Motokarta Kredytowa Citibank-BP 200zł groupon

Data: 2012-09-03 10:36:28
Autor: PiotrF
Motokarta Kredytowa Citibank-BP 200zł groupon
mozna wyrwac za paliwo 200zł z groupona
http://www.groupon.pl/deals/katowice/02189974/9949031?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_247&a=414

Pytanie
czy pobierają opłatę za 1 rok używania ?
W TOIP na stronie city wyczytałem że oplata 96zł roczna ale czy dotyczy oferty z groupona ?

Piotr

Data: 2012-09-03 13:53:24
Autor: radar
W dniu 2012-09-03 10:36, PiotrF pisze:
Pytanie
czy pobierają opłatę za 1 rok używania ?
W TOIP na stronie city wyczytałem że oplata 96zł roczna ale czy dotyczy
oferty z groupona ?

I co to jest "Karta Główna"...
(brak definicji w regulaminie)

--
radar

Data: 2012-09-03 05:07:27
Autor: krzysztofsf
On 3 Wrz, 14:00, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:
> [...]

> czy pobierają opłatę za 1 rok używania ?
> W TOIP na stronie city wyczytałem że oplata 96zł roczna ale czy dotyczy

Mozesz byc posiadaczem (a raczej użytkownikiem) karty dodatkowej do
czyjejs karty glownej.

Motokarta Kredytowa Citibank-BP 200zł groupon