[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; u zbierał 180 punktów

Data: 2010-03-29 19:06:10
Autor: Artur Maśląg
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; u zbierał 180 punktów
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Motocyklista-przejechal-8-kilometrow;-nazbieral-180-punktow,wid,12115367,wiadomosc.html
http://tinyurl.com/yaw4wwo

Policja z Wejherowa po pościgu zatrzymali motocyklistę, który popełnił kilka wykroczeń. Gdy policjanci podliczyli punkty za każde z nich, otrzymali trzycyfrowy wynik - 180 punktów.

Wszystko działo się w czwartek w okolicach miejscowości Luzino. Motocyklista wyprzedził nieoznakowany radiowóz na łuku drogi, potem - jeszcze inne auto. Gdy następnie przejechał skrzyżowanie na czerwonym świetle skrzyżowanie, drogówka włączyła sygnały wzywające do zatrzymania się.

Kierujący zaczął uciekać. W tym czasie wyprzedzał pojazdy z prawej i lewej strony, także na przejściach dla pieszych. Nie respektował też znaków drogowych. Po ok. ośmiokilometrowym pościgu mężczyzna zatrzymał się i porzuciwszy motor, usiłował dalej uciekać pieszo. Szybko został zatrzymany.

Jak się okazało 24-letni mieszkaniec gm. Wejherowo  nie miał uprawnień do kierowania motocyklem, a jego jednoślad - aktualnych badań technicznych. Mężczyzna był trzeźwy. Funkcjonariusze zatrzymali prawo jazdy 24-latka, a motor zabezpieczyli na policyjnym parkingu.

Teraz sąd, do którego trafi sprawa, określi, jaką karę poniesie motocyklista.

****************************

Kolejny. Bez prawka, bez przeglądu i ucieczka - później znowu napiszą,
że wszytko przez Policję, bo gdyby nie ona, to by nie uciekał...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-03-29 10:50:32
Autor: Pilen
Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 pun któw

"Kierowco! Patrz w lusterka, motocykle są wszędzie!"

.... a samochodów jest 100 x więcej.

Data: 2010-03-29 20:42:12
Autor: marjan
Pilen pisze:
"Kierowco! Patrz w lusterka, motocykle są wszędzie!"

Korci mnie żeby zrobić sobie żółtą naklejkę na samochód:
"Patrz przed siebie a nie w lusterka, żebyś mi w d... nie wjechał" ;)

--
Pozdrawiam serdecznie,                       Fiat Punto mk1 '99
Mariusz [marjan] Morycz                Uniden 520 + President Indiana

Data: 2010-03-30 08:26:47
Autor: Axel
"marjan" <klero8.tk9@gmail.com> wrote in message

"Kierowco! Patrz w lusterka, motocykle są wszędzie!"
Korci mnie żeby zrobić sobie żółtą naklejkę na samochód:
"Patrz przed siebie a nie w lusterka, żebyś mi w d... nie wjechał" ;)

Zrobilem taki napis i mam na zderzaku ;-)

--
Axel

Data: 2010-03-31 01:26:24
Autor: amos
On 30 Mar, 08:26, "Axel" <al...@polbox.BEZSPAMU.com> wrote:

> Korci mnie żeby zrobić sobie żółtą naklejkę na samochód:
> "Patrz przed siebie a nie w lusterka, żebyś mi w d... nie wjechał" ;)

Zrobilem taki napis i mam na zderzaku ;-)

Rownie idiotyczny napis jak ten pierwszy.
Moze sobie jeszcze pozaklejaj wszystkie lusterka w ramach protestu.

Obowiazek orientowania sie, co sie dzieje na drodze (zarowno z przodu
jak i z tylu) dotyczy kazdego niezaleznie od tego, czym sie jezdzi.
Jesli jestes w stanie dostrzec co jest za Toba bez lusterek, mozesz
sobie w nie nie patrzec.

--
amos

Data: 2010-03-31 11:35:02
Autor: Axel
Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
"amos" <gwojciula@gmail.com> wrote

[...]

Dokladnie. Jest napisem w odpowiedzi na tamten.

Moze sobie jeszcze pozaklejaj wszystkie lusterka w ramach protestu.

Jakiego protestu? Ja akurat z lusterek korzystam. Rowniez w celu _przepuszczenia_ moto.

[...]

Jak nie jestes w stanie rozumiec slowa pisanego, to nie odpisuj na posty...

--
Axel

Data: 2010-03-31 03:43:58
Autor: amos
On 31 Mar, 11:35, "Axel" <al...@polbox.BEZSPAMU.com> wrote:
Jak nie jestes w stanie rozumiec slowa pisanego, to nie odpisuj na posty...

Wiec wyjasnij prosze, w jakim celu zrobiles sobie na zderzaku ten
genialny napis?
W moim rozumneniu to jakas cieta riposta wobec zlych motocyklistow,
ktorzy naklejaja sobie na auta nalepki przypominjace udziom aby
patrzyli w lusterka.

--
amos

Data: 2010-03-31 14:16:34
Autor: Axel
Motocyklista przejechal 8 km; uzbieral 180 punktów
[...]

