Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 pun któw

Data: 2010-03-29 10:50:32
Autor: Pilen
Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 pun któw

"Kierowco! Patrz w lusterka, motocykle są wszędzie!"

.... a samochodów jest 100 x więcej.

Data: 2010-03-29 20:42:12
Autor: marjan
Pilen pisze:
"Kierowco! Patrz w lusterka, motocykle są wszędzie!"

Korci mnie żeby zrobić sobie żółtą naklejkę na samochód:
"Patrz przed siebie a nie w lusterka, żebyś mi w d... nie wjechał" ;)

--
Pozdrawiam serdecznie,                       Fiat Punto mk1 '99
Mariusz [marjan] Morycz                Uniden 520 + President Indiana

Data: 2010-03-30 08:26:47
Autor: Axel
"marjan" <klero8.tk9@gmail.com> wrote in message

"Kierowco! Patrz w lusterka, motocykle są wszędzie!"
Korci mnie żeby zrobić sobie żółtą naklejkę na samochód:
"Patrz przed siebie a nie w lusterka, żebyś mi w d... nie wjechał" ;)

Zrobilem taki napis i mam na zderzaku ;-)

--
Axel

Data: 2010-03-31 01:26:24
Autor: amos
On 30 Mar, 08:26, "Axel" <al...@polbox.BEZSPAMU.com> wrote:

> Korci mnie żeby zrobić sobie żółtą naklejkę na samochód:
> "Patrz przed siebie a nie w lusterka, żebyś mi w d... nie wjechał" ;)

Zrobilem taki napis i mam na zderzaku ;-)

Rownie idiotyczny napis jak ten pierwszy.
Moze sobie jeszcze pozaklejaj wszystkie lusterka w ramach protestu.

Obowiazek orientowania sie, co sie dzieje na drodze (zarowno z przodu
jak i z tylu) dotyczy kazdego niezaleznie od tego, czym sie jezdzi.
Jesli jestes w stanie dostrzec co jest za Toba bez lusterek, mozesz
sobie w nie nie patrzec.

--
amos

Data: 2010-03-31 11:35:02
Autor: Axel
Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 punktów
"amos" <gwojciula@gmail.com> wrote

[...]

Dokladnie. Jest napisem w odpowiedzi na tamten.

Moze sobie jeszcze pozaklejaj wszystkie lusterka w ramach protestu.

Jakiego protestu? Ja akurat z lusterek korzystam. Rowniez w celu _przepuszczenia_ moto.

[...]

Jak nie jestes w stanie rozumiec slowa pisanego, to nie odpisuj na posty...

--
Axel

Data: 2010-03-31 03:43:58
Autor: amos
On 31 Mar, 11:35, "Axel" <al...@polbox.BEZSPAMU.com> wrote:
Jak nie jestes w stanie rozumiec slowa pisanego, to nie odpisuj na posty...

Wiec wyjasnij prosze, w jakim celu zrobiles sobie na zderzaku ten
genialny napis?
W moim rozumneniu to jakas cieta riposta wobec zlych motocyklistow,
ktorzy naklejaja sobie na auta nalepki przypominjace udziom aby
patrzyli w lusterka.

--
amos

Data: 2010-03-31 14:16:34
Autor: Axel
Motocyklista przejechal 8 km; uzbieral 180 punktów
[...]

W celu przypomnienia jelopom, ktorzy do zauwazenia motocykli w lusterkach musza miec przypomnienie, zeby lepiej patrzyli tez do przodu.

--
Axel

Data: 2010-03-31 06:26:46
Autor: amos
On 31 Mar, 14:16, "Axel" <al...@polbox.BEZSPAMU.com> wrote:
"amos" <gwojci...@gmail.com> wrote

> [...]

W celu przypomnienia jelopom, ktorzy do zauwazenia motocykli w lusterkach
musza miec przypomnienie, zeby lepiej patrzyli tez do przodu.

Dobra, mam to ;) Ale tak naprawde to chyba walka z wiatrakami.

Tego typu kierowcy z duzym prawdopodobienstwem wjada Ci w dupe gapias
sie na Twoj napis, zamiast w lusterka i przed siebie.

--
amos

Data: 2010-03-31 19:58:00
Autor: Axel

"amos" <gwojciula@gmail.com> wrote in message news:0a32d9bc-96e1-4f9c-8f4f-fa7f3eaf27fai5g2000vbk.googlegroups.com...
> [...]

W celu przypomnienia jelopom, ktorzy do zauwazenia motocykli w lusterkach
musza miec przypomnienie, zeby lepiej patrzyli tez do przodu.

Dobra, mam to ;)

No to sie ciesze :-)

Ale tak naprawde to chyba walka z wiatrakami.

Alez oczywiscie. Rowniez w odniesieniu do widocznosci moto.

Tego typu kierowcy z duzym prawdopodobienstwem wjada Ci w dupe gapias
sie na Twoj napis, zamiast w lusterka i przed siebie.

Wczoraj taki z choroba kregoslupa uniemozliwiajaca skrecenie glowy do lusterka probowal mnie wypchnac na pas zieleni, zmieniajac pas, gdy mialem maske na wysokosci jego drzwi. A jak do niego podjechalem z prawej przed swiatlami i powiedzialem przez okno, co mysle - zupelnie nie wiedzial, o co mi chodzi i co sie stalo...

--
Axel

Data: 2010-03-31 01:13:21
Autor: amos
On 29 Mar, 19:50, Pilen <piot...@gmail.com> wrote:

... a samochodów jest 100 x więcej.

I to Cie zwalnia od patrzenia w lusterka?

Co wlasciwie chciales przekazac ta gleboka mysla?

--
amos

Motocyklista przejechał 8 km; uzbierał 180 pun któw