32
Autor: DoQ
W dniu 18-09-2011 17:13, Andrzej Lawa pisze:

[...]

Zwolnił do dozwolonych 90 widz±c na poboczu TIRa (i/lub jakie¶ zamieszanie wokół niego), cóż za zawiła teoria... Tak jakby zwolnić do 140, widz±c samochód stoj±cy w poprzek prawego pasa autostrady.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 17:59:06
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 18.09.2011 17:34, DoQ pisze:

Zwolnił do dozwolonych 90 widz±c na poboczu TIRa (i/lub jakie¶
zamieszanie wokół niego), cóż za zawiła teoria...

Zawiła? To chyba normalne, że jak dzieje się co¶ nietypowego, to się bardziej uważa i zmniejsza prędko¶ć?

Tak jakby zwolnić do
140, widz±c samochód stoj±cy w poprzek prawego pasa autostrady.

Bredzisz - nie odróżniasz stania na poboczu od stania w poprzek.

Data: 2011-09-18 18:03:06
Autor: DoQ
W dniu 18-09-2011 17:59, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Zmniejsza do maksymalnej dozwolonej? ROTFL

Tak jakby zwolnić do
140, widz±c samochód stoj±cy w poprzek prawego pasa autostrady.
Bredzisz - nie odróżniasz stania na poboczu od stania w poprzek.

Chyba tradycyjnie niewiele zrozumiałe¶.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 18:05:46
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 18.09.2011 18:03, DoQ pisze:

[...]

No to jeszcze raz, hipokryto: zawsze i wszędzie jeĽdzisz zgodnie z limitem?

Masz braki w podstawach geometrii.

Data: 2011-09-18 18:09:49
Autor: DoQ
W dniu 18-09-2011 18:05, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Znowu chcesz odwrócić kota ogonem moherku.
Zachowanie bezpieczeństwa na drodze w przypadku nietypowej sytuacji = zwolnienie do maksymalnej dopuszczalnej. Dawno czego¶ tak dobrego nie słyszałem.

[...]

Bo nie skończyłem filatelistyki na AWFie jak ty.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 18:17:44
Autor: DoQ
W dniu 18-09-2011 18:10, Andrzej Lawa pisze:
[...]

To ci wrażliwiec. Epitety jako argumenty w kierunku adwersarzy stosuje bez zaj±knięcia, a obraża się za drobny żarcik. Zaraz zaraz, jak się co¶ takiego nazywa? Czyżby hipokryzja?
No ale cóż, kot odwrócony.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-19 09:01:26
Autor: kakmar
Dnia 18.09.2011 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał/a:
W dniu 18-09-2011 18:05, Andrzej Lawa pisze:
Zwolnił do dozwolonych 90 widząc na poboczu TIRa (i/lub jakieś
zamieszanie wokół niego), cóż za zawiła teoria...
Zawiła? To chyba normalne, że jak dzieje się coś nietypowego, to się
bardziej uważa i zmniejsza prędkość?
Zmniejsza do maksymalnej dozwolonej? ROTFL
No to jeszcze raz, hipokryto: zawsze i wszędzie jeździsz zgodnie z limitem?

Znowu chcesz odwrócić kota ogonem moherku.
Zachowanie bezpieczeństwa na drodze w przypadku nietypowej sytuacji = zwolnienie do maksymalnej dopuszczalnej. Dawno czegoś tak dobrego nie słyszałem.

Tak jakby zwolnić do
140, widzÄ…c samochĂłd stojÄ…cy w poprzek prawego pasa autostrady.
Bredzisz - nie odróżniasz stania na poboczu od stania w poprzek.
Chyba tradycyjnie niewiele zrozumiałeś.
Masz braki w podstawach geometrii.

Ta, jeśli dla Ciebie stojące na poboczu krajówki auto/ciężarówka jest czymś nietypowym, to chyba nie jeździsz zbyt wiele po takich drogach. Jeśli dodatkowo jest tak samo nietypowe jak stojące w poprzek na autostradzie,
to znacznie się różnimy w ocenie sytuacji na drodze.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-09-19 12:01:11
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.09.2011 11:01, kakmar pisze:

[...]

To po prostu teoretyk-idiota, ktĂłry w dodatku ma problem z percepcjÄ…
otoczenia i kontaktem z rzeczywistością.

Data: 2011-09-19 21:21:29
Autor: to
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
begin Andrzej Lawa
To po prostu teoretyk-idiota, ktĂłry w dodatku ma problem z percepcjÄ…
otoczenia i kontaktem z rzeczywistością.

Nie potrafisz dyskutować bez epitetów?

Data: 2011-09-20 12:23:01
Autor: DoQ
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
W dniu 19-09-2011 23:21, to pisze:
To po prostu teoretyk-idiota, który w dodatku ma problem z percepcj±
otoczenia i kontaktem z rzeczywisto¶ci±.
Nie potrafisz dyskutować bez epitetów?