W celu przypomnienia jelopom, ktorzy do zauwazenia motocykli w lusterkach musza miec przypomnienie, zeby lepiej patrzyli tez do przodu.

--
Axel

Data: 2010-03-31 06:26:46
Autor: amos
On 31 Mar, 14:16, "Axel" <al...@polbox.BEZSPAMU.com> wrote:
"amos" <gwojci...@gmail.com> wrote

> [...]

W celu przypomnienia jelopom, ktorzy do zauwazenia motocykli w lusterkach
musza miec przypomnienie, zeby lepiej patrzyli tez do przodu.

Dobra, mam to ;) Ale tak naprawde to chyba walka z wiatrakami.

Tego typu kierowcy z duzym prawdopodobienstwem wjada Ci w dupe gapias
sie na Twoj napis, zamiast w lusterka i przed siebie.

--
amos

Data: 2010-03-31 19:58:00
Autor: Axel

"amos" <gwojciula@gmail.com> wrote in message news:0a32d9bc-96e1-4f9c-8f4f-fa7f3eaf27fai5g2000vbk.googlegroups.com...
> [...]

W celu przypomnienia jelopom, ktorzy do zauwazenia motocykli w lusterkach
musza miec przypomnienie, zeby lepiej patrzyli tez do przodu.

Dobra, mam to ;)

No to sie ciesze :-)

Ale tak naprawde to chyba walka z wiatrakami.

Alez oczywiscie. Rowniez w odniesieniu do widocznosci moto.

Tego typu kierowcy z duzym prawdopodobienstwem wjada Ci w dupe gapias
sie na Twoj napis, zamiast w lusterka i przed siebie.

Wczoraj taki z choroba kregoslupa uniemozliwiajaca skrecenie glowy do lusterka probowal mnie wypchnac na pas zieleni, zmieniajac pas, gdy mialem maske na wysokosci jego drzwi. A jak do niego podjechalem z prawej przed swiatlami i powiedzialem przez okno, co mysle - zupelnie nie wiedzial, o co mi chodzi i co sie stalo...

--
Axel

Data: 2010-03-31 01:13:21
Autor: amos
On 29 Mar, 19:50, Pilen <piot...@gmail.com> wrote:

... a samochodów jest 100 x więcej.

I to Cie zwalnia od patrzenia w lusterka?

Co wlasciwie chciales przekazac ta gleboka mysla?

--
amos

Data: 2010-03-29 11:35:45
Autor: Bartek Kacprzak
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości

http://tinyurl.com/yaw4wwo

http://prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/artykul/rekord;punktow;karnych;zdobyl;pirat;bez;prawa;jazdy,253,0,380157.html

http://tinyurl.com/yg7gmnz

http://tinyurl.com/yzmoe9f

Kolejny. Bez prawka, bez przeglądu i ucieczka - później znowu napiszą,
że wszytko przez Policję, bo gdyby nie ona, to by nie uciekał...
A moze po prostu napisz, ze to kolejny gowniarz i idiota.
Bo jesli napisze, ze wszyscy kierowcy samochodow to kretyni to beda
mial
racje i napisze prawde, czy nie?
--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2010-03-29 22:12:29
Autor: DoQ
Bartek Kacprzak pisze:

Bo jesli napisze, ze wszyscy kierowcy samochodow to kretyni to beda
mial
racje i napisze prawde, czy nie?
Ave1,8

No jesli uwazasz sie za kretyna to prosze bardzo...

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-30 00:19:14
Autor: Artur Maśląg
DoQ pisze:
Bartek Kacprzak pisze:

[...]

Niech pisze - wiele to nie zmieni :) Źle uderzył (i nadal to robi)
i brnie w zaparte. Może kiedyś trafi mu się odrobina refleksji
i zrozumie, że do pewnych zdarzeń należy podchodzić takimi jakie
są, a nie próbować zniekształcać rzeczywistość, by za wszelką
ceną bronić motocyklistów, bądź obciążać winą wszystkich, poza
samym sprawcą wypadku. W sumie to on nie pierwszy, nie ostatni
- jedni do upadłego będą bronić swoim po linii lejcowej, inni
obciążać cały świat za efekty swych zachowań, kolejni będą
obciążać winą tych, którzy tak naprawdę w niewielkim zakresie
przyczyni się do wypadku, choć winnymi są - w części.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-03-30 08:53:52
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:hor91b$3i3$1inews.gazeta.pl...
DoQ pisze:
Bartek Kacprzak pisze:

[...]

Kto tu kogo broni?
Co chciales pokazac tym linkiem?
A tym wczesniejszym?
Jesli tak bardzo pociagaja cie motocykle popros moze jakiegos, moze uda ci sie przejechac kawalek jako pasazer.
Bo na razie wyglada na to, ze podnieca cie mozliwosc pokazania jacy to motocyklisci sa zli.
_WSZYSCY_

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-03-30 15:01:23
Autor: MichałG
DoQ pisze:
Bartek Kacprzak pisze:

[...]

przesadzasz....albo masz obsesje. Nie wszyscy a jeden idiota.

Pozdrawiam
michał

Data: 2010-03-30 15:20:27
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "MichałG" <grodmich@wp.pl> napisał w wiadomości news:hossn3$m5p$2news.onet.pl...
[...]

Niekoniecznie, zobacz ile w ostatnim czasie pojawilo sie watkow z "motocyklistami" w tytule i jaki maja wyraz.
Ile analogicznie pojawilo sie watkow dotyczacych przekraczania przepisow przez kierowcow samochodow.
Ile z tych watkow bylo zapoczatkowanych przez Maslaga?
:)
ja mam obsesje?

Bartek
Niebieska9'99
Ave1,8
EL

Data: 2010-03-30 15:43:00
Autor: MichałG
Bartek Kacprzak pisze:
[...]

Nie bedę liczył, ale z zepsutego powietrza sie nie biorą... raczej z poczucia 'ciemnej strony mocy' przez 'niesmiertelnych dwukołowychdwudziestolatków'....

pozdrawiam
michał

ps. nie mam nic przeciwko motocyklom. mam przeciw bezmózgowiu na drogach. Te na 2 kołach jest bardziej widowiskowe...

Data: 2010-03-30 15:52:09
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Motocyklista przejechał 8 km; uzbie rał 180 punktów
MichałG pisze:
(...)
Nie bedę liczył, ale z zepsutego powietrza sie nie biorą... raczej z poczucia 'ciemnej strony mocy' przez 'niesmiertelnych dwukołowychdwudziestolatków'....

Ano nie biorą:
Marzec zabójczy dla polskich motocyklistów
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Marzec-zabojczy-dla-polskich-motocyklistow,wid,12122387,wiadomosc.html
http://tinyurl.com/yksv986

ps. nie mam nic przeciwko motocyklom. mam przeciw bezmózgowiu na drogach.

Ano - o to w tym wszystkim chodzi.

Te na 2 kołach jest bardziej widowiskowe...

Szczególnie, ze teraz okres przejściowy, za jakiś czas się uspokoi.

Data: 2010-03-30 15:55:26
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "MichałG" <grodmich@wp.pl> napisał w wiadomości news:hosv54$udc$1news.onet.pl...
[...]

I bezmozgowie na kolach trzeba tepic.
czy na jednym czy na 18, rowno.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-03-30 16:11:11
Autor: MichałG
Bartek Kacprzak pisze:
[...]

Rowno to było kiedyś ....

pozdrawiam
Michał

Data: 2010-03-30 08:50:11
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:hor1kk$7qd$1mx1.internetia.pl...
Bartek Kacprzak pisze:

[...]

Czytaj ze zrozumieniem, "wszyscy"...
Skoro wrzucacie do jednego wora gowniarzy bez prawka, na motocyklach bez papierow, razem z ludzmi jezdzacymi od kilkunastu lat...
Nie rozumiem takiego podniecania sie jak u maslaga.
Debile wszedzie sie zdazaja, tyle.

BTW ciekawe dlaczego na preclach nikt nie wkleja linkow nt. ''szalony samochodziarz"
Jacys zafiksowani jestescie? Szkoda wam, ze nie mozecie jezdzic na motocyklach?

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-03-30 21:04:51
Autor: Ghost

Bartek Kacprzak pisze:

[...]

Ciongle to tfoje fszyscy i fszyscy, ale jakos tylko Ty uzywasz tego slowa - kto napisal o wszystkih motocyklistach?

Data: 2010-03-31 08:37:48
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hoti25$95s$1mx1.internetia.pl...
Ciongle to tfoje fszyscy i fszyscy, ale jakos tylko Ty uzywasz tego slowa - kto napisal o wszystkih motocyklistach?
Chocby tu:
"Taa. Kazdego motocykliste, ktorego ostatnio widzialem, raczej nie mozna
zaliczyc do grupy jadacych normalnie. Kazdy zapiernicza i skacze z pasa
na pas. Najlepszy byl ojciec z dzieckiem. Pedziel i robil slalom
pomiedzy samochodami.
 __castrol"
albo tu:
"Masz szczęście.
Dzisiaj między Ursynowem a Mokotowem: 6 i żaden nie jechał normalnie.
--
Bydlę"

wiec badz uprzejmy nie pitolic, ok?
BTW to twoje pisanie sprawia, ze trudno cie zrozumiec.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-03-31 12:19:24
Autor: Jakub Witkowski
Bartek Kacprzak pisze:
albo tu:
"Masz szczęście.
Dzisiaj między Ursynowem a Mokotowem: 6 i żaden nie jechał normalnie.

Ale co w tym dziwnego, że na jakimś tam odcinku zauważył 6 motocyklistów
i każdy z powyższych 6 sztuk jechał bardziej agresywnie niż samochody?
Przecież to jest nie tylko możliwe ale i dość prawdopodobne.
Oczywiście, zdarzają się też jadący zupełnie spokojnie, ba, czasem
nawet dwóch czy trzech pod rząd! Więc na pewno nie wszyscy są be.

Data: 2010-03-31 12:39:21
Autor: Ghost

Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:hov7jc$gll$1news2.ipartners.pl...
Bartek Kacprzak pisze:
[...]

A nawet ustapia pasa. Kolega Kacprzak ma po prostu problem - najwyrazniej niskiej samooceny, normalni ludzie nie reaguja w ten sposob.

Data: 2010-03-31 12:53:22
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hov8qd$nm8$1mx1.internetia.pl...
A nawet ustapia pasa. Kolega Kacprzak ma po prostu problem - najwyrazniej niskiej samooceny, normalni ludzie nie reaguja w ten sposob.
Alez moj drogi , moja samoocena sie nie przejmuj :)
Poki co, przy waszej zawisci i nastawieniu wobec motocyklistow, mam niezly ubaw.
z jednej strony czesc z was ma w dupie PoRD i traktuje go wybiorczo, z drugiej za to samo jestescie w stanie ukrzyzowac jezdzacych na motocyklach.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-03-31 13:51:01
Autor: Ghost

Użytkownik "Bartek Kacprzak" <bartlomiej.kacprzak@gmail.com> napisał w wiadomości news:hov9o3$6f2$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Czego przejawem jest pisanie o ustepujacych pasa motocyklistach itp.

mam niezly ubaw.

Taaa...

z jednej strony czesc z was ma w dupie PoRD i traktuje go wybiorczo, z drugiej za to samo jestescie w stanie ukrzyzowac jezdzacych na motocyklach.

Łomatko...

Data: 2010-03-31 14:33:43
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hovd0r$i09$1mx1.internetia.pl...

Czego przejawem jest pisanie o ustepujacych pasa motocyklistach itp.
Jak rowniez pisanie o nieustepowaniu miejsca i specjalnym blokowaniu.

z jednej strony czesc z was ma w dupie PoRD i traktuje go wybiorczo, z drugiej za to samo jestescie w stanie ukrzyzowac jezdzacych na motocyklach.

Łomatko...
Taa...

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-03-31 15:08:59
Autor: Ghost

Użytkownik "Bartek Kacprzak" <bartlomiej.kacprzak@gmail.com> napisał w wiadomości news:hovfk6$jdr$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

A to pewnie ja pisalem o nieustepowaniu, i glosy tez slyszysz zapewne.

Zieeeew PLONK

Data: 2010-03-31 15:15:38
Autor: Jakub Witkowski
Bartek Kacprzak pisze:
[...]

Hmm... zawiści? Zastanawiam się, czego miałaby ta zawiść dotyczyć?
Mnie osobiście na żaden motocykl nie spieszno - jechałem raz czy dwa,
ale sam dźwięk wykręca bebechy, nie mówiąc o reszcie komfortu, dziękuję...

Data: 2010-03-31 16:16:56
Autor: Ghost

Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:hovhtr$l19$1news2.ipartners.pl...
Bartek Kacprzak pisze:
[...]

Wiesz, kolega Kacprzak pewnikiem sadzi, ze dwa kolka powoduja, iz swiat go podziwia - stad te chore koncepty.

Data: 2010-03-31 12:36:10
Autor: Ghost

Użytkownik "Bartek Kacprzak" <bartlomiej.kacprzak@gmail.com> napisał w wiadomości news:hour9o$fg7$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

I to __catrolowi odpowiadasz, ze nie ma pisac o wszystkich? Jego nawet w tym watku nie widze.

albo tu:
"Masz szczęście.
Dzisiaj między Ursynowem a Mokotowem: 6 i żaden nie jechał normalnie.
-- Bydlę"

"Dzisaj 6" to wszyscy? BTW tego tez nie widze, bys mu w tym watku odpowiadal.

wiec badz uprzejmy nie pitolic, ok?

Zapamietales sobie jakies wypowiedzi i od teraz ktokolwiek wrzuci linka, ze jakis motocyklista szaleje, kojarzy Ci sie z atakiem na wszystkich motocyklistow? To sie nazywa paranoja.

BTW to twoje pisanie sprawia, ze trudno cie zrozumiec.

Staralem sie dostosowac pisownie do "sily Twoich argumentow". Lecz sie chlopie glowie poki mozesz, bo Ci serce wysiadzie.

Data: 2010-03-31 12:59:12
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hov8kd$aht$1mx1.internetia.pl...
[...]

A to juz jest twoj problem, nie moj.

[...]

Alez drogi Watsonie, pomysl, bo to sa tylko przyklady, wiecej nie chce mi sie szukac. Z 6 widzianych tego dnia to jednak wszyscy z widzianych przez niego, jakbys zaklinal rzeczywistosc tego nie zmienisz.

Zapamietales sobie jakies wypowiedzi i od teraz ktokolwiek wrzuci linka, ze jakis motocyklista szaleje, kojarzy Ci sie z atakiem na wszystkich motocyklistow? To sie nazywa paranoja.
Gowno prawda, paranoje to ma kilka osob wrzucajacych tu linki z wiadomosciami o motocyklistach na grupe.
Zajrzyj na pl.rec.moto tam sie nikt nie podnieca linkami o samochodziarzach naruszajacych przepisy.

