Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokładzie

Data: 2013-12-08 22:52:42
Autor: m4rkiz
Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokładzie
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:l823ng$7rj$1dont-email.me...
Czy ktoś miał przyjemność zapoznać się z tym tanim smartfonem?
http://www.motorola.com/us/shop-all-mobile-phones-1/Moto-G/moto-g-pdp.html
Jeśli tak to podzielcie się opiniami, ja go nie widziałem jeszcze, niestety.

bede mial w rece we wtorek to sie podziele, generalnie wydaje sie ze nieco
malo miejsca ale connect 201 jest tani

z opinii na amazonie wynika ze w zestawie nie ma ladowarki\sluchawek

za to zdecydowanym plusem jest 8GB wersja za 89 funtow czyli 450 pln

--
http://db.org.pl/

Data: 2013-12-09 16:42:39
Autor: Slavekk
W dniu 2013-12-08 23:52, m4rkiz pisze:

za to zdecydowanym plusem jest 8GB wersja za 89 funtow czyli 450 pln
???

"wersja 8 GB kosztuje 135 funtów (ok. 672 zł)"

Slavekk

Data: 2013-12-09 20:23:41
Autor: m4rkiz
"Slavekk" <slavekk@gazeta.pl> wrote in message news:52a5e545$0$2148$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-12-08 23:52, m4rkiz pisze:
za to zdecydowanym plusem jest 8GB wersja za 89 funtow czyli 450 pln
???
"wersja 8 GB kosztuje 135 funtów (ok. 672 zł)"

tyle kosztuje odblokowana na amazonie, w tesco mobile mozna bylo kupic prepaida
za 89 (zdjecie simlocka kosztuje 2)

http://www.hotukdeals.com/deals/motorola-moto-g-8gb-89-with-code-tesco-direct-1735408

tak samo np. z vodafone smart 3

http://www.boards.ie/vbulletin/showthread.php?p=87835396

normalna cena to 59 euro, byla jednodniowa oferta przedswiateczna za 49,
przy przeniesieniu numeru 20 euro taniej - w sumie 29

do tego potencjalny cashback w wysokosci 20 euro przy zakupie przez fatcheese

czyli alcatel 975 za 9 euro (plus znowu dwa za zdjecie simlocka) - 50 pln

zal nie wziac, wiec mam ;)

--
http://db.org.pl/

Data: 2013-12-10 12:34:40
Autor: m4rkiz
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:l82t84$1sa$1dont-email.me...
Jeśli tak to podzielcie się opiniami, ja go nie widziałem jeszcze, niestety.
bede mial w rece we wtorek to sie podziele, generalnie wydaje sie ze nieco
malo miejsca ale connect 201 jest tani

fajny ale nie wiem czemu az tak wychwalany
aparat taki sobie w sloncu, w pomieszczeniach kiepski, w polmroku beznadziejny
tylny glosnik taki sobie, przy wysokiej glosnosci szumi
bateria niewymienialna, dioda kiepskawa

reszta znanych minusow - brak ladowarki, sluchawek, slotu sd,
i taki sobie czas pracy na baterii sprawia ze jezeli ktos moze
go wyrwac za ~500 pln to jeszcze warto, chociaz przepasci miedzy
moto g a na przyklad a820 kosztujacym ~100 euro plus ew. vat
jakos nie widze, owszem ekran i procesor jest nieco lepszy, ale a820
ma dual sima, lepszy aparat i slot na karty sd

problem pojawia sie z 16GB wersja sprzedawana za ~202 euro,
bo juz za 299 mozna miec np oppo find 5 ze 'smart' etui, ladowarka,
sluchawkami, czyli rzeczami ktore i tak znaczna czesc ludzi do
moto g dokupi ale tez ekranem full hd, o niebo lepszym aparatem i
dzwiekiem, czy po prostu jeden z setek innych telefonow ktore
w tej cenie mu poprostu nie ustepuja

jeszcze raz - jezeli ktos ma dokladnie tyle do wydania i znajdzie
moto g tanio to imho jest to dobry zakup, ale w zwyklej cenie
'rewolucja w tanich telegonach z androidem' to to poprostu nie jest

--
http://db.org.pl/

Data: 2013-12-11 18:32:09
Autor: Trybun
W dniu 2013-12-10 13:34, m4rkiz pisze:
[...]

Czyli, można powiedzieć że jaka cena taki sprzęt. Nikt tu prezentu za super sprzęt za psie pieniądze nie robi...

Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokładzie