Motorola V635 - brak ładowania przy podłączeniu kablem USB do kompa

Data: 2011-07-18 16:11:40
Autor: Piotrek
Motorola V635 - brak ładowania przy podłączeniu kablem USB do kompa
Witam
użytkuję starą Motorolę V635 i często używam jej jako modemu GPRS z notebookiem. Używam do tego celu kabla danych, który był w zestawie i programu Motorola Phone Tools v5.
Kabelek podłączany jest kompa przez złącze USB a od strony telefonu w złączu ma piny, które są także w ładowarce - wydawać by się mogło, że telefon w trakcie "modemowej" pracy a także podłączenia od tak po prostu - powinien był przez ten kabelek ładowany - tak jednak nie jest, co znacznie ogranicza korzystanie z aparatu (rozładowująca się bateria w telefonie).
Czy ładowanie baterii w telefonie ustawia się gdzieś w menu aparatu (coś mi świta, że w jakimś aparacie widziałem taką opcję ale w mojej Motoroli nie mogę jej odnaleźć) czy też może w ustawieniu portu USB (ale nie mogę odnaleźć takiej opcji w Manadżerze urządzeń).
Pomoże ktoś ?

Pietrek

Data: 2011-07-18 19:49:36
Autor: Smok Wawelski

Użytkownik "Piotrek" <beztegolangolier@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j01eut$8um$1node2.news.atman.pl...

[...]

Sa jakies sterowniki Motki do zainstalowania i przez kompa mozna ladowac.
Tak samo mialem ze starym razorem.

Data: 2011-07-19 23:40:13
Autor: Maciek.
Motorola V635 - brak ładowania przy podłączeniu kablem USB do kompa
Użytkownik "Smok Wawelski" <kagaw@ciach.o2.pl> napisał
Pomoże ktoś ?
Sa jakies sterowniki Motki do zainstalowania i przez kompa mozna ladowac.
Tak samo mialem ze starym razorem.

Nawet nie jakieś sterowniki, tylko te, które się instalują razem z MPT. Jeżeli to nie działa, albo tylko przestało działać, to może warto odświeżyć system operacyjny poprzez reinstalację MPT albo "sterowników chipsetu". U mnie niedawno pomogło "odświeżenie portów USB" za pomocą paczki ".INF" od Asusa i od razu XP zaczął ponownie widzieć SGS-a.

--
M.

Motorola V635 - brak ładowania przy podłączeniu kablem USB do kompa