Motorola Milestone - jako modem

Data: 2010-12-07 00:40:58
Autor: Shreek
Motorola Milestone - jako modem
Witam

Czy można użyć ww. telefonu jako modem GPRS po podłączeniu do komputera przez port USB lub BT?
Dla precyzji - chodzi mi o to czy uzyskam dostęp do internetu na notebooku przez odpowiednie skonfigurowanie komputera i telefonu.

--
M.

Data: 2010-12-07 08:45:10
Autor: peter
W dniu 2010-12-07 00:40, Shreek pisze:
[...]

mozna, znajdz sobie program w markecie
pdanet. Mozna przez bt albo usb.

Data: 2010-12-07 16:53:33
Autor: Shreek
peter napisał(a):

mozna, znajdz sobie program w markecie
pdanet. Mozna przez bt albo usb.

Dzięki.
Jeszcze nie muszę szukać bo dopiero się do Motki przymierzam ale najpierw muszę upewnić się czy spełni część z moich oczekiwań.

O modem pytałem bo w opisie jest: modem - NIE.

--
M.

Data: 2010-12-08 04:22:05
Autor: astro
On Tue, 07 Dec 2010 00:40:58 +0100, Shreek wrote:
Czy można użyć ww. telefonu jako modem GPRS po podłączeniu do komputera przez port USB lub BT?

Aktualizacja Androida do v. 2.2 zapewnia tethering. Po podlaczeniu telefonu
do USB urzadzenie jest widoczne jako karta sieciowa.
Wersja nieoficjalna (moj telefon pracuje na niej tylko jeden dzien bez
ladowania :(:
http://and-developers.com/sbf:milestone
http://smartmobile.pl/flashowanie-motoroli-milestone-aktualizacja-firmware
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-12-16 21:15:14
Autor: Shreek
Motorola Milestone - jako modem
Shreek napisał(a):
Witam

To kolejne pytanie.

Czy jest w tym telefonie możliwość szybkiego ustawienia ukrywania numeru i odwrotnie?

--
M.

Data: 2010-12-16 22:39:28
Autor: Jakub Danecki
Shreek wrote:
Czy jest w tym telefonie możliwość szybkiego ustawienia ukrywania
numeru i odwrotnie?

Żaden z typowych dialerów nie ma takiej opcji - na pewno wbudowany ani
najczęściej używany Dialer One. Ale w zasadzie żaden problem zgłosić do
jednego z developerów i poprosić o opcję.
Jest natomiast opcja w systemie - ale trzeba grzebać w ustawieniach.

rgrds,
Jakub

Data: 2010-12-19 11:14:13
Autor: Shreek
Jakub Danecki napisał(a):

[...]

A no właśnie. Chodziło mi o opcję w systemie. W aktualnym telefonie kilka kliknięć i jest zmienione.
Natomiast miałem kiedyś telefon (nie pamiętam jaki), że w opcjach nie było możliwości zmiany przesyłania ID więc jedyną możliwością było wklepywanie przed numerem sekwencji znaków, która włączała ukrywanie numeru a następnie kolejnej sekwencji, któa to ukrywanie wyłączała.

--
M.

Motorola Milestone - jako modem