Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokładzie

Data: 2013-12-08 09:37:13
Autor: Pszemol
Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokładzie
Czy ktoœ miał przyjemnoœć zapoznać się z tym tanim smartfonem?
http://www.motorola.com/us/shop-all-mobile-phones-1/Moto-G/moto-g-pdp.html
Jeœli tak to podzielcie się opiniami, ja go nie widziałem jeszcze, niestety.

Data: 2013-12-08 16:47:40
Autor: Zakonspirowany
Motorola Moto G - tani smartfone z An dkiem na pokładzie
W dniu 08-12-2013 16:37, Pszemol pisze:
Czy ktoś miał przyjemność zapoznać się z tym tanim smartfonem?
http://www.motorola.com/us/shop-all-mobile-phones-1/Moto-G/moto-g-pdp.html
Jeśli tak to podzielcie się opiniami, ja go nie widziałem jeszcze,
niestety.

http://reviews.cnet.com/motorola-moto-g/

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-08 17:47:07
Autor: Trybun
W dniu 2013-12-08 16:37, Pszemol pisze:
Czy ktoœ miał przyjemnoœć zapoznać się z tym tanim smartfonem?
http://www.motorola.com/us/shop-all-mobile-phones-1/Moto-G/moto-g-pdp.html Jeœli tak to podzielcie się opiniami, ja go nie widziałem jeszcze, niestety.

Nie, nie miałem przyjemnoœci, ale co rozumiesz po przez okreœlenie "tani"? Jest to sprzęt w cenie rzędu 400-500zł? Miałem kilka Motek, ale jak sobie przypominam to ceny ich mocno odstawały, w górę, choćby w stosunku do Samsunga.

Data: 2013-12-08 11:05:21
Autor: Pszemol
"Trybun" <Ilicch@jachu.pl> wrote in message news:l827pv$ch9$1usenet.news.interia.pl...
[...]

$180 możemy chyba zaliczyć do tej kategorii?

Data: 2013-12-08 18:07:31
Autor: Chris
W dniu 2013-12-08 18:05, Pszemol pisze:
[...]

Jeœli już to 199$ bo parę $ więcej ale ramu 2x tyle.

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdŸ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdŸ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkowš.

Data: 2013-12-08 12:06:50
Autor: Pszemol
"Chris" <xxx@xxx.com> wrote in message news:52a4a755$0$2173$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Piszesz o RAMie a masz na myœli pamięć masowš Flash.
Ale generalnie masz rację, i pewnie warto te $20 dorzucić.

Data: 2013-12-08 19:21:36
Autor: Chris
W dniu 2013-12-08 19:06, Pszemol pisze:
[...]

Oczywiœcie masz rację, taki skrót myœlowy.

Ale generalnie masz rację, i pewnie warto te $20 dorzucić.

imho warto.

Data: 2013-12-09 02:34:26
Autor: jakson
Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokładzie
Jeœli już to 199$ bo parę $ więcej ale ramu 2x tyle.

Piszesz o RAMie a masz na myœli pamięć masowš Flash.

Oczywiœcie masz rację, taki skrót myœlowy.

RAM to "skrot myslowy" pojecia Flash?
O mamo...

Data: 2013-12-09 09:36:48
Autor: Trybun
[...]

W Polsce pewnie, a raczej na pewno wyceniona będzie na to co podałeœ x 3. Stare gruchoty, które debiutowały przed paru laty leżš w sklepach z cenš 1000 zł, a tu taki sprzęt miałby być za takie grosze?

Data: 2013-12-09 09:40:11
Autor: Chris
Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokładzie
Trybun nabazgrał(a):

[...]

Tylko że on mieszka w USA więc ma ceny w $

Data: 2013-12-09 14:56:27
Autor: Trybun
Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokładzie
W dniu 2013-12-09 09:40, Chris pisze:
Trybun nabazgrał(a):

[...]

3 x już po przeliczeniu $ na złote. Czyli cena dla klienta w Polsce, w polskim sklepie gdzieœ tak około 1200zł.

Data: 2013-12-09 09:56:32
Autor: Allāhu Akbar
W dniu 09-12-2013 09:36, Trybun pisze:
W dniu 2013-12-08 18:05, Pszemol pisze:

$180 możemy chyba zaliczyć do tej kategorii?

W Polsce pewnie, a raczej na pewno wyceniona będzie na to co podałeś x
3. Stare gruchoty, które debiutowały przed paru laty leżą w sklepach z
ceną 1000 zł, a tu taki sprzęt miałby być za takie grosze?

http://komorkomania.pl/2013/11/19/moto-g-w-polsce-za-700-zl-tak-dzieki-amazonowi

Po premierze Moto G sporo osób było rozczarowanych, że Motorola pominęła Polskę na liście krajów, w których smartfon będzie oficjalnie dostępny. Na szczęście nic straconego, bo jego dystrybucją zajmie się także Amazon, który oferuje wysyłkę do naszego kraju. Co więcej, ceny są naprawdę korzystne.