Widocznie patrzył w lustro, bo to s± przecież jego słowa :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-20 12:21:34
Autor: DoQ
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
W dniu 19-09-2011 12:01, Andrzej Lawa pisze:

Ta, je¶li dla Ciebie stoj±ce na poboczu krajówki auto/ciężarówka jest czym¶
nietypowym, to chyba nie jeĽdzisz zbyt wiele po takich drogach. Je¶li
dodatkowo jest tak samo nietypowe jak stoj±ce w poprzek na autostradzie,
to znacznie się różnimy w ocenie sytuacji na drodze.
To po prostu teoretyk-idiota, który w dodatku ma problem z percepcj±
otoczenia i kontaktem z rzeczywisto¶ci±.

Oj Andrzejek znowu ¶licznie odwraca kotka ogonem, ale teraz już przeszedł samego siebie.
Przypomnijmy jego wypowiedĽ parę postów wyżej, dotycz±c± STOJˇCEGO NA POBOCZU TIRA:

"Zawiła? To chyba normalne, że jak dzieje się co¶ nietypowego, to się bardziej uważa i zmniejsza prędko¶ć? "

Moherek mu uciska móżdżek.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-20 12:22:22
Autor: DoQ
[...]

Przerosła Cię umiejętno¶ć czytania?
Kto napisał że stoj±ca ciężarówka jest nietypow± sytuacj±?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-20 12:07:39
Autor: kakmar
Dnia 20.09.2011 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał/a:
W dniu 19-09-2011 11:01, kakmar pisze:

Ta, jeśli dla Ciebie stojące na poboczu krajówki auto/ciężarówka jest czymś
nietypowym, to chyba nie jeździsz zbyt wiele po takich drogach. Jeśli
dodatkowo jest tak samo nietypowe jak stojÄ…ce w poprzek na autostradzie,
to znacznie się różnimy w ocenie sytuacji na drodze.

Przerosła Cię umiejętność czytania?
Kto napisał że stojąca ciężarówka jest nietypową sytuacją?

Trochę przerosła, zbyt pobieżnie przeglądam, mało czasu na takie rozrywki.
Ale chodziło bardziej o porównanie sytuacji z autostradą.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-09-20 14:30:11
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 20.09.2011 14:07, kakmar pisze:

[...]

Raczej to niektórych innych przerosła kwestia odróżnienia barykady w
poprzek drogi od nieruchomego obiektu a poboczu....

Data: 2011-09-20 14:49:35
Autor: DoQ
W dniu 20-09-2011 14:30, Andrzej Lawa pisze:
Przerosła Cię umiejętno¶ć czytania?
Kto napisał że stoj±ca ciężarówka jest nietypow± sytuacj±?
Trochę przerosła, zbyt pobieżnie przegl±dam, mało czasu na takie rozrywki.
Ale chodziło bardziej o porównanie sytuacji z autostrad±.
Raczej to niektórych innych przerosła kwestia odróżnienia barykady w
poprzek drogi od nieruchomego obiektu a poboczu....

Andrzejku pomieszało ci się już całkiem pod tym moherkiem. Wg. _twojej_ teorii Wałęsa mógł zwolnić, gdyż widział iż na drodze _dzieje się co¶ nietypowego_ bo widział ciężarówkę na poboczu. Google nie kłamie i dobrze pamięta, a ogonek Alik ma za krótki.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-20 14:57:50
Autor: DoQ
[...]

Czyli potwierdzasz, iż teoria Andrzeja jest z d... wzięta, bo mało prawdopodobne jest to, że kto¶ będzie zwalniał z powodu ciężarówki na poboczu? Podobnie jak ¶mieszne jest "zwolnienie" do 140km/h na autostradzie w przypadku dostrzeżenia nietypowej sytuacji?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 23:26:47
Autor: Maciej S.
Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie

Dopóki nie mam podstaw, to nie będę podważał.
Zwłaszcza, że napisali, iż to prędkość podczas wypadku, a nie przed hamowaniem, więc tak naprawdę nie wiadomo ile jechał wcześniej.

Ależ ja nie podważam. Ja po prostu nie wierzę, to różnica.
Wiem jak bardzo nieobiektywni potrafią być biegli zwłaszcza jeśli mają mało danych
Wiem jak przed wyborami przekroczenie (znaczne) prędkości przez posła partii rządzącej zostałoby wykorzystane przez partię opozycyjną - (to wygadaliście na Kurskiego a tu proszę jaki przestępca drogowy)...
Wiem w jaki sposób są w Polsce traktowani politycy, synowie znanych polityków i celebryci - są na specjalnych prawach (gwarantuję ci że być wyjechał na wóżku inwalidzkim z powiatowego szpitala po takim wypadku a nie miał ileś takm operacji na Saszerów)
Mam swoje zdanie na temat motocyklistów ze ścigaczami - znam paru,i szczycą się pobijaniem rekordów prędkości na trasach które pokonują.

Powyższe daje mi podstawy by nie wierzyć. I tyle.

MS

Data: 2011-09-19 17:33:50
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Maciej S." <macius@cyberia.pl> napisał w wiadomości news:j55nms$9a8$1news.onet.pl...
Mam swoje zdanie na temat motocyklistów ze ścigaczami - znam paru,i szczycą się pobijaniem rekordów prędkości na trasach które pokonują.

a ja znam paru kieorwcĂłw samochodĂłw, ktĂłrzy robiÄ… to samo.
I czego to dowodzi?

--
Fiat Uno 3d 1,7D - na części
http://allegro.pl/uno-1-7d-3drzwiowy-caly-tanio-i1804906436.html

Data: 2011-09-19 19:56:53
Autor: Maciej S.
Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie

a ja znam paru kieorwcĂłw samochodĂłw, ktĂłrzy robiÄ… to samo.
I czego to dowodzi?

Niczego. Za to ja nie znam ani jednego motocyklisty co jeździłby zgodnie z ograniczeniami.

MS

Data: 2011-09-19 20:18:29
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Maciej S." <macius@cyberia.pl> napisał w wiadomości news:j57vp9$c2f$1news.onet.pl...

a ja znam paru kieorwcĂłw samochodĂłw, ktĂłrzy robiÄ… to samo.
I czego to dowodzi?

Niczego. Za to ja nie znam ani jednego motocyklisty co jeździłby zgodnie z ograniczeniami.

a kierowcĂłw samochodĂłw osobowych znasz wielu?
(oczywiście nie licząc Ciebie samego, bo to przecież oczywiste, ze jeździsz zawsze przepisowo)

Data: 2011-09-19 20:35:12
Autor: Cavallino
[...]

To im siÄ™ akurat chwali, ĹĽe aĹĽ takimi debilami nie sÄ….

Data: 2011-09-19 20:57:30
Autor: Andrzej Lawa
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
W dniu 19.09.2011 19:56, Maciej S. pisze:

a ja znam paru kieorwców samochodów, którzy robi± to samo.
I czego to dowodzi?

Niczego. Za to ja nie znam ani jednego motocyklisty co jeĽdziłby zgodnie
z ograniczeniami.

A ja nie znam żadnego Macieja S., który nie byłby alkoholikiem ;->

Data: 2011-09-19 21:20:16
Autor: to
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
begin Maciej S.
Niczego. Za to ja nie znam ani jednego motocyklisty co jeździłby zgodnie
z ograniczeniami.

Ja widziałem jednego rok temu, pamiętam, że specjalnie mu się przyglądałem czy nie jest pijany lub chory.

Data: 2011-09-18 11:49:45
Autor: Bartek Kacprzak
[...]

70 km/h jesli nie zdazyl zahamowac.

Nastepny znafca motocykli.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-09-18 12:25:57
Autor: to
[...]

Chyba zapominasz nieuku o tym, że on wcześniej przywalił w osobówkę i urwał jej cały przód, a nie po prostu przewrócił się.

Data: 2011-09-18 14:31:29
Autor: DoQ
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
W dniu 18-09-2011 14:25, to pisze:
Chyba zapominasz nieuku o tym, że on wcze¶niej przywalił w osobówkę i
urwał jej cały przód, a nie po prostu przewrócił się.

Ciekawe ile jechał motocyklista na Żołnierskiej, który kilka lat temu
własnym _ciałem_ wyrwał zawieszenie (i złamał póło¶kę) w Golfie jad±cym z przeciwka.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 12:58:37
Autor: to
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
begin DoQ
Ciekawe ile jechał motocyklista na Żołnierskiej, który kilka lat temu
własnym _ciałem_ wyrwał zawieszenie (i złamał półośkę) w Golfie jadącym
z przeciwka.

To oczywiste. Jechał 50, a kierowca Golfa nie patrzył w lusterka i nie wiedział, że motocykle są wszędzie.

Data: 2011-09-18 23:32:18
Autor: Maciej S.
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
Ciekawe ile jechał motocyklista na Żołnierskiej, który kilka lat temu
własnym _ciałem_ wyrwał zawieszenie (i złamał póło¶kę) w Golfie jad±cym z przeciwka.

To jasne. Tyle ile wynosiło ograniczenie, bo przecież motocykli¶ci to miszczowie kierownicy.

MS

Data: 2011-09-18 13:20:34
Autor: Maciej S.
Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie

70 km/h jesli nie zdazyl zahamowac.

Nastepny znafca motocykli.

Zaraz okaże się że jechał 40/godzinę jak wszyscy posiadacze ścigaczów.
Nie ośmieszajcie się. Zakładacie że nikt nie jeździ po drogach nie nie widzi jak jeżdzą motocykliści?

MS

Data: 2011-09-18 13:47:23
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 18.09.2011 13:20, Maciej S. pisze:

70 km/h jesli nie zdazyl zahamowac.

Nastepny znafca motocykli.

Zaraz okaże się że jechał 40/godzinę jak wszyscy posiadacze ¶cigaczów.
Nie o¶mieszajcie się. Zakładacie że nikt nie jeĽdzi po drogach nie nie
widzi jak jeżdz± motocykli¶ci?

O¶mieszasz to się ty. I to nie tylko kaleczeniem gramatyki.

Data: 2011-09-18 14:04:29
Autor: DoQ
W dniu 18-09-2011 13:47, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Poczekaj, a zapytam inaczej. Jadę sobie samochodem 140km/h, z podporz±dkowanej wł±cza się motocyklista - hamuję, uderzam go jednak maj±c na budziku 90km/h co potwierdzaj± biegli. Ile wg. Ciebie jechałem? 140 czy przepisowe 90 ?:)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 14:17:39
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 18.09.2011 14:04, DoQ pisze:

[...]

A ile jeste¶ w stanie udowodnić?

