Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokładzie

Data: 2013-12-16 20:14:25
Autor: the_foe
Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokładzie
W dniu 2013-12-08 16:37, Pszemol pisze:
Czy ktoś miał przyjemność zapoznać się z tym tanim smartfonem?
http://www.motorola.com/us/shop-all-mobile-phones-1/Moto-G/moto-g-pdp.html
Jeśli tak to podzielcie się opiniami, ja go nie widziałem jeszcze,
niestety.

jest recka na arenie
http://www.gsmarena.com/motorola_moto_g-review-1021.php
"Bottom line, it's the Nexus 7 of smartphones - perhaps even better."

--
@foe_pl

Data: 2013-12-17 12:28:32
Autor: Pszemol
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> wrote in message news:l8njee$7ts$2news.dialog.net.pl...
[...]

A co to konkretnie znaczy? :-) Czym jest Nexus 7 w świecie tabliczek?

Data: 2014-01-16 20:13:29
Autor: Titus Atomicus
Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokladzie
In article <l8njee$7ts$2@news.dialog.net.pl>, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

> [...]

http://www.gsmarena.com/motorola_moto_g-review-1021.php
"Bottom line, it's the Nexus 7 of smartphones - perhaps even better."

Potwierdzam - kolega, telefonowy gadzeciarz i maruda - uzytkuje od miesiaca i jest b. zadowolony.

Motorola Moto G - tani smartfone z Andkiem na pokładzie