Wariant wyposażony w 16 GB pamięci wewnętrznej znajduje się m.in. na stronie brytyjskiego oddziału Amazonu. Jego cena to 159,99 funtów (ok. 797 zł). Jest więc tanio, ale może być jeszcze taniej: wersja 8 GB kosztuje 135 funtów (ok. 672 zł).

Z kolei niemiecki Amazon oferuje Moto G w wersji z 8 GB pamięci za 169 euro, czyli ok. 706 zł. Trochę drożej, ale mamy ten komfort psychiczny, że paczka idzie z niedaleka, bo zza naszej zachodniej granicy. Podejrzewam, że w takim wypadku czas ewentualnego serwisowania będzie krótszy.

Oczywiście do podanych wyżej cen należy doliczyć koszty przesyłki, ale nie są one wysokie. Na stronach Amazonu znajduje się informacja, że wysyłka z Wielkiej Brytanii to wydatek rzędu 5,69 funta (ok. 28 zł), a z Niemiec 3,25 euro (ok. 14 zł).
Aktualizacja: jak zauważył morata08xs (dzięki!) przesyłka z brytyjskiego Amazonu jest darmowa.

Jak widać, Moto G można bez żadnych przeszkód sprowadzić do Polski za mniej więcej 700 zł. Oferta firmy Amazon wydaje się rewelacyjna, ponieważ w tym przedziale cenowym trudno o równie dobrze wyposażonego i przy tym markowego smartfona. Dla przypomnienia specyfikacja Moto G:

Android 4.3 Jelly Bean (zapowiedziana aktualizacja do wersji 4.4 KitKat);
4,5-calowy ekran o rozdzielczości 1280 x 720;
Gorilla Glass 3;
wodoodporna obudowa;
procesor Snapdragon 400 (4 x 1,2 GHz);
1 GB pamięci RAM;
8/16 GB pamięci wewnętrznej;
aparat 5 Mpix;
bateria 2070 mAh;

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-12-09 14:57:32
Autor: Trybun
W dniu 2013-12-09 09:56, Allāhu Akbar pisze:
[...]

Jak dobrze sie rozejrzeć to z Chin jeszcze taniej kupi, ale przecieĹź nie o to chodzi, a o cenę tej komĂłrki w krajowym sklepie, np. w Komputroniku, Avansie  czy Euro AGD.

Data: 2013-12-10 18:06:41
Autor: Pszemol
Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokładzie
"Trybun" <Ilicch@jachu.pl> wrote in message news:l84i8d$bpd$2usenet.news.interia.pl...
Jak dobrze sie rozejrzeć to z Chin jeszcze taniej kupi, ale przecież
nie o to chodzi, a o cenę tej komĂłrki w krajowym sklepie, np. w Komputroniku, Avansie  czy Euro AGD.

Ale dlaczego tak się ograniczasz do sklepu krajowego?

Data: 2013-12-11 18:29:23
Autor: Trybun
W dniu 2013-12-11 01:06, Pszemol pisze:
[...]

Cały szereg korzyści w porównaniu już nawet nie z zagranicznymi sklepami internetowymi, ale nawet z tymi krajowymi. W dzisiejszym systemie politycznym panującym w Polsce slogan z filmu - "a nie oddamy panu pana płaszcza i co nam pan zrobi", jest aktualne jak nigdy wcześniej nie było.

Data: 2013-12-11 21:42:20
Autor: m4rkiz
"Trybun" <CHE@jahu.com> wrote in message news:52a8a0ef$0$2179$65785112news.neostrada.pl...
[...]

proponuje przetestowac dzial obskugi klienta w amazonach, ciezko im cos zarzucic

oczywiscie jest haczyk - trzeba znac jezyki

--
http://db.org.pl/

Data: 2013-12-12 09:29:34
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokładzie
Dnia 2013-12-11, o godz. 21:42:20
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał(a):

> [...]

cos zarzucic

oczywiscie jest haczyk - trzeba znac jezyki

Z Google Translator da się i bez znajomości języka. Przetrenowane na
moim Ojcu który nie zna angielskiego a korzystał z pomocy via chat do
Kindle-a.

Zdrówko

Data: 2013-12-12 09:50:06
Autor: Trybun
W dniu 2013-12-11 22:42, m4rkiz pisze:
[...]

