Motorola Milestone - kilka pytań

Data: 2010-10-06 18:50:25
Autor: Shreek
Motorola Milestone - kilka pytań
Witam

Przeczytwaszy sporo opinii i testów pomyślałem aby może zainteresować się tym telefonem.
Mam jeszcze w związku z tym kilka pytań na które nie znalazłem (może źle szukałem) odpowiedzi.

1. Jaka jest trwałość obudowy, ekranu oraz mechanizmu slidera? W necie rozwodzą się nad jej wysoką jakością itp itd, ale mnie też interesuje jak telefon wygląda po pewnym czasie używania? Czy slider nie zaczyna "latać", "ocierać". Jak wygląda to antypoślizgowe pokrycie?

2. Czy telefon ma wbudowaną funkcję odblokowania hasłem? Chodzi mi o możliwość zablokowania dostępu do telefonu z wyjątkiem odbierania rozmów. Pewnie można znaleźć odpowiedni soft ale mi chodzi czy da się tak zabezpieczyć telefon wykorzystując fabryczne możliwości.

3. Jak by wyglądała przesiadka z nokii e51? Mam sporo kontaktów i smsów więc nie chciałbym tego żmudnie przepisywać, konwertować itp. Wiem, że nowa zabawka to i przyjemnie się pobwaić ale przeklepywanie kontaktów lub konwertowanie ich w jakimś programie jest upierdliwe.

--
M.

Data: 2010-10-06 21:31:43
Autor: peter
W dniu 2010-10-06 18:50, Shreek pisze:
[...]

widzialem w necie ze sie wyciera obudowa w miejscu stycznosci
slajdera, ja po 4 miesiacach nic takiego nie zauwazylem.
Wyglada jak w dniu kupna (nosze w kieszeni staram sie nie wrzucac
do tej samej monet i kluczy;) )

[...]

nie ma

[...]

jest wiele mozliwosci jak masz proste kontakty typu nazwa tel
to najszybciej przegrac je na karte sim i potem importowac z sima.
Jak cos wiecej to przez synchronizacje z outlookiem.
albo dla prawdziwych hardcorow generujesz csv'a z nokia siut
i importujesz do google'a mejla (chyba ani jedno pole sie nie zgadza)

Data: 2010-10-06 21:21:14
Autor: Jakub Danecki
peter wrote:
> [...]
slajdera, ja po 4 miesiacach nic takiego nie zauwazylem.
Wyglada jak w dniu kupna (nosze w kieszeni staram sie nie wrzucac

Potwierdzam, zero problemów z jakością i trwałością.

> 2. Czy telefon ma wbudowaną funkcję odblokowania hasłem? [...]
nie ma

Hasłem albo wzorem rysowanym palcem. Kod nie jest wymagany do odebrania
połączenia. Funkcja wbudowana.

Jakub

Data: 2010-10-07 07:36:39
Autor: peter
W dniu 2010-10-06 23:21, Jakub Danecki pisze:
peter wrote:
[...]

  a gdzie to sie ustawia?

Data: 2010-10-07 09:44:54
Autor: Jakub Danecki
peter wrote:
> Hasłem albo wzorem rysowanym palcem. Kod nie jest wymagany do
> odebrania połączenia. Funkcja wbudowana.
 a gdzie to sie ustawia?

We wszystkich Androidach bez mała tak samo:
Settings->Location$Security->Phone Lock Settings

Jakub

Data: 2010-10-06 22:14:31
Autor: Shreek
peter napisał(a):

[...]

Na jakiejś stronce widziałem, że jest możliwość zabezpieczenia "wzorem" - coś się chyba kreśli przed uruchomieniem.
Wiesz coś na ten temat?

[...]

No właśnie chyba tylko outlock pozostaje.
A co z przenoszeniem smsów?
Podejżewam, że nie da się tak aby pozostał nadawca itp.

--
M.

Data: 2010-10-06 22:22:57
Autor: peter
W dniu 2010-10-06 22:14, Shreek pisze:
peter napisał(a):

[...]

ee widziales chyba odblokowanie ekranu.
Chociaz moze da sie zainstalowac cos do blokowania calego telefonu.
Standardowo jest tylko pasek ktory musisz przewinac zeby miec dostep do ekranu.

wszystko sie da
np tu http://blog.ginkel.com/2009/12/transferring-sms-from-nokia-to-android/

Data: 2010-10-07 10:38:17
Autor: Artur M. Piwko
Motorola Milestone - kilka pytań
In the darkest hour on Wed, 06 Oct 2010 22:22:57 +0200,
peter <peter@peter.com> screamed:
[...]

A co z przenoszeniem smsĂłw?
Podejżewam, że nie da się tak aby pozostał nadawca itp.

wszystko sie da
np tu http://blog.ginkel.com/2009/12/transferring-sms-from-nokia-to-android/

Jeśli chce przenieść z E51 właśnie to tak nie przeniesie.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:235B ]
[ 10:37:49 user up 12583 days, 22:32,  1 user, load average: 0.75, 0.81, 0.97 ]

      Asking if computers can think is like asking if submarines can swim.

Data: 2010-10-11 00:32:55
Autor: Piotr KUCHARSKI
Motorola Milestone - kilka pytań
Artur M. Piwko <milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> wrote:
A co z przenoszeniem smsĂłw?
Podejrzewam, że nie da się tak aby pozostał nadawca itp.
wszystko sie da
np tu http://blog.ginkel.com/2009/12/transferring-sms-from-nokia-to-android/
Jeśli chce przenieść z E51 właśnie to tak nie przeniesie.

Po przeczytaniu pierwszego komentarza teĹź nie? ;)

p.

Data: 2010-10-08 14:42:33
Autor: Artur M. Piwko
[...]

Da się. Wyświetlają się okrągłe pola 3x3. Jest OOTB.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
[ 14:41:52 user up 12584 days,  2:36,  1 user, load average: 0.86, 0.71, 0.93 ]

               If at first you don't succeed, call it version 1.0

Data: 2010-10-06 22:16:44
Autor: peter
W dniu 2010-10-06 21:31, peter pisze:

[...]

na stornie motorli jest jakis faq i chyba odpowiedz jak to najlatwiej zrobic, z tego co pamietam sa pewne inteligentne niedopowiedzenia;)

Data: 2010-10-07 20:07:52
Autor: Zbylut
Motorola Milestone - kilka pytań
peter zapodal(a):

[...]

najłatwiej chyba z nokia suite zrobić export do csv, potem import do google
contacts - przy czym trzeba tego csv trochę pozmieniać (stąd najpierw parę
kontaktów dodać do google contacts i zrobić export). --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2010-10-07 20:07:54
Autor: Zbylut
Motorola Milestone - kilka pytań
Shreek zapodal(a):

[...]

po 5 miesiącach wygląda jak nowy. Slider działa też jak w dniu zakupu.
Telefon noszę w futerale od HTC HD2 (taka 'szmatka' za 20 zł)

[...]

można, jest taka funkcja standardowo

[...]

da się, bez problemu. --
pozdrawiam, Zbylut

Motorola Milestone - kilka pytań