Motorola Milestone - kilka pytań

Data: 2010-10-07 20:07:54
Autor: Zbylut
Motorola Milestone - kilka pytań
Shreek zapodal(a):

1. Jaka jest trwałość obudowy, ekranu oraz mechanizmu slidera? W necie rozwodzą się nad jej wysoką jakością itp itd, ale mnie też interesuje jak telefon wygląda po pewnym czasie używania? Czy slider nie zaczyna "latać", "ocierać". Jak wygląda to antypoślizgowe pokrycie?

po 5 miesiącach wygląda jak nowy. Slider działa też jak w dniu zakupu.
Telefon noszę w futerale od HTC HD2 (taka 'szmatka' za 20 zł)

2. Czy telefon ma wbudowaną funkcję odblokowania hasłem? Chodzi mi o możliwość zablokowania dostępu do telefonu z wyjątkiem odbierania rozmów. Pewnie można znaleźć odpowiedni soft ale mi chodzi czy da się tak zabezpieczyć telefon wykorzystując fabryczne możliwości.

można, jest taka funkcja standardowo

3. Jak by wyglądała przesiadka z nokii e51? Mam sporo kontaktów i smsów więc nie chciałbym tego żmudnie przepisywać, konwertować itp. Wiem, że nowa zabawka to i przyjemnie się pobwaić ale przeklepywanie kontaktów lub konwertowanie ich w jakimś programie jest upierdliwe.

da się, bez problemu. --
pozdrawiam, Zbylut

Motorola Milestone - kilka pytań