Dziękuję - nie. Zakupy, a zwłaszcza te poważniejsze to tylko po dokładnym zapoznaniu się z towarem. Chyba nie sądzisz że stać mnie na pozwy o odszkodowanie od firm o których nawet nie wiem gdzie maja siedzibę?

Data: 2013-12-12 16:04:58
Autor: m4rkiz
"Trybun" <CHE@jahu.com> wrote in message news:52a978b9$0$2139$65785112news.neostrada.pl...
[...]

pozwy o odszkodowanie?

nie wiem ile rzeczy kupilem na amazonie, ale bedzie tego dobra setka
problemy mialem z kilkoma rzeczami, sprowadza sie to do klikniecia
ze chce zwrocic, wydrukowania oplaconej etykiety z adresem i odniesienia
towaru na poczte

--
http://db.org.pl/

Data: 2013-12-13 19:05:53
Autor: Pszemol
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:l8cmrd$evm$1dont-email.me...
[...]

Daj spokój - gościu chce przed sobą samym uzasadnić to, że przepłaca
- po co mu przeszkadzasz...

Data: 2013-12-16 19:20:22
Autor: Trybun
W dniu 2013-12-12 17:04, m4rkiz pisze:
[...]

Może kiedyś, gdy będzie coś wartego takiego zakupu to zaryzykuje i ja taka transakcję.

Data: 2013-12-18 14:07:54
Autor: gawfron
[...]
pozwy o odszkodowanie od firm o ktĂłrych nawet nie wiem gdzie maja
siedzibę?

[...]

Ale Trybunowi z zasady nie działa nawet to, co u innych śmiga. Jest w grupie podwyższonego ryzyka :>

Data: 2014-01-16 20:05:27
Autor: Titus Atomicus
Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokł adzie
In article <52a8a0ef$0$2179$65785112@news.neostrada.pl>,
 Trybun <CHE@jahu.com> wrote:

> [...]

Cały szereg korzyści w porównaniu już nawet nie z zagranicznymi sklepami internetowymi, ale nawet z tymi krajowymi. W dzisiejszym systemie politycznym panującym w Polsce slogan z filmu - "a nie oddamy panu pana płaszcza i co nam pan zrobi", jest aktualne jak nigdy wcześniej nie było.

No, ale to raczej nie dotyczy Amazona.
No i to zakup wewnatrzunijny jest, wiec praktycznie, jak krajowy.

Data: 2013-12-15 12:05:12
Autor: dddddddd
[...]

zna ktoś stopień ochrony tego telefonu (IPXX) ?
Czy może obudowa jest wodoodporna, ale otwory w niej nie? :) nigdzie nie znalazłem oficjalnej informacji

Łukasz

Data: 2013-12-08 18:05:15
Autor: Chris
W dniu 2013-12-08 17:47, Trybun pisze:
[...]

Dla Przemola to prędzej tak: $179 za wersję z 8 GB lub $199 za wariant 16 GB. Telefon wydaje się fajny do tego ma wymienne tylkne kolorowe obudowy, taki dla dzieci idealny bo parametry/cena sš optymalne.

"Mamy tu przede wszystkim 4,5-calowy ekran o rozdzielczoœci 720p (1280×720), czterordzeniowy układ Qualcomm Snapdragon 400 o taktowaniu 1,2 GHz, 1 GB RAM oraz baterię 2050 mAh, a całoœciš zarzšdza Android 4.3 Jelly Bean, przy czym aktualizacja do KitKata ma mieć miejsce już w styczniu przyszłego roku. Pod względem designu Moto G przypomina nieco Moto X, a smartfon oferowany jest w kolorowych, miłych dla oka obudowach .. Mimo że tylne panele mogš być wymieniane, to urzšdzenie nie pozwala na wycišgnięcie baterii, nie znajdziemy tu też slotu kart microSD."

Data: 2013-12-08 22:52:42
Autor: m4rkiz
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:l823ng$7rj$1dont-email.me...
Czy ktoœ miał przyjemnoœć zapoznać się z tym tanim smartfonem?
http://www.motorola.com/us/shop-all-mobile-phones-1/Moto-G/moto-g-pdp.html
Jeœli tak to podzielcie się opiniami, ja go nie widziałem jeszcze, niestety.

bede mial w rece we wtorek to sie podziele, generalnie wydaje sie ze nieco
malo miejsca ale connect 201 jest tani

z opinii na amazonie wynika ze w zestawie nie ma ladowarki\sluchawek

za to zdecydowanym plusem jest 8GB wersja za 89 funtow czyli 450 pln

--
http://db.org.pl/

Data: 2013-12-09 16:42:39
Autor: Slavekk
W dniu 2013-12-08 23:52, m4rkiz pisze:

za to zdecydowanym plusem jest 8GB wersja za 89 funtow czyli 450 pln
???

