Motorista PeteStopBar - startuje w sobotę 24 kwietnia od 14:00

Data: 2010-04-22 22:30:52
Autor: Przemysław Budnicki
Motorista PeteStopBar - startuje w sobotę 24 kwietnia od 14:00
Witajcie, Chciałbym Was zaprosić do nowego motocyklowego baru w Warszawie

Motorista PeteStopBar - startuje w sobotę 24 kwietnia od 14:00, Akurat żeby zawinąć do nas po paradzie z okazji otwarcia sezonu :)

Przybywajcie więc tłumnie koniecznie z dobrymi humorami postaramy się zapewnić Wam
dobrą rozrywkę :-) Piwo jest, Muzyka też, a do Klimatu potrzeba nam tylko Was !!!

Będzie grill, muzyka na żywo i motocyklowy DJ, przedłużymy godziny otwarcia
salonu, a dla chętnych na zakupy zaproponujemy dodatkowe otwarciowe promocje.

Jak dojechać do nas z pewnością wiecie http://www.motorista.pl/kontakt, Aby wrócić przydatna może być pętla autobusowa "Bródno Podgrodzie" po drugiej
stronie Trasy Toruńskiej, na którym zatrzymują się 114, 127, 414, 169, 202,
500, 506.

Dla tych co mają "słabą silną wolę" jest możliwość pozostawienia motocykla na
noc i odebranie go następnego dnia rano (oczywiście możliwe to będzie nie
tylko w dniu otwarcia ;-) )

Mam nadzieję do zobaczenia!

Pozdrawiam Przemek Motorista

P.S.
SPAM to informacja nikomu nie potrzebna. Mam nadzieję, że ten mail to bardziej:
a) przydatna informacja dla motocyklistów zastanawiających, gdzie się
przejechać po stolicy
b) trochę nachalne zaproszenie do baru ;-), ale mam nadzieje też przydatne
c) [SPAM] ?

Data: 2010-04-23 04:32:39
Autor: jesz
Motorista PeteStopBar - startuje w sobotę 24 kw ietnia od 14:00

Data: 2010-04-23 11:45:53
Autor: Piotr May
Motorista PeteStopBar - startuje w sobotę 24 kwietnia od 14:00

Data: 2010-04-29 20:48:17
Autor: Przemysław Budnicki
On 2010-04-23 00:30, Przemysław  Budnicki wrote:

> Dla tych co mają "słabą silną wolę" jest możliwość pozostawienia motocykla na
> noc i odebranie go następnego dnia rano (oczywiście możliwe to będzie nie
> tylko w dniu otwarcia ;-) )

O jeshuuuniu... ale fajnie... nie otwierasz oddzialu w Pozen ? :)

Po sobocie moge tylko powiedziec, ze tyle zdrowia to ja nie mam...
wszystkich zaproszonych, o ktorych nie pamietam ze byli (tak od 21) ...
przepraszam ;-) syn sie urodzil, siła czysta... pozdro
asterix

--

Motorista PeteStopBar - startuje w sobotę 24 kwietnia od 14:00