Motorola GLEAM jakie wrazenia??

Data: 2011-05-21 06:23:50
Autor: dizel
Motorola GLEAM jakie wrazenia??
Witam
Zastanawiam się nad zakupem tej motki, może ubogie funkcje ale mi to
wystarczy, czy ktoś z szanownych grupowiczów może posiada tą motkę i
mógłby napisać jak się sprawuje ten fon?? , najważniejsze to jak długo
trzyma bateria i czy na zewnętrznym wyświetlaczu gdy ktoś dzwoni to
wyświetla się numer bo z tego co wyczytałem na forum telepolis to nie
a to dyskwalifikuje tą motke jeśli nie posiada tej funkcji.
Test na telixie czytałem ale wg mnie jest wszystko opisane nie to co
powinno , ogólnie jest na bardzo niskim poziomie ten artykuł

Data: 2011-05-31 09:29:40
Autor: Tomasz Finke
W dniu 2011-05-21 06:23, dizel pisze:

> Zastanawiam się nad zakupem tej motki, może ubogie funkcje ale mi to
> wystarczy, czy ktoś z szanownych grupowiczów może posiada tą motkę i
> mógłby napisać jak się sprawuje ten fon?? , najważniejsze to jak długo

Kupiłem ten telefon dla 11-letniego syna, dla takiego użytkownika jest
w sam raz.  Motorola wprowadziła wreszcie w miarę normalne menu,
motkę V9 mojej żony po 15 sekundach używania mam ochotę rozdeptać ;-)

> trzyma bateria i czy na zewnętrznym wyświetlaczu gdy ktoś dzwoni to
> wyświetla się numer bo z tego co wyczytałem na forum telepolis to nie

Bateria naładowana po raz pierwszy w ubiegłą środę jeszcze trzyma
(już 6 dni), ale łączny czas wykonanych rozmów nie przekroczył
pewnie 15 minut.  Zewnętrzny wyświetlacz niestety mieści tylko
5 znaków w matrycy 5x7 pikseli i jest za mały na wyświetlanie
numeru przychodzącego, mieści się na nim tylko zegarek.

T.

Motorola GLEAM jakie wrazenia??