Data: 2011-09-18 14:22:15
Autor: DoQ
W dniu 18-09-2011 14:17, Andrzej Lawa pisze:
[...]

90 jest dla mnie korzystne. Więc przyznam że jechałem 90 zwłaszcza, że potwierdzili to biegli. Oczywi¶cie "nawet nie zd±żyłem dotkn±ć hamulca, tak szybko mi wyskoczył". I jak? Dobrze wypadłem? ;) Nie s±dzisz, że nieraz (a co prawdopodobne całkiem często) fakty nie do końca pokrywaj± się z tym co udowodnione?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 15:29:49
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 18.09.2011 14:22, DoQ pisze:
[...]

Kolejny argument przeciwko rozumowaniu różnych 3- i 2-literowych matołków, którzy uważaj±, że "rzeczywisto¶ć nieważna - ja sobie jak±¶ maksymaln± prędko¶ć założę, a jak rzeczywisto¶ć nie odpowiada moim założeniom, to tym gorzej dla rzeczywisto¶ci".

W dobie ABS ¶ladów hamowania możesz nie mieć i potem tłumaczenie przed prokuratorem, że pojazd widziałe¶, ale założyłe¶ że jedzie wolniej, więc potraktowałe¶ rzeczywisto¶ć jako złudzenie optyczne nie zmieni twojej sytuacji, chyba że będziesz próbował udawać wariata.

I nie ma znaczenia, czy ten na kim wymusiłe¶ kierował motocyklem, rowerem, samochodem osobowym czy TIRem. Czy też, jak to czasem bywa, poci±giem.

Data: 2011-09-18 15:43:23
Autor: DoQ
W dniu 18-09-2011 15:29, Andrzej Lawa pisze:

[...]

Aha, zabrakło argumencików i zaczęli¶my wycieczki osobiste?

[...]

Ależ ma, nie raz s±d orzekł współwinę w takich przypadkach.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 17:07:35
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 18.09.2011 15:43, DoQ pisze:
[...]

Uderz w stół...

[...]

Oczywi¶cie podasz sygnatury i tre¶ci uzasadnień, hmm?

Data: 2011-09-18 17:25:30
Autor: DoQ
Motocykliści jeżdżą szybko i bezpi ecznie
W dniu 18-09-2011 17:07, Andrzej Lawa pisze:

Ależ ma, nie raz sąd orzekł współwinę w takich przypadkach.
Oczywiście podasz sygnatury i treści uzasadnień, hmm?

Podawałem już na PMS

http://www.rzu.gov.pl/art-362-przyczynienie-sie/Wyrok_SN_z_dnia_17_kwietnia_2008_r__sygn_akt_I_C_50_07_niepublikowany__1295

"Dlatego też w niniejszej sprawie Sąd dokonał oceny zachowania się powoda z punktu widzenia uchybień, a więc ciężaru gatunkowego jego zachowania opierając się na treści art. 362 kc to jest przyczynienia się poszkodowanego do powstania szkody. Następnie, analizując te wszystkie przyczyny wypadku - wyjazd przez uczestnika kolizji Kazimierza M. z posesji bez ustąpienia pierwszeństwa jadącemu drogą główną powodowi oraz nadmierna prędkość powoda, Sąd ustalił że wszystkie one były przyczyną powstania szkody a zatem że także powód przyczynił się do powstania szkody. Stwierdzić należy, że to przyczynienie się powoda do powstania szkody należy wymierzyć na 25% gdyż w takim zakresie powód jako poszkodowany odegrał w tym zdarzeniu taką rolę, jadąc z prędkością między 70 a 80 km/h w obszarze zabudowanym

(...)

Miarkując zatem odszkodowanie Sąd uznał, że prędkość z jaką poruszał się powód (między 70 a 80 km/h) była nadmierna, przekraczająca dozwoloną a tym samym stwarzająca niebezpieczeństwo dla innych uczestników ruchu podczas gdy dozwolona prędkość w obszarze zabudowanym wynosi 50 km na godzinę. Niewątpliwie powód jechał z nadmierną prędkością i przez ten fakt przyczynił się do powstania szkody niezależnie oczywiście od tego czy ponosi winę. Sąd uznał, że owo przyczynienie należy wymierzyć na 25% mając na uwadze, że jazda z nadmierną prędkością stanowiła jedną z przyczyn zaistnienia przedmiotowego zdarzenia, że jest jedną z głównych przyczyn wszystkich wypadków i kolizji mających miejsce na polskich drogach, że zwiększa zawsze ryzyko spowodowania kolizji i wypadków, że wraz ze wzrostem prędkości pojazdu zawsze zmniejsza się ilość czasu jaki pozostaje na reakcję w nagłych sytuacjach a także wydłuża się droga hamowania pojazdu w sytuacjach zagrożenia na drodze, że przy nadmiernej prędkości zwiększa się ryzyko odniesienia poważniejszych obrażeń w razie zaistnienia wypadku komunikacyjnego że nawet niewielki wzrost prędkości może spowodować znaczny wzrost siły uderzenia i że wreszcie nadmierna prędkość stwarza niebezpieczeństwo dla innych użytkowników dróg w szczególności dla przechodniów. W przedmiotowym wypadku Sąd nie analizował winy powoda Kazimierza D. (jak tego chciał pozwany). W wyniku ruchu pojazdów doszło do szkody a powód Kazimierz D. w ¼ inaczej w 25% przyczynił się do jej powstania bo jechał swoim samochodem zbyt szybko a ta nadmierna szybkość wpłynęła niewątpliwie na rozmiar szkody.
"

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 17:54:10
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 18.09.2011 17:25, DoQ pisze:
[...]

Nie ma zwi±zku ze spraw± - podejrzany o wymuszenie nie został trafiony pojazdem na drodze z pierwszeństwem.

Data: 2011-09-18 17:59:53
Autor: DoQ
W dniu 18-09-2011 17:54, Andrzej Lawa pisze:

[...]

Zacytuje jeszcze raz:
  "(...)wraz ze wzrostem prędko¶ci pojazdu zawsze zmniejsza się ilo¶ć czasu jaki pozostaje na reakcję w nagłych sytuacjach a także wydłuża się droga hamowania pojazdu w sytuacjach zagrożenia na drodze, że przy nadmiernej prędko¶ci zwiększa się ryzyko odniesienia poważniejszych obrażeń w razie zaistnienia wypadku komunikacyjnego że nawet niewielki wzrost prędko¶ci może spowodować znaczny wzrost siły uderzenia i że wreszcie nadmierna prędko¶ć stwarza niebezpieczeństwo dla innych użytkowników dróg w szczególno¶ci dla przechodniów.

Czyli nie tylko lustereczka, nie tylko posiadane pierwszeństwo ale i prędko¶ć - tak, wbrew temu co Ci się zdaje uważa S±d Najwyższy.
Ale mogłem spodziewać się, że odwrócisz kota ogonem.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 18:03:44
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 18.09.2011 17:59, DoQ pisze:

[...]

Cytuj sobie do woli - co nie zmieni faktu, że sytuacja jest zupełnie inna niż np. w zdarzeniu z Wałęs± juniorem, bo do kolizji ze sprawc± nie doszło, a z opisu sytuacji wynikło, że poszkodowany miał czas na reakcję, tylko przy tej _udowodnionej_ nadmiernej prędko¶ci sobie z t± reakcj± nie poradził.

Data: 2011-09-19 10:47:03
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 18 Sep 2011, DoQ wrote:

Podawałem już na PMS

http://www.rzu.gov.pl/art-362-przyczynienie-sie/Wyrok_SN_z_dnia_17_kwietnia_2008_r__sygn_akt_I_C_50_07_niepublikowany__1295

"Dlatego też w niniejszej sprawie S±d dokonał oceny zachowania się powoda z punktu widzenia uchybień, a więc ciężaru gatunkowego jego zachowania opieraj±c się na tre¶ci art. 362 kc to jest przyczynienia się poszkodowanego do powstania szkody.
[...]
powód przyczynił się do powstania szkody. Stwierdzić należy, że to przyczynienie się powoda do powstania szkody należy wymierzyć na 25%

  Jak rozumiem, nie chodziło o *winę* lecz o zmniejszenie prawa
do odszkodowania?

Miarkuj±c zatem odszkodowanie

  Wychodzi na to, że sprawcy wypadku nie należało się "100%" odszkodowanie,
bo "sam się przyczynił".
  Ale współwiny w tym nie widać (bo w ogóle nie ma mowy o winie, lecz
o odpowiedzialno¶ci, konkretnie maj±tkowej, a tę można ponosić nawet
ZUPEŁNIE bez winy, więc dedukcja w tę stronę nie działa: wina poci±ga
za sob± odpowiedzialno¶ć, ale odpowiedzialno¶ć wcale nie musi wynikać
z winy).

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-09-18 14:00:26
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "Maciej S." <macius@cyberia.pl> napisał w wiadomości news:j54k6d$o0b$1news.onet.pl...

[...]

ROTFL

Pisz dalej chlopie, dawno sie tak nie usmialem.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-09-18 14:08:38
Autor: DoQ
[...]

Easy.. A.Ł, B.K i (choć nie jestem pewien) masti to nieomylni motocykli¶ci. Im nie przetłumaczysz że białe jest białe, a czarne jest czarne ;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 14:17:06
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 18.09.2011 14:08, DoQ pisze:
[...]

IdĽ helu szukać z Macierewiczem.

Data: 2011-09-18 14:22:39
Autor: DoQ
[...]

Zjedz ciacho z Bartkiem.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 15:30:30
Autor: Andrzej Lawa
[...]

^^^^^^^^^^^^^
Paweł

Jeste¶ zafajdanym hipokryt±.

Data: 2011-09-18 15:45:52
Autor: DoQ
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
W dniu 18-09-2011 15:30, Andrzej Lawa pisze:

Zjedz ciacho z Bartkiem.

Pozdrawiam
^^^^^^^^^^^^^
Paweł
Jeste¶ zafajdanym hipokryt±.

A Ty moherem spod krzyża, który nie wyobraża sobie wolnej dyskusji bez okazywania nienawi¶ci przeciwnikowi.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 17:10:40
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 18.09.2011 15:45, DoQ pisze:
[...]

Jak pisałem - jeste¶ hipokryt±.

Data: 2011-09-18 17:26:30
Autor: DoQ
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
W dniu 18-09-2011 17:10, Andrzej Lawa pisze:

Pozdrawiam
^^^^^^^^^^^^^
Paweł
Jeste¶ zafajdanym hipokryt±.

A Ty moherem spod krzyża, który nie wyobraża sobie wolnej dyskusji bez
okazywania nienawi¶ci przeciwnikowi.
Jak pisałem - jeste¶ hipokryt±.

Możesz to napisać jeszcze 10x, a i tak to kłamstwo nie stanie się prawd±.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 18:00:35
Autor: DoQ
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
W dniu 18-09-2011 17:54, Andrzej Lawa pisze:

Możesz to napisać jeszcze 10x, a i tak to kłamstwo nie stanie się prawd±.
I vice versa.

Ale ja nie napisałem, że jeste¶ hipokryt±.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 18:04:15
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 18.09.2011 18:00, DoQ pisze:
[...]

Skłamałe¶, że nie jeste¶.

Data: 2011-09-18 18:06:10
Autor: DoQ
W dniu 18-09-2011 18:04, Andrzej Lawa pisze:

Możesz to napisać jeszcze 10x, a i tak to kłamstwo nie stanie się
prawd±.
I vice versa.
Ale ja nie napisałem, że jeste¶ hipokryt±.
Skłamałe¶, że nie jeste¶.

To też możesz powtórzyć jeszcze 10x moherku.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 18:06:29
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 18.09.2011 18:06, DoQ pisze:
[...]

O, i znowu kłamiesz, oszczercza mendo.

Data: 2011-09-18 18:12:42
Autor: DoQ
W dniu 18-09-2011 18:06, Andrzej Lawa pisze:

[...]

O ROTFL, jeszcze ustaw sobie na mnie sygnaturkę
- Bez pozdrowień, spierdalaj wrogu!
   Andrzej

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 18:22:34
Autor: to
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
begin DoQ
O ROTFL, jeszcze ustaw sobie na mnie sygnaturkę - Bez pozdrowień,
spierdalaj wrogu!

NajwyraĹşniej dla Andrzejka interlokutor to z definicji wrĂłg. ;)

Data: 2011-09-18 20:42:38
Autor: DoQ
W dniu 18-09-2011 20:22, to pisze:
O ROTFL, jeszcze ustaw sobie na mnie sygnaturkę - Bez pozdrowień,
spierdalaj wrogu!
NajwyraĽniej dla Andrzejka interlokutor to z definicji wróg. ;)

Aż strach pomy¶leć, jak to się przenosi na jego styl jazdy ;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 19:04:31
Autor: to
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
begin DoQ
NajwyraĹşniej dla Andrzejka interlokutor to z definicji wrĂłg. ;)

Aż strach pomyśleć, jak to się przenosi na jego styl jazdy ;)

Ja wolę o tym nie myśleć. :>

Data: 2011-09-18 18:21:46
Autor: to
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
begin Andrzej Lawa
O, i znowu kłamiesz, oszczercza mendo.

Co Ty taki nerwowy jesteĹ›, Andrzejku?

Data: 2011-09-18 20:40:18
Autor: DoQ
W dniu 18-09-2011 20:21, to pisze:

O, i znowu kłamiesz, oszczercza mendo.
Co Ty taki nerwowy jeste¶, Andrzejku?

http://www.youtube.com/watch?v=1ajkgIfEm2Q :D
Pewnie z ochroniarzami też tak usiłował porozmawiać ;>

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-18 19:04:01
Autor: to
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
begin DoQ
O, i znowu kłamiesz, oszczercza mendo.
Co Ty taki nerwowy jesteĹ›, Andrzejku?

http://www.youtube.com/watch?v=1ajkgIfEm2Q :D Pewnie z ochroniarzami teĹĽ
tak usiłował porozmawiać ;>

Niezły czołguś!

Data: 2011-09-18 21:18:36
Autor: Bartek Kacprzak
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomo¶ci news:4e76172c$1news.home.net.pl...
To też możesz powtórzyć jeszcze 10x moherku.

O, i znowu kłamiesz, oszczercza mendo.

Alez naprawde...
Nie widzisz, ze rozmawiasz z idiota?
W dodatku z takim, co szczeka wylacznie zza klawiszy.
Chloptas nie ma odwagi rozmawiac w cztery oczy.
Szkoda na niego czasu.

pozdr

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-09-19 09:13:29
Autor: masti
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
Dnia pięknego Sun, 18 Sep 2011 10:07:00 +0200 osobnik zwany Maciej S.
wystukał:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10283068,.html czy moĹĽe
już wiesz z radaru w oczach od czytania artykułów?

Biegli? Odpowiednio dobrani biegli wypowiedzą sięże Wałęsa jechał 90
km/h i ani kilonetra więcej.

tak, tak. I jeszcze pewnie hel rozpylili.

A tak z ciekawości ile trzeba jechać by zostać wyrzuconym 40 metrów i
ile by prędkościomierz został doszczętnie zniszczony?

wbrew pozorom niedużo. Zegary w moto są niczym nie osłonięte i jak walisz to są pierwsze do rozwalenia.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-19 12:20:46
Autor: J.F
Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
UĹĽytkownik "Maciej S."  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:j548re$bjn$1@news.onet.pl...
[...]

Awaryjnie zawsze moga swietdzic pomrocznosc jasna, widac genetycznie czesta  tej rodzinie :-)

A tak z ciekawości ile trzeba jechać by zostać wyrzuconym 40 metrów i ile by prędkościomierz został doszczętnie zniszczony?

Ile on zostal wyrzucony to chyba bardziej znamy od plotek z Faktu niz z rzeczywistosci, ale tak pi*drzwi - jesli mial pozioma skladowa 90km/h, i nie ulegla ona jakiemus wielkiemu zwolnieniu przy zderzeniu, to sila tarcia o asfalt powinna go zatrzymac gdzies wlasnie po ~40m, czy nawet dalej, jesli kombinezon sliski.

Ale wtedy by sie chyba tak nie polamal, wiec raczej go motocykl solidnie wybil w gore, i rownie solidnie przygrzmocil. 90km/h chyba do tego wystarczy.

No chyba ze w cos przygrzmocil na koncu hamowania.

J.

Data: 2011-09-19 12:32:59
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.09.2011 12:20, J.F pisze:

Ale wtedy by sie chyba tak nie polamal, wiec raczej go motocykl solidnie
wybil w gore, i rownie solidnie przygrzmocil. 90km/h chyba do tego
wystarczy.

Wystarczy.

Rzuć się z wysokości około 30m i potem opowiedz wrażenia - o ile się
gdzieś nie rąbnąłem w obliczeniach, to lecąc z takiej wysokości uzyskasz
90km/h.

Data: 2011-09-19 13:43:28
Autor: to
[...]

ROTFL. Kolejny raz wychodzi z Ciebie nieuctwo. Te dwie sytuacje majÄ… siÄ™ do siebie tak jak szambiara do bazy kosmicznej.

Data: 2011-09-19 19:57:56
Autor: Maciej S.
Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
ROTFL. Kolejny raz wychodzi z Ciebie nieuctwo. Te dwie sytuacje majÄ… siÄ™
do siebie tak jak szambiara do bazy kosmicznej.

Dokładnie tak :)))

MS

Data: 2011-09-17 12:24:28
Autor: Cavallino
On 2011-09-17 05:33:27 +0000, Twat <nosp@org.pl> said:

[...]

Akurat to jemu uszkodzono pojazd.

Data: 2011-09-17 20:38:20
Autor: nalesnik
W dniu 17.09.2011 11:17, Bydlę pisze:
Nie do końca - niejaki Wałęsa J. nie skasował tylko swojego pojazdu, a
uszkodził cudzy, więc - być może będ± szybciej ubywać, ale sporym
kosztem...

Niezwykle celny przykład, Watsonie

Data: 2011-09-18 08:53:27
Autor: Bydlę
On 2011-09-17 18:38:20 +0000, nalesnik <mu5k@o2.o2.o2.o2.pl> said:

[...]

Czyżby¶ zaliczał się do tych nielicznych, którym wydaje się, że tam poboczenapadło na Walęsę J. i nic poza motocyklem Wałęsy J. nie ucierpiało?

Od dawna to masz?

--
Bydlę

Data: 2011-09-18 11:52:49
Autor: Bartek Kacprzak
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:j544h7$5ad$3inews.gazeta.pl...
On 2011-09-17 18:38:20 +0000, nalesnik <mu5k@o2.o2.o2.o2.pl> said:

[...]

To pisz z sensem bo z pierwszego postu wynika, ze to motocyklista spowodowal kolizje.
Bo akurat w tym przypadku slepy puszkarz zniszczyl czyjs pojazd.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-09-18 13:45:17
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 18.09.2011 08:53, Bydlę pisze:

Niezwykle celny przykład, Watsonie

Czyżby¶ zaliczał się do tych nielicznych, którym wydaje się, że tam
poboczenapadło na Walęsę J. i nic poza motocyklem Wałęsy J. nie ucierpiało?

Nie pobocze, tylko pół¶lepy debil w samochodzie.

Data: 2011-09-17 12:27:10
Autor: masti
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
Dnia pięknego Sat, 17 Sep 2011 07:33:27 +0200 osobnik zwany Twat wystukał:

następny kretyn

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-19 11:09:03
Autor: J.F
Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
UĹĽytkownik "to"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
Oto dowĂłd:
http://www.youtube.com/watch?v=vXRo7kk5c7Y

Zly przyklad.
Wypadek jakich wiele w Rosji, przynajmniej na YT - wlasciwie nie wiadomo dlaczego.

Jechal owszem szybko, ale zwolnil skrzyzowanie wczesniej. Ciezarowka nie zajechala bezczelnie tylko z odpowiednim dystansem,  i na oko moglby spokojnie zahamowac, ale nie chcial, czy moze mu nie wyszlo ... a moze potrzebowal nowej skory.

J.

Data: 2011-09-19 12:04:43
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.09.2011 11:09, J.F pisze:

[...]

Ja tam widzę trzy możliwości: (1) motocyklista to kompletna dupa i
zdecydowanie za gwałtownie zahamował, (2) motocyklista idiotycznie
oszczędzał i kupił jakąś starą oponę o kiepskiej przyczepności lub (3)
droga była zasyfiona jakimś olejem lub czymś podobnym (co biorąc pod
uwagę okolicę stacji i radzieckie normy jakości cystern jest zupełnie
moĹĽliwe).

Data: 2011-09-19 17:40:12
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:j5743s$auu$1inews.gazeta.pl...
[...]

od razu widać, ze żaden z Was nie jeździ moto...

Jest też 4 możliwość, o której już pisałem na grupie, z resztą pod tym samym filmikiem.

Data: 2011-09-19 18:47:01
Autor: Andrzej Lawa
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie
W dniu 19.09.2011 17:40, Kuba (aka cita) pisze:

od razu widać, ze żaden z Was nie jeĽdzi moto...

Jest też 4 możliwo¶ć, o której już pisałem na grupie, z reszt± pod tym
samym filmikiem.

Je¶li jeĽdzisz tak samo dobrze, jak ¶ledzisz w±tek, to długo nie pożyjesz ;-/

To twojej teorii już się w tym w±tku odniesiono (m.in. ja się odnosiłem) i jest ona o tyle dziurawa, że (1) powinien spokojnie wyhamować bez kładzenia, (2) kładzenie to w większo¶ci przypadków "legenda urbana"- hamowanie "na stoj±co" jest z reguły lepsze niż "na leż±co", a poza tym (3) je¶li już kto¶ chce położyć motocykl to zrobi to raczej kontrolowanym po¶lizgiem tylnego koła, żeby nie polecieć gwałtownie na mordę tylko stosunkowo łagodnie glebn±ć i oddzielić się od pojazdu puszczaj±c go przodem (oddaj±c mu więcej pędu).

Zatem nawet je¶li wywrotka była celowa, to zbędna i Ľle wykonana.

Data: 2011-09-19 19:46:47
Autor: Kuba \(aka cita\)
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomo¶ci news:4e777235news.home.net.pl...

To twojej teorii już się w tym w±tku odniesiono (m.in. ja się odnosiłem) i jest ona o tyle dziurawa, że (...)

to akurat nie jest MOJA teoria, ba nawet powiem, ze w ogóle mnie nie przekonuje.
Prawda jest jednak taka, ze kole¶ w tym wypadku położył motocykl najprawdopodobniej celowo i wlasnie dlatego, ze taka teoria istnieje i w¶ród motocyklistów ma sie bardzo dobrze (w zasadzie tak dobrze, jak wsórd wielu kierowców teoria mówi±ca, ze niezapinanie pasów bezpieczeństwa ratuje życie).

W zwi±zku z powyższym stwierdzam, ze widać, ze nie jeĽdzicie, bo próbujecie dywagować nad bardzo ewidentnym przypadkiem.

Data: 2011-09-19 20:56:09
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.09.2011 19:46, Kuba (aka cita) pisze:

[...]

Taaak, kła¶ć się przy zapasie na normalne hamowanie...

W zwi±zku z powyższym stwierdzam, ze widać, ze nie jeĽdzicie, bo
próbujecie dywagować nad bardzo ewidentnym przypadkiem.

Ty za to tak strasznie dużo jeĽdzisz, że zamiast normalnie zahamować - wolisz się wywalić.

Data: 2011-09-19 21:06:46
Autor: Kuba \(aka cita\)
Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomo¶ci news:4e779071$1news.home.net.pl...
[...]

tego akurat nie wiesz, a nie wiesz bo nie jeĽdzisz.
Podłoże potrafi być zdradliwe, prędko¶ć oceniasz na podstawie hiper-pmsowego-radaru. Czynników, które maj± wpływ na jako¶ć hamowania jedno¶ladem jest masa.

W zwi±zku z powyższym stwierdzam, ze widać, ze nie jeĽdzicie, bo
próbujecie dywagować nad bardzo ewidentnym przypadkiem.

Ty za to tak strasznie dużo jeĽdzisz, że zamiast normalnie zahamować - wolisz się wywalić.

a przeczytałe¶ co napisalem ponad tym co zacytowałe¶, czy tylko wybrałe¶ fragmenty wg własnego widzimisie?
EOT

Data: 2011-09-19 21:20:45
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.09.2011 21:06, Kuba (aka cita) pisze:

Taaak, kła¶ć się przy zapasie na normalne hamowanie...

tego akurat nie wiesz, a nie wiesz bo nie jeĽdzisz.

Je¶li ja nie jeżdżę, to twoja stara się puszcza.

Podłoże potrafi być zdradliwe,

Je¶li nauczyłby¶ się czytać, zauważyłby¶, że o nietypowo ¶liskim podłożu pisałem.

prędko¶ć oceniasz na podstawie
hiper-pmsowego-radaru.

Film ma okre¶lon± liczbę klatek na sekundę - je¶li nie wierzysz mojemu oszacowaniu spróbuj sobie policzyć sam.

Czynników, które maj± wpływ na jako¶ć hamowania
jedno¶ladem jest masa.

Owszem, wł±cznie z problemem dupy za kierownic±.

[...]

Sarkazmu by¶ nie rozpoznał, nawet jakby podszedł i użarł ciebie w zadek.

Motocykli¶ci jeżdż± szybko i bezpiecznie