Motoport Czestochowa - jest drynda do obejrzenia

Data: 2012-03-28 05:45:55
Autor: doktorski
Motoport Czestochowa - jest drynda do obejrzenia
6, tu doktorski;

Tym razem drynda ktora chcialbym zweryfikowac stoi w Czestochowie (maly Hornet 08). Czy na sali jest ktos to moglby stwierdzic na miejscu czy warto gonic 2x200km? Motocykl stoi w firmie Motoport o ktorej nic nie wiem - wszelkie opinie mile widziane. W szczegolnosci interesuje mnie czy uzywane motocykle ktore maja w ofercie to przystanki czy raczej sztuki godne polecenia.

Z gory dzieki za pomoc.

pzdr, dr
14/525/400

Motoport Czestochowa - jest drynda do obejrzenia