BTW to twoje pisanie sprawia, ze trudno cie zrozumiec.

Staralem sie dostosowac pisownie do "sily Twoich argumentow". Lecz sie chlopie glowie poki mozesz, bo Ci serce wysiadzie.
Och, ta twoja troska o moje zdrowie i samopoczucie jest wzruszajaca.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-03-31 14:02:44
Autor: Ghost
Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punkt ów

Użytkownik "Bartek Kacprzak" <bartlomiej.kacprzak@gmail.com> napisał w
wiadomości news:hova2u$78a$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Klopot w tym, ze skoro musisz szukac, dowod to Twojego pojebania jest -
trzeba byc skrajnym idiota by zarzucac komus cos, co kto inny napisal w
zupelnie innym watku.

[...]

Zeby jako i Ty burdy wszczynac? Kolega nie na polowanie tu zdaje sie
przybyl.

tam sie nikt nie podnieca linkami o
samochodziarzach naruszajacych przepisy.

Alez skad, same superlatywy.

Podpowiem Ci: swiat sie nie dzieli na samochodziazy i motocyklistow - ten
podzial jest w Twojej rozemocjonowanej, poszukujacej wsparcia w grupie glowce.

EOT

Data: 2010-03-31 14:37:15
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hovdmn$6k2$1mx1.internetia.pl...
Klopot w tym, ze skoro musisz szukac, dowod to Twojego pojebania jest -
trzeba byc skrajnym idiota by zarzucac komus cos, co kto inny napisal w
zupelnie innym watku.
Zdaje mi sie, ze to ty nie widziales takich postow.:)

[...]

Burdy? A gdzie ty widzisz jakas burde tutaj?

Blad, moj drogi, blad w zalozeniach.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-03-29 18:53:01
Autor: kakmar
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
Dnia 29.03.2010 Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> napisał/a:
Jak się okazało 24-letni mieszkaniec gm. Wejherowo  nie miał uprawnień do kierowania motocyklem, a jego jednoślad - aktualnych badań technicznych. Mężczyzna był trzeĹşwy. Funkcjonariusze zatrzymali prawo jazdy 24-latka, a motor zabezpieczyli na policyjnym parkingu.

[...]

Przecież zatrzymali mu prawo jazdy, więc jakieś miał, pewnie
najpopularniejsze, czyli takie z literką B. A to nawet TG wychodzi.
Tylko nie wiadomo dlaczego wsiadł nie do(na) tego pojazdu co trzeba, cóż nie wiem, ale skoro już tu poruszamy ten temat to mam apel:

Szanowni kierowcy aut z kategorią B, a bez A, nie wsiadajcie na
motocykle, niestety jak już się kawałek przejedziecie i poczujecie jak
taki motocykl jedzie, to zwykle (jak w przytoczonym przykładzie)
zupełnie wam odpierdala. Co w efekcie daje takie idiotyczne artykuły i
bezsensowne komentarze. Jeszcze raz, nie macie odpowiedniego prawka, przeszkolenia, motocykla,
nie wsiadajcie. Będzie dużo spokojniej i milej na drogach i nie tylko.

Ja nawet rozumiem że każdy chce się przejechać czymś co jedzie i
zapewnia przyjemność z jazdy. Rozumiem frustrację, sam sporo jeżdżę
autem. Ale nie róbcie tego. Potem nie dość że problemy, to jeszcze coraz
większe wykwity idiotyzmu zapełniają Internet i media. Oszczędźcie tego sobie i innym. A i jeszcze czasem kończy się znacznie
gorzej.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-03-29 21:28:30
Autor: Artur Maśląg
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uz bierał 180 punktów
kakmar pisze:
(...)
Przecież zatrzymali mu prawo jazdy, więc jakieś miał, pewnie
najpopularniejsze, czyli takie z literką B. A to nawet TG wychodzi.

A co za różnica? Nie miał tego co trzeba, uciekał, wynik całkiem
przyzwoity ;)

Tylko nie wiadomo dlaczego wsiadł nie do(na) tego pojazdu co trzeba,

Zapytaj go - moĹźe odpowie?

cóş nie wiem, ale skoro juş tu poruszamy ten temat to mam apel:

Skieruj go moĹźe do sprawcĂłw takich zabaw.

Co w efekcie daje takie idiotyczne artykuły i bezsensowne komentarze.

Idiotyczny artykuł i bezsensowne komentarze? Przecież to nie pierwszy
(i zapewne nie ostatni) uciekający z różnych przyczyn. Artykuł wcale
nie jest idiotyczny (w przeciwieństwie do zachowania tego osobnika),
a jak nie wiesz co to jest ironia, to jeszcze długa droga przed Tobą.
Podziękuj koledze od "jajników".

Jeszcze raz, nie macie odpowiedniego prawka, przeszkolenia, motocykla,
nie wsiadajcie. Będzie dużo spokojniej i milej na drogach i nie tylko.

Skąd wiedziałem?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-03-29 22:15:19
Autor: DoQ
Artur Maśląg pisze:

Jeszcze raz, nie macie odpowiedniego prawka, przeszkolenia, motocykla,
nie wsiadajcie. Będzie duĹźo spokojniej i milej na drogach i nie tylko.
Skąd wiedziałem?

