Motorola WX181 - warto?

Data: 2010-09-22 19:11:48
Autor: Pirx
Motorola WX181 - warto?
przeglądam sobie gazetkę promocyjną saturna i dostrzegam w niej, że od 24 będzie w sprzedaży telefonik Motorola WX181 za 64 PLN. Jako, że telefonu z bajerami nie potrzebuję - tylko rozmowy to chętnie bym sobie sprawił zapasowy aparacik bo nie wiem ile moja nokia 1208 jeszcze pociągnie.
W związku z tym proste pytanie - czy ktoś z szanownych grupowiczów miał styczność z tym modelem? -> http://www.mgsm.pl/pl/katalog/motorola/wx181/

czy w ogóle warto brać pod uwagę tanie telefony od Motorolii czy lepiej dać sobie spokój z tą firmą?

Motorola WX181 - warto?