Motorola K1

Data: 2012-04-03 07:21:35
Autor: _THX.
Motorola K1
Ktoś używał Motoroli K1 i może powiedzieć o wygodzie/niewygodzie nagrywania rozmów?

Data: 2012-04-03 10:54:31
Autor: Tomek
Motorola K1

Użytkownik "_THX." <j666@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał:

Ktoś używał Motoroli K1 i może powiedzieć o wygodzie/niewygodzie nagrywania
rozmów?

Używałem K1 jakieś 5 lat temu, ale nie wpadłem na pomysł, żeby używać jej jako dyktafonu. Chcesz ją kupić tylko w tym celu?

Data: 2012-04-03 09:55:24
Autor: Waldek Godel
Motorola K1
Dnia Tue, 3 Apr 2012 10:54:31 +0200, Tomek napisał(a):

Użytkownik "_THX." <j666@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał:

Używałem K1 jakieś 5 lat temu, ale nie wpadłem na pomysł, żeby używać jej jako dyktafonu. Chcesz ją kupić tylko w tym celu?

Uprasza się o niedokarmianie toppostujących śmieci.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

Motorola K1