"wersja 8 GB kosztuje 135 funtów (ok. 672 zł)"

Slavekk

Data: 2013-12-09 20:23:41
Autor: m4rkiz
"Slavekk" <slavekk@gazeta.pl> wrote in message news:52a5e545$0$2148$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-12-08 23:52, m4rkiz pisze:
za to zdecydowanym plusem jest 8GB wersja za 89 funtow czyli 450 pln
???
"wersja 8 GB kosztuje 135 funtów (ok. 672 zł)"

tyle kosztuje odblokowana na amazonie, w tesco mobile mozna bylo kupic prepaida
za 89 (zdjecie simlocka kosztuje 2)

http://www.hotukdeals.com/deals/motorola-moto-g-8gb-89-with-code-tesco-direct-1735408

tak samo np. z vodafone smart 3

http://www.boards.ie/vbulletin/showthread.php?p=87835396

normalna cena to 59 euro, byla jednodniowa oferta przedswiateczna za 49,
przy przeniesieniu numeru 20 euro taniej - w sumie 29

do tego potencjalny cashback w wysokosci 20 euro przy zakupie przez fatcheese

czyli alcatel 975 za 9 euro (plus znowu dwa za zdjecie simlocka) - 50 pln

zal nie wziac, wiec mam ;)

--
http://db.org.pl/

Data: 2013-12-10 12:34:40
Autor: m4rkiz
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:l82t84$1sa$1dont-email.me...
Jeœli tak to podzielcie się opiniami, ja go nie widziałem jeszcze, niestety.
bede mial w rece we wtorek to sie podziele, generalnie wydaje sie ze nieco
malo miejsca ale connect 201 jest tani

fajny ale nie wiem czemu az tak wychwalany
aparat taki sobie w sloncu, w pomieszczeniach kiepski, w polmroku beznadziejny
tylny glosnik taki sobie, przy wysokiej glosnosci szumi
bateria niewymienialna, dioda kiepskawa

reszta znanych minusow - brak ladowarki, sluchawek, slotu sd,
i taki sobie czas pracy na baterii sprawia ze jezeli ktos moze
go wyrwac za ~500 pln to jeszcze warto, chociaz przepasci miedzy
moto g a na przyklad a820 kosztujacym ~100 euro plus ew. vat
jakos nie widze, owszem ekran i procesor jest nieco lepszy, ale a820
ma dual sima, lepszy aparat i slot na karty sd

problem pojawia sie z 16GB wersja sprzedawana za ~202 euro,
bo juz za 299 mozna miec np oppo find 5 ze 'smart' etui, ladowarka,
sluchawkami, czyli rzeczami ktore i tak znaczna czesc ludzi do
moto g dokupi ale tez ekranem full hd, o niebo lepszym aparatem i
dzwiekiem, czy po prostu jeden z setek innych telefonow ktore
w tej cenie mu poprostu nie ustepuja

jeszcze raz - jezeli ktos ma dokladnie tyle do wydania i znajdzie
moto g tanio to imho jest to dobry zakup, ale w zwyklej cenie
'rewolucja w tanich telegonach z androidem' to to poprostu nie jest

--
http://db.org.pl/

Data: 2013-12-11 18:32:09
Autor: Trybun
W dniu 2013-12-10 13:34, m4rkiz pisze:
[...]

Czyli, można powiedzieć że jaka cena taki sprzęt. Nikt tu prezentu za super sprzęt za psie pienišdze nie robi...

Data: 2013-12-16 20:14:25
Autor: the_foe
[...]

jest recka na arenie
http://www.gsmarena.com/motorola_moto_g-review-1021.php
"Bottom line, it's the Nexus 7 of smartphones - perhaps even better."

--
@foe_pl

Data: 2013-12-17 12:28:32
Autor: Pszemol
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> wrote in message news:l8njee$7ts$2news.dialog.net.pl...
[...]

A co to konkretnie znaczy? :-) Czym jest Nexus 7 w œwiecie tabliczek?

Data: 2014-01-16 20:13:29
Autor: Titus Atomicus
Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokladzie
In article <l8njee$7ts$2@news.dialog.net.pl>, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

> [...]

http://www.gsmarena.com/motorola_moto_g-review-1021.php
"Bottom line, it's the Nexus 7 of smartphones - perhaps even better."

Potwierdzam - kolega, telefonowy gadzeciarz i maruda - uzytkuje od miesiaca i jest b. zadowolony.

Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokładzie