[PRESS] Motokaretka - Olsztyn

Data: 2009-09-30 10:50:06
Autor: Tytus
[PRESS] Motokaretka - Olsztyn
Siemka

***Użytkownik "Seba"
 To pierwszy jednoślad w państwowej służbie ratowniczej.

No nie wiem, ja jeden taki juz widzialem u Zurańskich.
Z drugiej strony to raczej kierowcy i operatorowi tego sprzeta byla potrzebna i niesiona nieustanna pomoc -ale inaczej niz we wskazanym artykule, bo tylko wtedy kiedy tylko byl przytomy.

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-09-30 15:42:15
Autor: Kefir
[PRESS] Motokaretka - Olsztyn
Elou!
"Tytus" <tytus1@gazeta.pl> wrote in message news:h9v62o$9ft$1inews.gazeta.pl...
[...]

Miednica wozi krew jako wolontariusz, za wlasne pieniadze.  Odbil sie bowiem od sciany legislacyjnej (badz interpretacyjnej) i zarejestrowal moto jako, bodajze, "pojazd inny". Pozostale, przyjete z entuzjazmem, jednosladowe ambulanse (jak chocby ten w Kraku) OIDP jakos nie pojezdzily dlugo w jednym kawalku.
Pozostaje wyrazic zyczenie: niechze tym razem sie powiedzie.

[PRESS] Motokaretka - Olsztyn