Motocyklistów... i ich ryczący maszyny...

Data: 2009-09-17 14:34:53
Autor: bratPit[pr]
Motocyklistów... i ich ryczący maszyny...

żeby szlag trafił. Konkretnie to tych co sobie urządzają rajdy po
mieście o 22.00.

Mam takie pytanie, może ktos się orientuje - czy motocykli nie
obowiązują jakies normy głośności? Jak wyjadę samochodem z urwanym
tłumikiem, to mię zaraz policja zgarnie. A motocykl?

tak jeszcze tytułem PSa,
można kupić mustanga z takimi tłumikami [a może ich brakiem?] i straszyć tych hulajnogowców? ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=aNEeBPadQiQ&feature=channel_page
np od ok 40sek - przejazd po osiedlu przez który włączają się alarmy,
brat

Data: 2009-09-17 12:44:30
Autor: Massai
bratPit[pr] wrote:

> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=aNEeBPadQiQ&feature=channel_page np od
ok 40sek - przejazd po osiedlu przez który włączają się alarmy, brat

Jak kiedyś miałem samochód w serwisie przez półtora miesiąca
(pozdrowienia dla TU Samopomoc, 3 tygodnie czekałem na ichniego
oglądacza), to po wyjeździe z warsztatu, po paru kilometrach rura
między tłumikami puściła, i to tak że się mijały końce...

Ryk jak z wurca, zatrzymałem się, tyle że kawałek dalej stał policjant.
Podszedł, dowiedział co sie stało i "profilaktycznie" mi odebrał DR ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-09-17 16:12:13
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
bratPit[pr] pisze:

[...]

To przynajmniej ma jakieś brzmienie, w przeciwieństwie do wycia wszelkich szlifierek. Jedyne motory, które mogą się z tym równać, to te z mocnymi niskoobrotowymi (jak na jednoślady) silnikami.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-09-17 16:24:23
Autor: Rafal T.
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

To przynajmniej ma jakieś brzmienie, w przeciwieństwie do wycia wszelkich szlifierek. Jedyne motory, które mogą się z tym równać, to te z mocnymi niskoobrotowymi (jak na jednoślady) silnikami.

Posluchaj tego:)
http://www.youtube.com/watch?v=lQjK5IjHIwo&feature=related

rt

Data: 2009-09-18 12:56:42
Autor: Pa_blo

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:h8tadh$33n$1inews.gazeta.pl...

np od ok 40sek - przejazd po osiedlu przez który włączają się alarmy,

Tez tak kiedys mialem, ale z mniej widowiskowym autem :) Po parkingowej wymianie silnika  we Fiacie 132 2.0 l  zrobilem rundke z odkreconym kolektorem wydechowym :)

Picasso

Motocyklistów... i ich ryczący maszyny...