[Lodz Łódź Uć] Motomikolaje 2 009

Data: 2009-11-30 16:01:34
Autor: KLOSZ
[Lodz Łódź Uć] Motomikolaje 2 009
Do tych co pytaja o rozne rzeczy w topicowej kwestii:
Nie wiem, nie ja to organizuje, ot wrzucilem info, bo moze ktos bedzie mial ochote dolaczyc.

A od siebie:
Tak, jesli bedzie pogoda do jazdy to sie wybiore. Ot polansowac sie troche pod pomnikiem i pod Manufaktura.

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2009-11-30 16:41:09
Autor: Grzegorz Rogala
KLOSZ pisze:

Tak, jesli bedzie pogoda do jazdy to sie wybiore. Ot polansowac sie troche pod pomnikiem i pod Manufaktura.
od razu sie zapisz do GOF, tylko masz chyba za slaba choinke z motocykla zrobioną :DD

--
pozdr
Rogal

Data: 2009-11-30 20:01:04
Autor: KLOSZ
Grzegorz Rogala pisze:

od razu sie zapisz do GOF, tylko masz chyba za slaba choinke z motocykla zrobioną :DD

Sie nie uda... bo ja jakos sie zapisywac nie lubie.
Ale moze rozwaze jakies blue LEDy przy silniku czy jak i moze to mnie natchnie...

Zdrowko

--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

[Lodz Łódź Uć] Motomikolaje 2 009