Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach

Data: 2011-10-02 10:40:14
Autor: masti
Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach
Dnia pięknego Sun, 02 Oct 2011 07:10:07 +0200 osobnik zwany falco
wystukał:

Siema,
ponieważ Wojtek jest zbyt skromny, by samemu się "pochwalić", więc ja
pozwalam sobie przekazać jakże pozytywną informację, czyli... rusza
akcja "Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach"!!

świetny pomysł. Grtaulacje :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach