[Lodz Łódź Uć] Motomikolaje 2009

Data: 2009-11-30 10:39:18
Autor: KLOSZ
[Lodz Łódź Uć] Motomikolaje 2009
No to ja wrzuce info na temat mikolajowania w Lodzi.

Wklejam Oficjalny komunikat organizator├│w:
"
Ustalenia wst─Öpne.
6 Grudnia 2009 ÔÇô ÔÇ×Miko┼éaje na MotorachÔÇŁ to spontaniczna akcja ┼é├│dzkich motocyklist├│w w celu wywo┼éania u┼Ťmiechu u ludzi i pokazania, ┼╝e nie jeste┼Ťmy WARIATAMI. Warunek odbycia si─Ö ca┼éej imprezy to zno┼Ťna pogoda - bez ulewnego, ci─ůg┼éego deszczu, bez burzy ┼Ťnie┼╝nej i szklanki na jezdni. Ka┼╝dy z Was sam musi oceni─ç, czy warunki pogodowe go nie przerastaj─ů. Zawsze znajdzie si─Ö paru twardzieli, kt├│rym i najsro┼╝sza zima nie straszna.

Obowi─ůzkowo :
- ZATANKOWANE POJAZDY NA CA┼ü─ä TRAS─ś, czyli z dojazdami trzeba mie─ç paliwa na 100 km,
- Kompletny strój Mikołaja (bluza + spodnie+czapka+broda) + 1 kg cukierków,
- Mile widziane ozdoby ┼Ťwi─ůteczne na motocyklach - Reniferach.
- Trasa przejazdu - około 50 km, Łódź - Pabianice - Konstantynów - Aleksandrów - Zgierz - Łódź.
- Jedziemy max 50km/h - bez palenia gumy, bez "gumek", "stoppie", bez strzelania z tłumików i odcinania zapłonu na max obrotach.
- Liczymy na szerok─ů obecno┼Ť─ç motocyklist├│w, skuterowc├│w, quadowc├│w - ale tylko tych ludzi, kt├│rzy si─Ö z tym powy┼╝szym identyfikuj─ů.
- Mamy pokaza─ç DOBR─ä STRON─ś MOTOCYKLIST├ôW,
- Wymagana jest pe┼éna dyscyplina i podporz─ůdkowanie si─Ö Organizatorom.
- Je┼╝eli nie odpowiada Ci kt├│ry┼Ť z powy┼╝szych punkt├│w - nie jed┼║ z nami, nie ma sensu m─Öczy─ç si─Ö wzajemnie.
- Jeżeli zgadzasz się - przejdź do Rozdziału 2
Rozdział 2 - Bezpieczeństwo i przejazd.
- Jedziemy w kolumnie, pojedynczo "na zakładkę/szachownicę" w miarę blisko.
- OBOWI─äZUJE ZAKAZ WZAJEMNEGO WYPRZEDZANIA!
- Zajmujemy TYLKO 1 PAS RUCHU!
- Grup─Ö prowadzi Miko┼éaj Prowadz─ůcy (PADRE),
- Grup─Ö zamyka Miko┼éaj Zamykaj─ůcy (┼üYSY)
- Miko┼éaje Funkcyjni w ┼╝├│┼étych odblaskowych kamizelkach, kt├│rych poleceniom nale┼╝y si─Ö podporz─ůdkowa─ç, b─Öd─ů dbali o bezpiecze┼ästwo ca┼éej grupy i dodatkowo b─Öd─ů blokowali kolizyjne i niebezpieczne skrzy┼╝owania.
- W zwi─ůzku z tym pozostali Miko┼éaje NIE U┼╗YWAJA ┼╗ADNYCH INNYCH STROJ├ôW ZEWN─śTRZNYCH NI┼╗ CZERWONE MIKO┼üAJOWE.
- Pr─Ödko┼Ť─ç podczas przejazdu oko┼éo 50 km/godz. Pojazdy jad─ůce wolniej - niestety, b─Öd─ů musia┼éy radzi─ç sobie na w┼éasn─ů r─Ök─Ö, mog─ů do┼é─ůcza─ç w miejscach postoju, nie dadz─ů rady utrzyma─ç si─Ö w kolumnie.
- Gdy rusza Prowadz─ůcy - jedziemy WSZYSCY, ale obowi─ůzuj─ů nas przepisy Ruchu Drogowego !!!
- Je┼╝eli skrzy┼╝owanie jest zablokowane przez Miko┼éaj├│w Funkcyjnych, jedziemy, ale po upewnieniu si─Ö ┼╝e jest to mo┼╝liwe i tylko wtedy gdy jest to BEZPIECZNE. Inaczej czekamy na swoj─ů kolei.
- W przypadku przerwania kolumny zwalniamy lub zatrzymujemy si─Ö i czekamy na pozosta┼é─ů cz─Ö┼Ť─ç grupy, decyduje Miko┼éaj Prowadz─ůcy.
Rozdzia┼é 3 - Trasa przejazduWarunkiem sprawnego i bezpiecznego przejazdu jest dostosowanie si─Ö do Miko┼éaja Prowadz─ůcego oraz do polece┼ä Miko┼éaj├│w Funkcyjnych. Na gwizdek wsiadamy i w ci─ůgu 2-3 minut formujemy kolumn─Ö. Pami─Ötajcie o zatankowaniu Waszych pojazd├│w przed wyruszeniem na spotkanie!

Plan spotkania i jazdy:

NIEDZIELA, 6 grudnia.

10,30 - Pocz─ůtek zbi├│rki - "Blazownia" ul. Gda┼äska nr 129 (przy Mickiewicza).
10,45 - Odprawa, ustalenia przejazdu, przypomnienie zasad, przedstawienie Miko┼éaj├│w : Prowadz─ůcego, Zamykaj─ůcego i Funkcyjnych - ┼╗├ô┼üTE KAMIZELKI !!!
Punktualnie o
11,00 - Ruszamy, jedziemy w prawo w Zamenhoffa, przeci─Öcie Al.Ko┼Ťciuszki, skr─Öt w lewo w Piotrkowska, dojazd do Plac Wolno┼Ťci, post├│j, wsp├│lne foty pod pomnikiem Tadzia K. Czas przejazdu - 10 min., czas na foty - 10 min. Lansujemy sie przed Mediami, o ile takowe si─Ö zjawi─ů.
11,25 - wyjazd z Plac Wolno┼Ťci, przejazd Piotrkowska do Plac Niepodleg┼éo┼Ťci - czas 15 min.
11,40 - skr─Öt w Pabianick─ů, przejazd przez Rondo Lotnik├│w, dalej prosto do ronda przy IKEA, czas - 15 minut.
11,55 - IKEA, jazda prosto kier. Pabianice, czas - 10 min.
12,05 - Pabianice, skr─Öt w lewo z DK 14, za 100 m w prawo ul. Warszawska, p├│┼║niej w prawo ul. Warszawska/Zamkowa, czas - 10 min.
12,15 - postój na ul. Zamkowa, przy sklepie "Piotr i Paweł". Czas postoju - 10 min.
12,25 - jazda prosto, w prawo ul. Partyzancka, p├│┼║niej w lewo DK 71 kier. Zgierz, czas - 5 min.
12,30 - jazda DK 71, prosto, czas - 10 min.
12,40 - Porszewice, skr─Öt w prawo, dalej DK 71, czas - 10 min.
12,50 - Konstantyn├│w, ul. ┼ü├│dzka, skr─Öt w lewo (┼Ťwiat┼éa), nast─Öpnie agrafka w prawo na chodnik, post├│j, czas postoju - 10 minut
13,00 - wyjazd w ul. Zgierska, prosto, kierunek Aleksandr├│w, czas - 10 min.
13,10 - rondo R─ůbie┼ä AB, prosto, czas - 5 min.
13,15 - Aleksandr├│w, skr─Öt w lewo ul. Pabianicka, czas - 10 min.
13,25 - skr─Öt w prawo ul. 11-go Listopada, czas - 5 min.
13,30 - za skrzy┼╝owaniem (┼Ťwiat┼éa) w lewo do parku, post├│j, czas - 10 min.
13,40 - wyjazd, w lewo z parku DK71, kierunek Zgierz, czas - 5 min.
13,45 - skręt po pierwszeństwie w prawo, ul. Zgierska, czas - 15 min.
14,00 - dojazd do Zgierz, skr─Öt w prawo, p├│┼║niej w lewo i jeszcze raz w lewo, prosto pod Urz─ůd Miasta (?!?), post├│j, czas - 10 min.
14,10 - wyjazd w prawo DK 1 - kierunek Łódź, cały czas prosto, czas - 20 min.
14,30 - wjazd na teren Manufaktury, post├│j, czas - do 60 min.
15,30 - rozjazd, z powodu, ┼╝e ciemno, indywidualnie, KONIEC.
Osoby chc─ůce odwiedzi─ç Domy Dziecka mog─ů to zrobi─ç po dotarciu do Manufaktury, b─ůd┼║ w mniejszych grupach od┼é─ůczy─ç si─Ö w trakcie przejazdu.

Plan przejazdu pomimo, ┼╝e sporz─ůdzony przez nas na podstawie przejechanej trasy, mo┼╝e ulec zmianie, mog─ů te┼╝ powsta─ç rozbie┼╝no┼Ťci w czasie.

Legenda:
- DK to: droga krajowa
- Tadek K. to: Tadeusz Ko┼Ťciuszko
- IKEA to: taki szwedzki sklepik z mebelkami i nie tylko
- BLAZOWNIA to: sklep i punkt napraw motocykli
- Miko┼éaj Funkcyjny to: go┼Ť─ç na szybkim motocyklu z do┼Ť─ç du┼╝ym do┼Ťwiadczeniem i umiej─Ötno┼Ťciami, kt├│ry w┼éasnym cia┼éem b─Ödzie chroni┼é Was przed kierowcami konserw ; kt├│ry ci─ůgle nie wiadomo dlaczego zostaje w tyle, a p├│┼║niej na z┼éamanie karku prze do przodu, wyprzedzaj─ůc Was."

No to do zobaczenie :)

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2009-11-30 12:39:23
Autor: Magic
KLOSZ pisze:
[...]

Znaczy macie nadziej─Ö ┼╝e jak 6 grudnia ludzie zobacz─ů na mie┼Ťcie motocykle to uznaj─ů to za ca┼ékowicie normalne ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-11-30 11:25:26
Autor: AZ
On 2009-11-30, Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote:
Znaczy macie nadziej─Ö ┼╝e jak 6 grudnia ludzie zobacz─ů na mie┼Ťcie motocykle to uznaj─ů to za ca┼ékowicie normalne ?

A co to sezon sie juz skonczyl?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2009-11-30 15:33:55
Autor: Magic
[Lodz úˇd╝ UŠ] Motomikolaje 2 009
On 2009-11-30, Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote:
Znaczy macie nadziejŕ ┐e jak 6 grudnia ludzie zobacz▒ na mieÂcie motocykle to uznaj▒ to za ca│kowicie normalne ?

A co to sezon sie juz skonczyl?

"Na zimŕ kierowcy zmieniaj▒ opony, a mŕ┐czy╝ni motocykle" (c) Felini

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-11-30 16:03:05
Autor: KLOSZ
Magic pisze:

"Na zimŕ kierowcy zmieniaj▒ opony, a mŕ┐czy╝ni motocykle" (c) Felini

No ja juz zmienilem, to moge jechac, czy nie? Pytamboniewiem.

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2009-11-30 16:40:24
Autor: Magic
KLOSZ pisze:
Magic pisze:

"Na zimŕ kierowcy zmieniaj▒ opony, a mŕ┐czy╝ni motocykle" (c) Felini

No ja juz zmienilem, to moge jechac, czy nie? Pytamboniewiem.

A to zale┐y czy zale┐y Ci na opinii ludzi czy jeste WARIAT czy nie. Mnie nie nabierzesz.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2009-11-30 19:53:40
Autor: KLOSZ
Magic pisze:
KLOSZ pisze:
Magic pisze:

[...]

No to wezmy taki wariant: na opinii mi nie zalezy, ale jak jest okazja sie spotkac z kilkoma znajomymi i sie przejechac wokol komina to ja chetnie :)

Zdrowko
--
FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopˇki mi siŕ podoba" - by KLOSZ

Data: 2009-11-30 12:50:21
Autor: Marcin Gardeła
Magic wrote:
[...]

Ach, ten pami─Ötny grudzie┼ä mniej wi─Öcej 2002 roku, kiedy to na pocz─ůtku grudnia wozili┼Ťmy kosmonautki po Krakowie...

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-11-30 16:01:34
Autor: KLOSZ
[Lodz úˇd╝ UŠ] Motomikolaje 2 009
Do tych co pytaja o rozne rzeczy w topicowej kwestii:
Nie wiem, nie ja to organizuje, ot wrzucilem info, bo moze ktos bedzie mial ochote dolaczyc.

A od siebie:
Tak, jesli bedzie pogoda do jazdy to sie wybiore. Ot polansowac sie troche pod pomnikiem i pod Manufaktura.

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2009-11-30 16:41:09
Autor: Grzegorz Rogala
KLOSZ pisze:

Tak, jesli bedzie pogoda do jazdy to sie wybiore. Ot polansowac sie troche pod pomnikiem i pod Manufaktura.
od razu sie zapisz do GOF, tylko masz chyba za slaba choinke z motocykla zrobion▒ :DD

--
pozdr
Rogal

Data: 2009-11-30 20:01:04
Autor: KLOSZ
Grzegorz Rogala pisze:

od razu sie zapisz do GOF, tylko masz chyba za slaba choinke z motocykla zrobion▒ :DD

Sie nie uda... bo ja jakos sie zapisywac nie lubie.
Ale moze rozwaze jakies blue LEDy przy silniku czy jak i moze to mnie natchnie...

Zdrowko