Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach

Data: 2011-10-03 10:10:05
Autor: Tytus z domQ
Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach
Siemka

*** "falco"
rusza akcja "Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach"!!

Slyszalem o tym i zastanawialem sie - skad wezma tylu ratownikow medycznych i na dodatek na motocyklach.
A to po prostu ktos rozwija swoj pomysl na biznes przy pomocy wolontariuszy i ich sprzetu.
Bardzo ladnie i pomyslowo.
Niestety mam wrazenie ze bedzie jak zwykle :)
Ostatnia dobrze dzialajaca sluzba ochotnicza w tym kraju to bylo ORMO.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-10-03 10:44:54
Autor: falco
Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach
Jak ktoś chce zasięgnąć informacji u źródła, to zapraszam...
http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=17&t=8177#p123576

Poniżej kopia 1 listu od Krzyśka (prowadził szkolenia medyczne) reszta jest dopisywana przez... uczestników szkolenia, czyli... samych Ratowników...

W puste dyskusje się nie włączam, bo nie widzę sensu, to jak każdy na to będzie patrzył, włączał się czy olewał zależy od indywidualnego podejścia...

"Pierwszy projekt w ramach akcji MOTOPOZYTWNI.PL zakończony. Dla tych co przespali , nie wiedzieli, nie słyszeli zamieścimy z Wojtkiem parę linków do materiałów. Można powiedzieć, że pomysł zrodził się w tym klubie (TCP) tu są jego korzenie. W necie jest masa dziwnych informacji na ten temat które nie wiadomo jak wpadły w ręce ludzi piszących o tym, więc nie wszystkie są takie jak byśmy sobie życzyli. Dla waszej informacji akcję realizuje KRAJOWE CENTRUM BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO (BRD) http://www.brd.org.pl/, przy współpracy ze SZKOŁĄ WYŻSZĄ PSYCHOLOGII SPOŁECZNEJ (SWPS) http://www.swps.pl/ , MINISTERSTWEM INFRASTRUKTURY (MI) http://www.mi.gov.pl/, KRAJOWĄ RADĄ BEZPIECZEŃSTWA DROGOWEGO (KRBD) http://www.krbrd.gov.pl/ , oraz OSP WARSZAWA URSYNÓW SPECJALISTYCZNĄ OCHOTNICZA FORMACJĄ RATUNKOWĄ (SOFR) http://www.sofr.pl

http://dziendobry.tvn.pl/video/motopozytywni,1,newest,13724.html
http://www.motocykl-online.pl/newsy/motocyklowi-ratownicy-pomoga-ratowac-zycie
http://tvp.info/panorama/wideo/02102011-1800/5286463
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10382153,Od_niedzieli_po_Warszawie_ratownicy_na_motocyklach.html

jak znajdę następne materiały do dla ciekawskich powrzucam linki, dbajmy o takie akcje bo może w końcu zacznie się zmieniać w umysłach innych użytkowników dróg wizerunek motocyklisty - a taki jest główny zamysł całej akcji.

krzysimirn"

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-10-03 11:23:42
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
falco napisał(a):
[...]

a to nie chodzi o to zeby pomagac bezinteresownie poszkodowanym????

jesli moge cos wtracic, to mojego wizerunku nie naprawiajcie, ok?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-10-03 11:38:41
Autor: falco
Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach

Kolego jak już cytujesz, to rób, to poprawnie, bo podałeś słowa krzysimirna jako moje...
Jak już powiedziałem wszelkie informacje (od źródła) są na forum, jeśli kogoś interesuje, to ma podane wszelkie namiary na widelcu, więc może samemu o wszystko zapytać.

Mój list na preclu był tylko jako informacja, co/kto z tym zrobi dalej czy zleje temat, to każdy myśli za siebie.

I tym optymistycznym akcentem kończę a zainteresowanych zapraszam b_e_z_p_o_ś_r_e_d_n_i_o do autorów/organizatorów.

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-10-04 18:11:56
Autor: huck
Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach

Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <tu_nick@riders.pl> napisał w wiadomości news:j6buv7$pg8$1mx1.internetia.pl...
/.../

jesli moge cos wtracic, to mojego wizerunku nie naprawiajcie, ok?

wiesz Amil ostatnio wiekszosc motocyklistów robi sie tak poprawna politycznie i dbajaca o wizerunek ze
za kilka lat beda stawiani za wzór obywateli
niedługo na quada trza sie bedzie przesiasc co by resztki godnosci (i złego wizerunku) zachować
huck
 pozyczony XX

Data: 2011-10-04 17:47:42
Autor: AZ
On 2011-10-04, huck <280kph@wp.pl> wrote:

wiesz Amil ostatnio wiekszosc motocyklistĂłw robi sie tak poprawna politycznie i dbajaca o wizerunek ze
za kilka lat beda stawiani za wzĂłr obywateli
niedÂługo na quada trza sie bedzie przesiasc co by resztki godnosci (i zÂłego wizerunku) zachowaĂŚ

Tylko pytanie, na chuj im ten wizerunek? Jedni juz stoja grzecznie w
korku, pewnie niedlugo ujrze zatrzymujacego sie przed przejsciem i
przeprowadzajacego staruszke bo o wizerunek trza dbac.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-05 11:00:51
Autor: Glub
On Tue, 4 Oct 2011 18:11:56 +0200, "huck" <280kph@wp.pl> wrote:
> [...]

za kilka lat beda stawiani za wzór obywateli
niedługo na quada trza sie bedzie przesiasc co by resztki godnosci

Niech se MC w statut wpisze poprawe wizerunku...

--
Glub
SW-T400

Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach