Motocyklistów... i ich ryczący maszyny...

Data: 2009-09-17 08:38:58
Autor: grzech
Motocyklistów... i ich ryczący maszyny...

Jest jakieś forum czy grupa ...

ano, może powiedz o problemie na pl.rec.motocykle :-)

grzech
nyska

Data: 2009-09-17 09:36:18
Autor: Usrobo
grzech pisze:

Jest jakieś forum czy grupa ...

ano, może powiedz o problemie na pl.rec.motocykle :-)

a tam będzie:

i wiecie co z nim zrobic
by PEJA

i co noc co 5 minut bzzzzzzzzzz bzzzzzzzzzzzzz

michal

Data: 2009-09-17 09:38:03
Autor: Usrobo
Usrobo pisze:
grzech pisze:

Jest jakieś forum czy grupa ...

ano, może powiedz o problemie na pl.rec.motocykle :-)

a tam będzie:

i wiecie co z nim zrobic
by PEJA

Zapomnialem dodać Grójecka w wawie ;)

ale samo mieszkanie przy grójeckiej jest męczarnią

michal

Data: 2009-09-17 08:09:23
Autor: Massai
Usrobo wrote:

Usrobo pisze:
> by PEJA
> Zapomnialem dodać Grójecka w wawie ;)

ale samo mieszkanie przy grójeckiej jest męczarnią

Od jakiegoś czasu jeden ksiądz z pobliskiej parafii się zabrał za to i
ponoć codziennie wydzwania na policję.
Przez chwilę był błogi spokój, ale ostatnio też chyba sobie odpuścił...

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-09-17 16:36:06
Autor: Jacek \"Plumpi\"
Motocyklistów... i ich rycząc=?ISO-8859-2??= Q?y maszyny...

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:h8sqrj$rmd$1inews.gazeta.pl...

Od jakiegoś czasu jeden ksiądz z pobliskiej parafii się zabrał za to i
ponoć codziennie wydzwania na policję.
Przez chwilę był błogi spokój, ale ostatnio też chyba sobie odpuścił...

Widać poczuł konkurencję ;D

Data: 2009-09-17 21:25:40
Autor: jerzu
On Thu, 17 Sep 2009 09:36:18 +0200, Usrobo <usrobo@op.pl> wrote:

i co noc co 5 minut bzzzzzzzzzz bzzzzzzzzzzzzz

Ja mam to od dwóch tygodni. Samochodów z Puławskiej (Wawa) nie słyszę,
motocykle co chwila. Jeżdżą po dwóch, trzech naraz. Wyścigi sobie
urządzają. Od Poleczki do Wałbrzyskiej i odwrotnie.

Data: 2009-09-17 11:15:06
Autor: Kuba \(aka cita\)
Motocyklistów... i ich ryczący maszyny...
grzech wydusił z siebie te słowy:

Jest jakieś forum czy grupa ...

ano, może powiedz o problemie na pl.rec.motocykle :-)

raczej na pl.pregierz

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Motocyklistów... i ich ryczący maszyny...