Motorola XT1068. Problem z odbieraniem połączeń.

Data: 2017-05-19 08:34:23
Autor: pawprac
Motorola XT1068. Problem z odbieraniem połączeń.
Witam
Telefon Motorola XT1068 Android 6.0. Mam problem, bo w momencie połączenia przychodzącego słychać dzwonek, a nie wyświetla się u góry ekranu menu odrzuć/odbierz i nie jestem w stanie odebrać połączenia. Problem ustępuje po wyłączeniu i ponownym włączeniu telefonu, po czym pojawia się po pewnym czasie znowu. Wdzięczny będę za wszelkie sugestie.. Zresetowanie telefonu do ustawień fabrycznych nic nie dało.
Pozdrawiam
PP

Motorola XT1068. Problem z odbieraniem połączeń.