Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach

Data: 2011-10-03 10:50:43
Autor: Andrzej
Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach

Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał w wiadomości news:j68rng$g5u$1news.icm.edu.pl...
Siema,
ponieważ Wojtek jest zbyt skromny, by samemu się "pochwalić", więc ja pozwalam sobie przekazać jakże pozytywną informację, czyli... rusza akcja "Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach"!!

A jakby były kolejne szkolenia, to może fajnie byłoby tu na przykład ogłoszenie wrzucić.

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-10-03 11:15:42
Autor: falco
W dniu 2011-10-03 10:50, Andrzej pisze:

A jakby były kolejne szkolenia, to może fajnie byłoby tu na przykład
ogłoszenie wrzucić.

Nie mam na to wpływu, ale napiszę zapytanie do Krzyśka (w wątku, który podałem - czytanie nie wymaga rejestracji...). Nie chciałbym jednak, aby wątek wszedł w typowy (niestety) preclowy kierunek, czyli gadek bez sensu i nie na temat, to moja osobista prośba...

Dla pełnej jasności ja nie jestem organizatorem, staram się jedynie nagłośnić temat, bo uważam, że ekipa robi kapitalną robotę!!
TymBardziej cieszy mnie fakt, że tak dużo jest tam znajomych a wszystko ruszyło właśnie wśród Trampkarzy, choć oczywiście pochwały należą się każdemu kto w projekcie uczestniczy!!

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-10-03 13:13:47
Autor: Michał V-R
W dniu 2011-10-03 11:15, falco pisze:

[...]

Ciekawy tylko jestem, czy procz kamizelek bedzie jakies dodatkowe oznakowanie motocykli i kierowcow, bo nie ukrywajac, w samej kamizelce jak bedzie jechal, to raczej trudno takiego ratownika odroznic od zwyklego motocyklisty, zwlaszcza w lusterku. Niech robia uprawnienia na bomby (to nie takie trudne, psychotesty jak na kat C), i dodtkowe oznakowanie moto. OSP moze jezdzic na bombach, to moze taki ratownik rowniez moglby, mysle ze wiele by to pomoglo.

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-10-03 10:21:15
Autor: Tytus
Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach
Siemka

*** Michał V-R
[...]

Oznakowac to oni sie moga sami - i to nie sa ratownicy - to sa osoby
po przeszkoleniu z pierwszej pomocy przedmedycznej.

***Niech robia uprawnienia na
 bomby (to nie takie trudne, psychotesty jak na kat C), i dodtkowe
 oznakowanie moto. OSP moze jezdzic na bombach, to moze taki ratownik
 rowniez moglby, mysle ze wiele by to pomoglo.

Nic nie slyszalem o uprawnieniach na bomby - ale na pewno kazdy pojazd
aby stal sie uprzywilejowany musi spelnic kilka warunkow opisanych
m.in w PORD i Ustawie o transporcie i potem uzyskac zezwolenie z
ministerstwa.
A ochotnicy na cywilnych motocyklach raczej maja male szanse na takie
zezwolenia...
Cieszy mnie ta idea poprawy wizerunku - ale kurna potem jak juz on
bedzie taki cieply i mily to znow jakis koles rozjedzie babcie i
jeszcze emeryture jej wyrwie zeby se motur wyremontowac.
I co ??? Cala robota na nic...

Data: 2011-10-13 21:59:41
Autor: Michał V-R
W dniu 2011-10-03 19:21, Tytus pisze:

[...]
Oj tam sie czepiasz, przynajmniej babcia miala blisko na miejsce wiecznego spoczynku, a wtedy to by nic nie zaplacila.

Data: 2011-10-04 08:36:36
Autor: falco
W dniu 2011-10-03 13:13, Michał V-R pisze:

[...]

Pod koniec programu jest jeszcze jedna relacja na której widać Ratowników (nasz Zenek jako "gwiazda") ;) w pomarańczowych kamizelkach. Nie wiem czy to docelowy wzór, ale zazwyczaj jeździ się w żółtych, więc to zawsze jakaś odmiana... ;)

http://www.tvp.pl/warszawa/informacyjne/kurier-warszawski/wideo/03102011/5393174

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-10-03 15:11:52
Autor: Andrzej

Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał w wiadomości news:j6bug1$r2n$1news.icm.edu.pl...
[...]

ja nie proszę o dyskusję, tylko o informacje

[...]

też się cieszę i fajnie było w ostatnią środę popatrzeć na cieszącą się Czarną (wraz z Krzyśkiem, ale on był zdecydowanie mniej ekspresyjny), dlatego proszę o infor na precla, bo pewnie chętnych na takie szkolenie będzie więcej niż na trampkowe forum

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-10-03 16:44:01
Autor: falco
W dniu 2011-10-03 15:11, Andrzej pisze:

ja nie proszę o dyskusję, tylko o informacje

Oczywiście nie bierz do Siebie mojej dygresji, bo choć mogłeś tak odczytać, to była/jest skierowana do ogółu, żeby z pozytywnego tematu "nie wyszło jak zwykle"...

[...]

hehehe... jest dokładnie tak jak mówisz, bo nasza Czarna ma zazwyczaj uśmiechniętą twarz a Krzyś często wygląda na spiętego,
choć jest bardzo pozytywnym człowiekiem czego najlepszym przykładem jest ta akcja... ;)

Jeśli tylko dadzą mi znać, żeby było co puszczać dalej, to pozwolę sobie wrzucić na precla...
Swoją drogą, jeśli znasz Krzyśka, to radzę uderzyć już teraz, bo wiem, że coś kombinują pod kątem kolejnych szkoleń medycznych, organizowanych właśnie w Wawie...

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-10-03 16:47:43
Autor: falco
Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach
W dniu 2011-10-03 15:11, Andrzej pisze:

dlatego proszę o infor na precla, bo pewnie chętnych na takie szkolenie
będzie więcej niż na trampkowe forum

Proszę bardzo, za przykładem Krzyśka poszli też inni, więc pozwalam sobie skopiować tekst a szczegóły jak zwykle na naszym (pożytecznym) forum... ;)

http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=85&t=8179

Kopia:
"Ochotnicza grupa ratownicza, w której nieformalnie się udzielam, aktualnie przeprowadza nabór na podstawowy kurs pierwszej pomocy.

     Spotkanie informacyjne 5 i 10 października godz. 19.00
     Dom Studencki Ustronie Politechniki Warszawskiej
     ul. Księcia Janusza 39, Warszawa

     * Chcesz nieść pomoc innym?
     * Chcesz nauczyć się ratować ludzkie życie?
     * Jesteś osobą aktywną?
     *Umiesz działać w sytuacjach kryzysowych?
     * Lubisz przygodę?*

     Jeśli Twoje odpowiedzi na te pytania są pozytywne, przyjdź na najbliższe spotkanie naborowe i stań się jednym z nas!

     U nas nauczysz się zarówno podstaw, czyli pierwszej pomocy (radzenie sobie z najczęstszymi przypadkami wykorzystując to, co mamy akurat pod ręką), jak i technik z użyciem profesjonalnego sprzętu ratowniczego."

http://ogr.waw.pl/

Uczestnictwo można potraktować jako podstawowy kurs pierwszej pomocy, a po kursie podstawowym jest możliwość dołączenia do grupy i poszerzenie wiedzy o zagadnienia bardziej zaawansowane.

Pozdrawiam,
mic"

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Motopozytywni - Ratownicy na motocyklach