Nie wiedziales ze to kierowcy samochodow uciekaja policji motocyklami? Dziwne ;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-29 22:17:43
Autor: Artur Maśląg
DoQ pisze:
Artur Maśląg pisze:

[...]

No fakt, jakiś taki czuję się zażenowany z racji mej niewiedzy.
Przepraszam ;)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-03-29 21:18:50
Autor: KJ Siła Słów
Artur Maśląg pisze:

Kolejny. Bez prawka, bez przeglądu i ucieczka - później znowu napiszą,
że wszytko przez Policję, bo gdyby nie ona, to by nie uciekał...

Poscigi sa glupie, amen.
Szeryfowanie lada moment przyniesie spoleczne skutki typu  kraksa z udzialem albo radiowozu albo motocyklisty w ktorej ucierpi ktos postronny.

Ja wtedy bede winil Policje, bo obowiazkiem Policji jest ochrona spoleczenstwa przed niektorymi obywatelami w sposob skuteczny.

A  w tym przypadku to potencjalny drogowy morderca, przez 8 kilometrow mial sporo szans na zrobienie krzywdy a Policjanci tak zabezpieczyli spoleczenstwo  ze zatrzymali sprzeta i kwit.
Jak gosc ma wszystko w dupie to co mu to robi za roznice ?

Poza tym rzad powinien dac Policji skutecznosc w postaci przepisow ktore zmusza skutecznie wlasciciela pojazdu do wskazania kto i kiedy nim jechal, nawet do legitymowania kazdego komu daje sie pojazd.
Sam sie dziwie ze to pisze, ale skoro to problem spoleczny to wg mnie rozwiazania powinny byc wlasnie takie - skuteczne a nie rozpaczliwe.

Poza tym o ile wiem to w Wawie rzeczy juz sie maja inaczej, nikt nie szaleje z kogutami, za to videorejestrator robi sobie filmik po cichu a rande-vous nastepuje na swiatlach.

Acha i moze niech sie Policja pochwali statystyka takich festyniarskich poscigow, bo wg mnie wyglada ona cienko.

KJ

Data: 2010-03-29 23:45:14
Autor: szwagier
[...]

Slusznie.
Moim zdaniem powinni goscia zastrzelic, niestety goniac go i karzac odebraniem prawa jazdy, moze jakas grzywna Policja nie chroni mnie - czlonka spoleczenstwa ktorego powinna bronic - w sposob skuteczny.

Jedyny skuteczny sposob to eliminacja. Przeciez zadaniem Policji jest rowniez prewencja...

szwagier

Data: 2010-03-29 22:15:54
Autor: Tomek Kańka
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
szwagier <kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm> napisał(a)

[...]

A możesz wyjaśnić jaką szkodę wyrządził ten motocyklista, i - dyscyplina
dodatkowa - komu? Proszę abyś w odpowiedzi nie używał słowa "potencjalna".

--
Tomek Kańka

Data: 2010-03-30 08:30:51
Autor: szwagier
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uz bierał 180 punktów

A możesz wyjaśnić jaką szkodę wyrządził ten motocyklista, i - dyscyplina
dodatkowa - komu? Proszę abyś w odpowiedzi nie używał słowa "potencjalna".

Alez ja nie mam zamiaru sie Tobie tlumaczyc z tego co zrobil i dlaczego uwazam tak jak napisalem, jesli chcesz podyskutowac to zapoznaj sie ze znaczeniem slowa prewencja, ktorego uzylem w swoim poscie.

szwagier

Data: 2010-03-30 10:57:31
Autor: J.F.
On Mon, 29 Mar 2010 22:15:54 +0000 (UTC),  Tomek Kańka wrote:
A możesz wyjaśnić jaką szkodę wyrządził ten motocyklista, i - dyscyplina
dodatkowa - komu? Proszę abyś w odpowiedzi nie używał słowa "potencjalna".

Dlaczego nie ? On cie chcial zabic. Wyleci z zakretu, przeleci przez
plot, dziecko ci zabije na podworku, co wtedy powiesz ? :-)

J.

Data: 2010-03-30 15:05:22
Autor: MichałG
J.F. pisze:
[...]

'sprawdzić czy nie ksiądz'.....
;)

Pozdrawiam
michał

Data: 2010-03-30 21:06:39
Autor: Ghost

Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:hoquer$o9j$1inews.gazeta.pl...
Artur Maśląg pisze:
Poza tym o ile wiem to w Wawie rzeczy juz sie maja inaczej, nikt nie szaleje z kogutami, za to videorejestrator robi sobie filmik po cichu a rande-vous nastepuje na swiatlach.

Uhm, na tych czerwonych co to sie ciule nie zatrzymuja?

Data: 2010-03-30 00:56:54
Autor: to
Artur Maśląg wrote:

Kolejny. Bez prawka, bez przeglądu i ucieczka - później znowu napiszą,
że wszytko przez Policję, bo gdyby nie ona, to by nie uciekał...

