Motorista - Podziękowania po otwarciu [trochę spam ;-)]

Data: 2009-04-02 16:39:05
Autor: marcinu
Motorista - Podziękowania po otwarciu [trochę spam ;-)]

Użytkownik "Przemysław Budnicki" <asterix600@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr1s82$998$1inews.gazeta.pl...

Chielibyśmy BARDZO  podziekowac wszystkim gościom za przybycie i wspólną zabawę.
Na prawdę warto było się starać, dla takiej imprezy :-)
Mamy nadzieję, że Wy też się dobrze bawiliście.

Siemka
Ja to mam pecha, zawsze się dowiaduję po :-(

Marcin/CBF600N
Wawa-Bielany zone

Motorista - Podziękowania po otwarciu [trochę spam ;-)]