Ciekawe kiedy wreszcie motocykliście, tak jak wszyscy, będą musieli mieć tablicę także z przodu. To by wiele ułatwiło.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-30 08:31:34
Autor: Baczek
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
[ciach]

Kolejny. Bez prawka, bez przeglądu i ucieczka - później znowu napiszą,
że wszytko przez Policję, bo gdyby nie ona, to by nie uciekał...

Dlaczego za brak uprawnien jest 500zł mandatu?
Sadze ze duzo osób by sie zastanowilo wsiadac czy nie jakby kara była powiedzmy 5000zł.
Dotyczy to zarówno kierowców motocykli jak i samochodów.

PS Znam wiecej osób kierujacymi bez uprawnien samochodami niz motocyklami.

Data: 2010-03-30 08:56:20
Autor: marjan
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
Baczek pisze:
[ciach]

[...]

Ale jak masz prawko kategorii np B, a kierujesz A, to podlegasz pod inny paragraf i to kosztuje tylko 300 zł..

Data: 2010-03-30 09:29:44
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
marjan pisze:
(...)
Ale jak masz prawko kategorii np B, a kierujesz A, to podlegasz pod inny paragraf i to kosztuje tylko 300 zł..

Tak? Przyznam się, że mnie zaskoczyłeś - podasz ten 'paragraf'?

Data: 2010-03-30 13:12:27
Autor: marjan
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
marjan pisze:
(...)
Ale jak masz prawko kategorii np B, a kierujesz A, to podlegasz pod inny paragraf i to kosztuje tylko 300 zł..

Tak? Przyznam się, że mnie zaskoczyłeś - podasz ten 'paragraf'?

Łapiesz mnie za słowo czy nie wiedziałeś takim podziale?
(faktycznie widzę, że obydwa wykroczenia podlegają pod ten sam artykuł, a nawet ten sam paragraf: art. 94 § 4 Kodeksu Wykroczeń)

Data: 2010-03-30 13:39:09
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
marjan pisze:
(...)
Łapiesz mnie za słowo czy nie wiedziałeś takim podziale?

Przecież napisałem - zaskoczyłeś mnie swoim stwierdzeniem.

(faktycznie widzę, że obydwa wykroczenia podlegają pod ten sam artykuł, a nawet ten sam paragraf: art. 94 § 4 Kodeksu Wykroczeń)

Skoro tak, to skąd Twoja wersja o 300PLN za jazdę bez uprawnień
na motocykle?

<cite>
Art. 94. § 1. Kto prowadzi na drodze publicznej pojazd, nie mając do tego uprawnienia, podlega karze grzywny.
</cite>

Skąd wziąłeś art. 94 § 4? Artykuł 92 ma tylko dwa paragrafy :)

Data: 2010-03-30 13:41:32
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
(...)
Skąd wziąłeś art. 94 § 4? Artykuł 92 ma tylko dwa paragrafy :)

Tfu -                               94 ;)

Data: 2010-03-30 13:53:51
Autor: marjan
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
(...)
Skąd wziąłeś art. 94 § 4? Artykuł 92 ma tylko dwa paragrafy :)

Tfu -                               94 ;)

No, przepraszam, mój błąd. Chodziło mi o art. 94 § 1 :)

Kiedyś z Gazetą Prawną był jako dodatek kodeks drogowy, gdzie z tyłu jest taryfikator mandatów, w tabeli jest:

http://student.agh.edu.pl/~marjan/pms/PJ.JPG

i na to się powoływałem.

Data: 2010-03-30 14:02:50
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
marjan pisze:
(...)
[...]

A, taryfikator :) No tutaj zgoda :)

Data: 2010-03-30 14:53:57
Autor: marjan
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
marjan pisze:
(...)
[...]

No, bo od tego wyszliśmy, że za jazdę motorem bez prawka jest 500 zł, natomiast w większości przypadków (kat. B ma prawie każdy) jest tylko 300.

Data: 2010-03-30 14:59:03
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
marjan pisze:
(...)
No, bo od tego wyszliśmy, że za jazdę motorem bez prawka jest 500 zł, natomiast w większości przypadków (kat. B ma prawie każdy) jest tylko 300.

Nie, nie - ja pytałem o ten inny paragraf :)
<cite>

> Tak? Przyznam się, że mnie zaskoczyłeś - podasz ten 'paragraf'?
</cite>

Z taryfikatorem się zgadzam, z innym paragrafem nie :)

Data: 2010-03-30 15:13:34
Autor: marjan
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
marjan pisze:
(...)
> [...]

</cite>

Z taryfikatorem się zgadzam, z innym paragrafem nie :)

Stąd moje pytanie, czy było to czepianie się o słowo "paragraf" :)

Data: 2010-03-30 15:18:36
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
marjan pisze:
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
marjan pisze:
(...)
> [...]

Z taryfikatorem się zgadzam, z innym paragrafem nie :)

Stąd moje pytanie, czy było to czepianie się o słowo "paragraf" :)

Nie o słowo, tylko o podstawę tego twierdzenia :)

Data: 2010-03-30 15:21:09
Autor: marjan
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
marjan pisze:
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
marjan pisze:
(...)
> [...]

Stąd moje pytanie, czy było to czepianie się o słowo "paragraf" :)

Nie o słowo, tylko o podstawę tego twierdzenia :)

Ha! Więc jednak przyznałeś się, że było to tylko czepianie! ;)

Data: 2010-03-30 15:35:31
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
marjan pisze:
(...)
Ha! Więc jednak przyznałeś się, że było to tylko czepianie! ;)

Niech Ci będzie :) Tak czy inaczej nie ma po co uciekać, skoro
już ktoś się zdecydował na jazdę bez stosownego prawka.

Data: 2010-03-30 11:12:51
Autor: Baczek
[...]

To po kiego czorta robic dodatkowe uprawnieia?
Jeżeli przyjme 1 kontrole rocznie to przez pare ladnych lat bedzie sie spłacał kurs i egzamin.

PS
Tak sobie licze, to kontrole drogową prowadząc samochód mam srednio raz na 2 lata, a jadac motocyklem jeszcze nie byłem kontrolowany (5 lat jazdy).

Data: 2010-03-30 12:30:29
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
Baczek pisze:
(...)
To po kiego czorta robic dodatkowe uprawnieia?

Po to, by mieć święty spokój i jeździć zgodnie z prawem?

Jeżeli przyjme 1 kontrole rocznie to przez pare ladnych lat bedzie sie spłacał kurs i egzamin.

Nie pierwszy raz napiszę, że PJ w Polsce jest zdobyć bardzo łatwo, jest
tanie, łatwo jest odzyskać, łatwo 'odliczyć' punkty itd. Przez to nie
jest szanowane, a Polska miedzy inny z tych przyczyn jest rajem dla
ludzi, którzy wszystko mają w poważaniu.

Data: 2010-03-31 02:07:19
Autor: amos
On 30 Mar, 11:12, "Baczek" <m_bakow...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Nie Ty pierwszy zauwazyles, ze nie oplaca sie jezdzic z uprawnieniami,
ktore mozna stracic.

--
amos

Data: 2010-03-30 09:05:06
Autor: Hals
[...]

Bez prawka? To co mu zatrzymali?
Raczej bez uprawnień na motocykl.
Hals.

Data: 2010-03-30 09:27:20
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
Hals pisze:
(...)
Bez prawka? To co mu zatrzymali?

Prawko, a co, artykułu nie czytał?

Raczej bez uprawnień na motocykl.

Och, przepraszam bardzo - bez prawa jazdy kategorii A
oraz braku uprawnień do prowadzenia takich pojazdów.

Teraz lepiej?

Data: 2010-03-30 09:43:29
Autor: Hals
[...]

Komentować trzeba rzetelnie.
I czytać ze zrozumieniem też.
Bo na skutek tego niedbalstwa powstała zwykła pyskówka a nie dyskusja.

Hals.

Data: 2010-03-30 09:51:13
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Hals pisze:

[...]

Masz jakieś zastrzeżenia?

I czytać ze zrozumieniem też.

Owszem - Ty jak widzę masz z tym jakiś problem.

Bo na skutek tego niedbalstwa powstała zwykła pyskówka a nie dyskusja.

LOL - jakiego niedbalstwa? Pyskówkę jak zwykle próbują z tego zrobić
pewne osoby. Co ciekawe, zazwyczaj te same, teraz Ty dryfujesz w tym
kierunku.

Data: 2010-03-30 09:47:08
Autor: Hals
[PRESS] Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów

Bez prawka? To co mu zatrzymali?

Prawko, a co, artykułu nie czytał?

"Niektórzy nie dostrzega ironii, choćby ich zaszła od tyłu i kopnęła w dupę" - jak to napisał Sapkowski

:-)
Hals.

Data: 2010-03-30 09:55:08
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Hals pisze:

Bez prawka? To co mu zatrzymali?

Prawko, a co, artykułu nie czytał?

"Niektórzy nie dostrzega ironii, choćby ich zaszła od tyłu i kopnęła w dupę" - jak to napisał Sapkowski

To musisz się jeszcze sporo nauczyć.

Data: 2010-03-30 23:40:30
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 29 Mar 2010 19:06:10 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

[...]

Rany, co za debil... Motocyklem nie zwiać policjantom? Toż wystarczy tylko
pojechać tam, gdzie ciasno...

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

Data: 2010-03-31 11:33:16
Autor: fv
Adam Płaszczyca wrote:
Rany, co za debil... Motocyklem nie zwiać policjantom? Toż wystarczy tylko
pojechać tam, gdzie ciasno...

Nie troluj ;-)

--
fv
Moto: Suzuki GSX 650F

Data: 2010-04-02 18:12:34
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 31 Mar 2010 11:33:16 +0200, fv napisał(a):

Rany, co za debil... Motocyklem nie zwiać policjantom? Toż wystarczy tylko
pojechać tam, gdzie ciasno...

Nie troluj ;-)

Nie trolluje ;0 Sam ongiś tak kiwałem policmajstrów ;) --